![]() |
Palm OS of Windows Mobile?
Hallo allemaal,
Ik wil misschien een pda kopen (zonder gms/gps functie). Nu kom ik er niet uit of ik Palm OS of Windows Mobile moet nemen. Ik ben de volgende voor en nadelen tegen gekomen: Palm OS Sneller dan Windows Mobile Stabieler dan Windows Mobile Meer gebruikers gemak???? Windows Mobile Grotere software aanbod Keuze uit meerdere pda's Wat weten jullie hier van? Wat zouden jullie adviseren? |
sja, het is net als mac versus windows
windows mobile werkt crap, maar je kunt heel eenvoudig illegaal programma's van elkaar kopiëren, je kunt wireless-protocollen installeren enzovoort en iedereen weet dat mac (in die geval dus de palm) eenvoudiger,prettiger,stabieler werkt jij maakt de keuze... 1 lopend probleem is bijvoorbeeld dat voor windows mobile hier op de TU delft netwerkprotocollen voor aanwezig zijn. Voor palm volgens mij niet, en het zal me benieuwen of die ook komen... |
Citaat:
Of bedoel je dat niet? |
Ik heb ervaring met deze twee mobile os'sen
Citaat:
Wel start palm wel sneller, na een reset, dan windows mobile. Voor een leek is dit een aanrader. Citaat:
Dit omdat je veel dingen naar je eigen keuze aan kan passen. Zelf zie ik deze os voor een gevorderde gebruiker. Citaat:
|
Een mda is toch juist wel met gsm functie?
Ik vind deze palm trouwens erg gaaf: http://www.pdashop.nl/product/19138/palm-tx.html Schijnt de geodkoopste pda met wifi lan te zijn. |
Citaat:
|
Let je niet alleen op de prijs, maar ook op de batteijduur? De goedkoopste mitac mio gaat maar 2 uur met wat batterij betreft.
Verder denk ik dat het gewoon even wennen is aan beide systemen. Mijn voorkeur gaat uit naar batterijduur en functies, aangezien ik toch wel wen aan een systeem. |
Ik las dat Windows Mobile meer energie vreet.
Volgens mij zit dat met de Palm TX wel goed: Citaat:
|
Ik heb jaren met een Palm gewerkt, maar kies als nieuwe telefoon waarschijnlijk eerder voor een Windows Mobile OS apparaat dan een Palm. Heb het idee dat het aanbod Palm software met de dag minder wordt en voor Windows Mobile juist steeds groter. Jammer, want Palm's zijn wel retestabiele apparaten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |