Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom denk je, dat Xbox live in samenwerking met Online PC Gamers ongelofelijk hard gaat falen?
Omdat de PC gamers een groot voordeel hebben. Doe toch niet zo eigenwijs. Zij kunnen hun eigen toetsinstellingen bepalen, hebben een snellere reactietijd doordat ze spelen met en muis, kunnen de resolutie tweaken totdat het perfect uitgebalanceerd is met de internetsnelheid en FPS. Tuurlijk hebben zulke spellen een slechtere gameplay dan een versie op de PC. En Unreal tournament is een first person shooter die optioneel ook in 3rd person gespeeld kan worden...Is het dan een 3rd of een 1st person shooter? Leer eerst eens degelijk discusieren en onderbouw jezelf eens,
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als Overlord een dergelijk systeem gebruikt koop ik het niet, ik hecht daarvoor teveel aan acurate en werkende controls.
|
Heb de demo even geleden gespeeld en vond het redelijk vermakelijk. Ik zal het spel niet kopen, maar ben toch nieuwsgierig naar de volledige versie.
De controls vond ik op de pc redelijk intuitief, het was even wennen om grote groepen imps rond te sturen, maar als je een beetje gevoel voor richting hebt zal dat geen probleem vormen. Na een half uurtje ging het vanzelf. |
![]() |
||
Citaat:
*haalt binnen* Ik hou van de Discworld serie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Klik voor een review
Iemand die dit al gespeeld heeft? Ik ben er nu mee bezig en vind het echt een geweldig spel. Even in het kort voor de mensen die geen zin hebben die hele lap teks te lezen ^^. Je speelt een evil overlord die met behulp van zijn minions de wereld die hij ooit beheerste terug moet veroveren. Dit doe je door vanuit je verwoeste toren allerlei missies te doen om de toren weer op te bouwen en uiteindelijk weer over de wereld te heersen. Onderweg kom je van alles en nogwat tegen wat je kan slopen of moet veroveren. Ik vind de minions het geweldigste deel van het spel. Je kunt ze overal heensturen en ze pakken wapens en equipment op. Later in het spel krijg je meer verschillende minions maar zover ben ik nog niet. Het enige nadeel vind ik zelf dat je geen map hebt om op te navigeren maar dat went snel genoeg. Hij is er voor de Xbox 360 en de pc hoewel ik niet zeker weet of de pc versie ook al legaal te krijgen is. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is er nog iemand die het speelt?
||
Citaat:
![]()