![]() |
Overlord [PC/XBOX360]
Lang geleden, in een hele duistere tijd, redden zeven helden het land van een verschrikkelijke heerser genaamd Overlord, die hel en verdoemenis bracht vanuit zijn Dark Tower. De helden werden letterlijk als helden onthaald en deze roem en faam steeg ze allen naar het hoofd. Hierdoor werden zij al snel corrupt en het werd duidelijk dat het land eigenlijk niet zo goed af was door hun redding van de Overlord.
Dit spel is er voor de XBOX 360 en de PC.. Ik ben hem zelf momenteel op de pc aan het spelen, vind het leuk om te spelen, vrij simpel dat wel, maar zit wel een lekker portie humor in. Het is een vrij originele game, heeft wat weg van dungeon keeper, maar dan zonder het bouwen helaas. Zou zeggen, probeer hem eens uit, de demo is te downloaden. http://www.gamer.nl/images/content/E...849111_3_3.jpg |
|
lijkt me echt dope, was altijd al een fan van dungeon keeper (y)
|
de demo op de 360 vond ik ultiem kut
|
Ik heb de demo op de PC even gespeeld, maar ik vond er ook weinig aan. Pikmin, maar dan met mislukte gremlins en irritant geporte controls. (Y)
LUH-3417 |
Ik vond het wel wat hebben, de controls zijn makkelijk en de humor is wel lekker zwart. Alleen de PC demo gespeeld, en tja, zulke games zijn altijd kut om met een controller te spelen, Bossen. Als je dat nog steeds niet weet?
|
Ik probeer de demo niet, want dat kan mijn pc toch niet aan.
Bevat dit spel multiplayer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ouchies, mijn CPU trekt slechts de minimumspecificaties. Ik zal de demo later wel checken.
|
Voor de mensen die zich afvragen hoe de gameplay eruit ziet, zie dit filmpje:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(n) :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een first person look?
Muis, einde discussie :) |
Het is 3rd person.
|
Dat is optioneel.
Nog steeds einde discussie. |
godver wat ben je toch een faler, het is gewoon 3rd person en daarnaast werkt 1st person ook goed op een console, kijk naar shadowrun, de console-spelers doen niks onder voor de pc-spelers
|
Waarom denk je, dat Xbox live in samenwerking met Online PC Gamers ongelofelijk hard gaat falen?
Omdat de PC gamers een groot voordeel hebben. Doe toch niet zo eigenwijs. Zij kunnen hun eigen toetsinstellingen bepalen, hebben een snellere reactietijd doordat ze spelen met en muis, kunnen de resolutie tweaken totdat het perfect uitgebalanceerd is met de internetsnelheid en FPS. Tuurlijk hebben zulke spellen een slechtere gameplay dan een versie op de PC. En Unreal tournament is een first person shooter die optioneel ook in 3rd person gespeeld kan worden...Is het dan een 3rd of een 1st person shooter? Leer eerst eens degelijk discusieren en onderbouw jezelf eens, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, dat is jou oordeel. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. En ik vind het een beetje vaag dat je het over shadowrun hebt, fanboy. Dit topic gaat namelijk over Overlord.
|
Het is standaard 3rd person, waar heb je het allemaal over? Verder hoef je niet precies te mikken met je muis of niks, alleen maar richting aangeven... En dat gaat op de 360 net zo makkelijk als op de pc.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Overlord een dergelijk systeem gebruikt koop ik het niet, ik hecht daarvoor teveel aan acurate en werkende controls. |
Eventjes gespeeld. Geen behoefte dat nog eens te doen. Wel een grappig spel maar geen zin om het te spelen en te leren.
|
Heb de demo even geleden gespeeld en vond het redelijk vermakelijk. Ik zal het spel niet kopen, maar ben toch nieuwsgierig naar de volledige versie.
De controls vond ik op de pc redelijk intuitief, het was even wennen om grote groepen imps rond te sturen, maar als je een beetje gevoel voor richting hebt zal dat geen probleem vormen. Na een half uurtje ging het vanzelf. |
na een paar minuten uit gezet. die demo kon me alles behalve boeien.
|
Als iedereen zoals deze laatste 3 replyer denkt, zal niemand het spel kopen.
Ik koop hem zoiezo niet. |
Demo was erg entertainend wil de volledige versie best spelen :) Idd beetje dungeon keeper achtig. De humor kan er ook mee door :p
|
Best grappig. Heb 'em maar gedownload, ik denk niet dat hij me erg lang gaat boeien, maar tot nu toe vermaak ik me best. Ik raak alleen wat gefrustreerd omdat je niet kunt saven, dat vind ik het meest vervelende aan consoleports.
|
Terry Pratchett invloeden! (y)
|
Citaat:
*haalt binnen* Ik hou van de Discworld serie :) |
Citaat:
|
Heb 'm nu even gespeeld en vind 'm redelijk vermakelijk.
Het saven valt me tot nu toe nog mee, niet veel gebruik van gemaakt nog, maar je kunt verschillende autosave slots kiezen en dat is al meer dan de meeste ports :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
PC-versie of console-versie, dit spel is gewoon één en al fail.
|
Redelijk grappig en het ziet er goed uit.
Boeiend? Neen. |
Overlord
Klik voor een review
Iemand die dit al gespeeld heeft? Ik ben er nu mee bezig en vind het echt een geweldig spel. Even in het kort voor de mensen die geen zin hebben die hele lap teks te lezen ^^. Je speelt een evil overlord die met behulp van zijn minions de wereld die hij ooit beheerste terug moet veroveren. Dit doe je door vanuit je verwoeste toren allerlei missies te doen om de toren weer op te bouwen en uiteindelijk weer over de wereld te heersen. Onderweg kom je van alles en nogwat tegen wat je kan slopen of moet veroveren. Ik vind de minions het geweldigste deel van het spel. Je kunt ze overal heensturen en ze pakken wapens en equipment op. Later in het spel krijg je meer verschillende minions maar zover ben ik nog niet. Het enige nadeel vind ik zelf dat je geen map hebt om op te navigeren maar dat went snel genoeg. Hij is er voor de Xbox 360 en de pc hoewel ik niet zeker weet of de pc versie ook al legaal te krijgen is. ;):P |
Mijn fout... :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er nog iemand die het speelt? |
Dit zijn echt van die "Beter speel je ze niet" spellen
|
ik speel het al ff, is zeker een geinig spel, niet te ingewikkeld maar het speelt gewoon lekker weg.
|
Het lijkt mij wel wat, maar mijn centen zitten niet echt mee.
Ga de demo wel is checken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |