Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2007, 23:54
Verwijderd
Lang geleden, in een hele duistere tijd, redden zeven helden het land van een verschrikkelijke heerser genaamd Overlord, die hel en verdoemenis bracht vanuit zijn Dark Tower. De helden werden letterlijk als helden onthaald en deze roem en faam steeg ze allen naar het hoofd. Hierdoor werden zij al snel corrupt en het werd duidelijk dat het land eigenlijk niet zo goed af was door hun redding van de Overlord.

Dit spel is er voor de XBOX 360 en de PC.. Ik ben hem zelf momenteel op de pc aan het spelen, vind het leuk om te spelen, vrij simpel dat wel, maar zit wel een lekker portie humor in. Het is een vrij originele game, heeft wat weg van dungeon keeper, maar dan zonder het bouwen helaas. Zou zeggen, probeer hem eens uit, de demo is te downloaden.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2007, 23:58
Verwijderd
Oh ja
©http://www.gamer.nl/doc/36733
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 01:54
Verwijderd
lijkt me echt dope, was altijd al een fan van dungeon keeper
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 12:19
Verwijderd
de demo op de 360 vond ik ultiem kut
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 13:11
Verwijderd
Ik heb de demo op de PC even gespeeld, maar ik vond er ook weinig aan. Pikmin, maar dan met mislukte gremlins en irritant geporte controls.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 13:34
Young Predator
Young Predator is offline
Ik vond het wel wat hebben, de controls zijn makkelijk en de humor is wel lekker zwart. Alleen de PC demo gespeeld, en tja, zulke games zijn altijd kut om met een controller te spelen, Bossen. Als je dat nog steeds niet weet?
Oud 27-06-2007, 15:39
Verwijderd
Ik probeer de demo niet, want dat kan mijn pc toch niet aan.

Bevat dit spel multiplayer?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Bhudda schreef op 27-06-2007 @ 00:58 :
Oh ja
©http://www.gamer.nl/doc/36733
Klinkt wel aardig. Kreeg een 8,9 in de pcgameplay
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 27-06-2007 @ 14:34 :
Ik vond het wel wat hebben, de controls zijn makkelijk en de humor is wel lekker zwart. Alleen de PC demo gespeeld, en tja, zulke games zijn altijd kut om met een controller te spelen, Bossen. Als je dat nog steeds niet weet?
he nerd, ik zeg dat ie op de 360 ultiem kut is, ik zeg niet eens of dat door de controls komt of niet?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 17:01
T_ID
T_ID is offline
Ouchies, mijn CPU trekt slechts de minimumspecificaties. Ik zal de demo later wel checken.
Oud 27-06-2007, 17:35
freyk
freyk is offline
Voor de mensen die zich afvragen hoe de gameplay eruit ziet, zie dit filmpje:

Oud 27-06-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 27-06-2007 @ 14:11 :
Ik heb de demo op de PC even gespeeld, maar ik vond er ook weinig aan. Pikmin, maar dan met mislukte gremlins en irritant geporte controls.

LUH-3417
Tja, je kunt idd merken dat de controls geport zijn, maar als je beetje verder in het spel zit, raak je er best aan gewend, dus zo ramp is het niet. Pimkin ken ik verder niet
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 27-06-2007 @ 18:35 :
Voor de mensen die zich afvragen hoe de gameplay eruit ziet, zie dit filmpje:

[filmpje]
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:16
Young Predator
Citaat:
he nerd, ik zeg dat ie op de 360 ultiem kut is, ik zeg niet eens of dat door de controls komt of niet?
Gast, je zou het niet kut vinden als de graphics gelijk waren aan die van de PC. Lul niet, je vindt de game kut omdat zulke games altijd kut zijn om te spelen op een console... Speel hem maar op de PC op hoge resolutie en met een muis en keyboard... hek je bent net zo'n figuur die WoW goed zou vinden passen op een console of wat.

Oud 28-06-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 28-06-2007 @ 00:16 :
Gast, je zou het niet kut vinden als de graphics gelijk waren aan die van de PC. Lul niet, je vindt de game kut omdat zulke games altijd kut zijn om te spelen op een console... Speel hem maar op de PC op hoge resolutie en met een muis en keyboard... hek je bent net zo'n figuur die WoW goed zou vinden passen op een console of wat.

haha, de graphics zijn goed, zowel op de pc als op de 360, ik vind het spel gewoon kut, klaar.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:25
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 28-06-2007 @ 00:16 :
je vindt de game kut omdat zulke games altijd kut zijn om te spelen op een console...
Jij hebt het spel duidelijk niet gespeeld he? Dit spel is duidelijk geschikt voor een console... 360 controller doet zeker niet onder voor de muis en toetsenbord combinatie.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 11:15
Young Predator
Een first person look?

Muis, einde discussie
Oud 28-06-2007, 11:53
Allochthony
Allochthony is offline
Het is 3rd person.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 12:13
Young Predator
Dat is optioneel.

Nog steeds einde discussie.
Oud 28-06-2007, 12:18
Verwijderd
godver wat ben je toch een faler, het is gewoon 3rd person en daarnaast werkt 1st person ook goed op een console, kijk naar shadowrun, de console-spelers doen niks onder voor de pc-spelers
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 12:29
Young Predator
Waarom denk je, dat Xbox live in samenwerking met Online PC Gamers ongelofelijk hard gaat falen?

Omdat de PC gamers een groot voordeel hebben. Doe toch niet zo eigenwijs. Zij kunnen hun eigen toetsinstellingen bepalen, hebben een snellere reactietijd doordat ze spelen met en muis, kunnen de resolutie tweaken totdat het perfect uitgebalanceerd is met de internetsnelheid en FPS. Tuurlijk hebben zulke spellen een slechtere gameplay dan een versie op de PC.

En Unreal tournament is een first person shooter die optioneel ook in 3rd person gespeeld kan worden...Is het dan een 3rd of een 1st person shooter?

Leer eerst eens degelijk discusieren en onderbouw jezelf eens,
Oud 28-06-2007, 13:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bossen schreef op 28-06-2007 @ 13:18 :
godver wat ben je toch een faler, het is gewoon 3rd person en daarnaast werkt 1st person ook goed op een console, kijk naar shadowrun, de console-spelers doen niks onder voor de pc-spelers
Ja, want een enkele handbeweging die direct vanuit het zicht van de ogen te coördineren is werkt langerzamer dan een knop of acht en twee sticks die je in een volstrekt onlogische coördinatie moet gebruiken..
Oud 28-06-2007, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 28-06-2007 @ 13:29 :
Waarom denk je, dat Xbox live in samenwerking met Online PC Gamers ongelofelijk hard gaat falen?

Omdat de PC gamers een groot voordeel hebben. Doe toch niet zo eigenwijs. Zij kunnen hun eigen toetsinstellingen bepalen, hebben een snellere reactietijd doordat ze spelen met en muis, kunnen de resolutie tweaken totdat het perfect uitgebalanceerd is met de internetsnelheid en FPS. Tuurlijk hebben zulke spellen een slechtere gameplay dan een versie op de PC.

En Unreal tournament is een first person shooter die optioneel ook in 3rd person gespeeld kan worden...Is het dan een 3rd of een 1st person shooter?

Leer eerst eens degelijk discusieren en onderbouw jezelf eens,
en ik zeg dus dat het wel meevalt met dat voordeel, leer jij maar eens begrijpend lezen het is heus niet zo dat pc gamers keiharde xbox-kont schoppen bij shadowrun, dat gaat gewoon gelijk op, en tuurlijk hebben ze wel een voordeel maar daardoor is het toch niet zo dat het spel op de console kut is?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 14:18
Young Predator
Tja, dat is jou oordeel. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. En ik vind het een beetje vaag dat je het over shadowrun hebt, fanboy. Dit topic gaat namelijk over Overlord.
Oud 28-06-2007, 14:56
Allochthony
Allochthony is offline
Het is standaard 3rd person, waar heb je het allemaal over? Verder hoef je niet precies te mikken met je muis of niks, alleen maar richting aangeven... En dat gaat op de 360 net zo makkelijk als op de pc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 28-06-2007 @ 15:18 :
Tja, dat is jou oordeel. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. En ik vind het een beetje vaag dat je het over shadowrun hebt, fanboy. Dit topic gaat namelijk over Overlord.
shadowrun gebruik ik alleen als voorbeeld om aan te tonen dat het verschil tussen de controls helemaal niet zo groot is als je beweerd, en omg, fanboy, ik vind dat spel niet eens een beetje leuk
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 19:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 28-06-2007 @ 15:56 :
Het is standaard 3rd person, waar heb je het allemaal over? Verder hoef je niet precies te mikken met je muis of niks, alleen maar richting aangeven... En dat gaat op de 360 net zo makkelijk als op de pc.
Dat is dan weer iets anders: inacurate controls die zuigen. Dat had ik bij het qua controls gepoorte Fable ook; af en toe gewoon in de lucht te staan hakken omdat men met alle geweld zo nodig een rotsysteem dat voor consoles bedoelt is moest gebruiken.

Als Overlord een dergelijk systeem gebruikt koop ik het niet, ik hecht daarvoor teveel aan acurate en werkende controls.
Oud 28-06-2007, 19:29
Koning
Koning is offline
Eventjes gespeeld. Geen behoefte dat nog eens te doen. Wel een grappig spel maar geen zin om het te spelen en te leren.
Oud 29-06-2007, 16:41
airbag
airbag is offline
Heb de demo even geleden gespeeld en vond het redelijk vermakelijk. Ik zal het spel niet kopen, maar ben toch nieuwsgierig naar de volledige versie.
De controls vond ik op de pc redelijk intuitief, het was even wennen om grote groepen imps rond te sturen, maar als je een beetje gevoel voor richting hebt zal dat geen probleem vormen. Na een half uurtje ging het vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 18:19
Rioto
na een paar minuten uit gezet. die demo kon me alles behalve boeien.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 18:27
Verwijderd
Als iedereen zoals deze laatste 3 replyer denkt, zal niemand het spel kopen.
Ik koop hem zoiezo niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 22:45
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Demo was erg entertainend wil de volledige versie best spelen Idd beetje dungeon keeper achtig. De humor kan er ook mee door
Oud 03-07-2007, 15:54
Chimera
Chimera is offline
Best grappig. Heb 'em maar gedownload, ik denk niet dat hij me erg lang gaat boeien, maar tot nu toe vermaak ik me best. Ik raak alleen wat gefrustreerd omdat je niet kunt saven, dat vind ik het meest vervelende aan consoleports.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 14:21
Verwijderd
Terry Pratchett invloeden!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 17:59
airbag
airbag is offline
Citaat:
Sepul schreef op 09-07-2007 @ 15:21 :
o_0
*haalt binnen*
Ik hou van de Discworld serie
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 03-07-2007 @ 16:54 :
Best grappig. Heb 'em maar gedownload, ik denk niet dat hij me erg lang gaat boeien, maar tot nu toe vermaak ik me best. Ik raak alleen wat gefrustreerd omdat je niet kunt saven, dat vind ik het meest vervelende aan consoleports.
Meh, iets meer moeite doen daarvoor Is alleen maar autosave
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 01:58
airbag
airbag is offline
Heb 'm nu even gespeeld en vind 'm redelijk vermakelijk.
Het saven valt me tot nu toe nog mee, niet veel gebruik van gemaakt nog, maar je kunt verschillende autosave slots kiezen en dat is al meer dan de meeste ports
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 09:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bhudda schreef op 11-07-2007 @ 12:37 :
Weet ik, maar het is gewoon super vervelend. Denk ik de voornaamste reden dat ik het niet uit ga spelen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 15:59
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bhudda schreef op 11-07-2007 @ 12:37 :
Pure lamlendigheid van de makers natuurlijk. Hoeveel moeite is het nu om een save optie in een spel te stoppen?
Oud 12-07-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 12-07-2007 @ 16:59 :
Pure lamlendigheid van de makers natuurlijk. Hoeveel moeite is het nu om een save optie in een spel te stoppen?
Geen, maar wat verwacht je van geporte games
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 16:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
PC-versie of console-versie, dit spel is gewoon één en al fail.
Oud 12-07-2007, 19:11
Verwijderd
Redelijk grappig en het ziet er goed uit.

Boeiend? Neen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 22:39
Wammus
Wammus is offline
Klik voor een review

Iemand die dit al gespeeld heeft? Ik ben er nu mee bezig en vind het echt een geweldig spel. Even in het kort voor de mensen die geen zin hebben die hele lap teks te lezen ^^.

Je speelt een evil overlord die met behulp van zijn minions de wereld die hij ooit beheerste terug moet veroveren. Dit doe je door vanuit je verwoeste toren allerlei missies te doen om de toren weer op te bouwen en uiteindelijk weer over de wereld te heersen. Onderweg kom je van alles en nogwat tegen wat je kan slopen of moet veroveren.

Ik vind de minions het geweldigste deel van het spel. Je kunt ze overal heensturen en ze pakken wapens en equipment op. Later in het spel krijg je meer verschillende minions maar zover ben ik nog niet. Het enige nadeel vind ik zelf dat je geen map hebt om op te navigeren maar dat went snel genoeg.

Hij is er voor de Xbox 360 en de pc hoewel ik niet zeker weet of de pc versie ook al legaal te krijgen is.
Oud 25-08-2007, 00:27
Wammus
Wammus is offline
Mijn fout...
Oud 25-08-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 25-08-2007 @ 01:27 :
Mijn fout...
No problemo. Topics samengevoegd .
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:55
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Robo schreef op 25-08-2007 @ 11:05 :
No problemo. Topics samengevoegd .

Is er nog iemand die het speelt?
Oud 25-08-2007, 20:39
G-force
G-force is offline
Dit zijn echt van die "Beter speel je ze niet" spellen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 12:08
mepsteen
mepsteen is offline
ik speel het al ff, is zeker een geinig spel, niet te ingewikkeld maar het speelt gewoon lekker weg.
Oud 26-08-2007, 21:13
Verwijderd
Het lijkt mij wel wat, maar mijn centen zitten niet echt mee.
Ga de demo wel is checken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 16:00
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Sepul schreef op 09-07-2007 @ 15:21 :
Nuff said, morgen haal ik em
Reageren

Regels voor berichten