![]() |
OZZFEST en DYNAMO volgend jaar samen!!!!
Uit een artikel:
Het Dynamo Open Air festival gaat volgend jaar samen met Ozzy Osbourne’s rondreizende Ozzfestspectakel. Dat heeft André Verhuysen van Anti-concerts vandaag bevestigd. "Mensen die dan een kaartje voor Dynamo kopen, krijgen Ozzfest er dan gewoon bij", vertelt de organisator. Verhuysen ziet de twee festivals goed bij elkaar aansluiten. "Ozzfest richt zich vooral op jong talent en dat doen wij ook." Maar met alleen jong talent krijg je een groots festival meestal niet vol. Dat weet Verhuysen ook. "Een tweede voordeel van Ozzfest is dat er een paar grote namen meekomen die veel publiek trekken", zegt de Dynamo-organisator er dan ook achteraan. Dynamo en Ozzfest lijken veel op elkaar. "We vissen toch in dezelfde vijver, zowel qua publiek als qua bands.", zegt Verhuysen. Het plan was om dit jaar de twee metal-evenementen al samen te voegen, maar door alle problemen rond de locatie van Dynamo kwam het er niet van. Jan-Willem Luyken van Mojo concerts kan de samenwerking tussen Dynamo en Ozzfest nog niet bevestigen. "Maar we zouden het zeker leuk vinden. En de bands vonden Ozzfest in Nederland erg geslaagd dit jaar, dus wie weet." Volgens Mojo zal het er onder andere vanaf hangen of de timing van de Ozzfest-karavaan en Dynamo volgend jaar wel overeenkomen. Anders dan dit jaar zal Dynamo Open Air volgend jaar weer drie dagen beslaan, inclusief een festivalcamping. Ook de capaciteit wordt dan flink opgeschroefd; er is dan plaats voor zo’n 25.000 mensen. Het festival zal dan plaatsvinden op Landgoed de Gulbergen in Nuenen. Tenminste, als de vergunning rondkomt. Maar daar maakt Verhuysen zich geen zorgen over. "Er is al een milieu-effectreportage, en dan kan er eigenlijk niet veel meer misgaan", vertelt hij opgelucht Dus 3 dagen Dynamo en hopelijk met skate-stage |
ik heb er nu al zin in. Ik denk dat ik in een harnas ga, hou ik nog iets van armen over :D
|
mietje :)
Anyway, jammer dat er nu weer zoveel nu metal bands komen, het blijft toch totaal niet mijn genre (maar als ze er weer een apart skatefest van maken vind ik het best, mijd ik die gewoon net als de hardcore tent op graspop) In ieder geval weer 3 dagen, dat is dan wel weer erg ok, hoewel ik er niet meer onvoorwaardelijk heenga, de line-up moet wel op kunnen boxen tegen die van graspop/waldrock/wacken. |
Hmm mag van mij ook 3 dagen Dynamo zonder Ozzfest zijn...
maarja zolang er een Punkstage staat vind ik alles best! |
Citaat:
Ach er komt dan gewoon een podium bij voor het ozzfest gedoe. Het is mijn genre ook niet meer, maar naast wat nu-metal nemen ze ook goeie bands mee. |
Citaat:
|
Ik was er niet omdat de line-up niet overtuigend genoeg was om twee keer 2 uur in de trein te zitten en de financieen met drie metalfests al genoeg naar tering zijn strax :)
En goede bands, op Slayer en ozzy na nog weinig echt boeiends gezien op ozzfest. |
Citaat:
|
las ik laatst al ja.. kvinnet nog nie eens zo'n ramp, tenminste weer 3 dagen Dynamo en der komen altijd wel wát goeie namen mee met Ozzfest. enige probleem is de capaciteit.. is 25.000 niet wat weinig?
|
Gadver,
commerciele festivals zijn altijd veel duurder Zoals: Lowlands -> E 100,- Graspop -> E 50,- Dynamo zal dan ook wel asociaal duur worden :/ |
*heersch* :) hopelijk mag ik volgend jaar wel naar n echt festival, met een beetje geluk ook nog es 3 dragen
wordt het dan weer in de zomervakantie gehouden? |
ik sluit me volledig bij H-K aan
|
Citaat:
|
Citaat:
En graspop was ook nog eens veel cooler dan ozzfest... :) |
grmbl
ozzfest zuigt al die rot nu-metal bandjes waarom kan doa niet gewoon metal blijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1: skate/hc 2: ozzfest 3: dynamo misschien zelfs 4. Ik zie het probleem niet echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |