Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of bedoel je dat niet? |
![]() |
||||
Ik heb ervaring met deze twee mobile os'sen
Citaat:
Wel start palm wel sneller, na een reset, dan windows mobile. Voor een leek is dit een aanrader. Citaat:
Dit omdat je veel dingen naar je eigen keuze aan kan passen. Zelf zie ik deze os voor een gevorderde gebruiker. Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 12:26. |
![]() |
|
![]() |
Een mda is toch juist wel met gsm functie?
Ik vind deze palm trouwens erg gaaf: http://www.pdashop.nl/product/19138/palm-tx.html Schijnt de geodkoopste pda met wifi lan te zijn. Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 13:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb jaren met een Palm gewerkt, maar kies als nieuwe telefoon waarschijnlijk eerder voor een Windows Mobile OS apparaat dan een Palm. Heb het idee dat het aanbod Palm software met de dag minder wordt en voor Windows Mobile juist steeds groter. Jammer, want Palm's zijn wel retestabiele apparaten.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|