![]() |
Aargh, IE! (Probleem met Pulldownmenu)
Daaaaaaaaamn, ik haat Internet Explorer.
Ik heb een pulldownmenu met alle landen, en als je 'm niet 'pulldownt' heeft ie gewoon de breedte van alle andere formuliervelden, zoals het hoort. Echter; als je 'm opent krijgt ie de breedte die gelijk is aan de lengte van de langste naam in het rijtje. Althans; zo werkt het in Opera, maar in IE werkt dat natuurlijk weer niet. Hoe los ik dit op? Bij voorbaat dank! |
Door wat code te geven, want nu kunnen we niks.
|
U vraagt, wij draaien.
Code:
<td><select name="country" id="country" style="width:100%;" id="country"> Dat is het eigenlijk. Opera begrijpt het allemaal, Internet Explorer loopt zoals vanouds te fukcen. |
Ik denk dat hij moeilijk doet met die style="width:100%;".
Haal die style eens weg en zet size="60" (of een andere wijdte) daarvoor in de plaats. En een dubbele id is, volgends mij, nooit goed. |
Citaat:
Ik heb he tnu veranderd naar: <td><select name="country" id="country" style="width:130px;"> Maar dat maakt verder geen verschil, doet in Opera nog steeds wat ie moet doen, maar in IE niet. Met 'size' lukt het ook niet. |
Gaat die in IE je pulldownmenu gelijk de breedte geven van de langste naam of blijft de breedte even groot als je hem opent. Heb je ook al andere browsers geprobeerd. Sowieso kun je proberen om de zelfde soort pagina's via IE te vinden die wel goed functioneren en kijken hoe die code daar in elkaar zit.
|
Citaat:
Dat kijken op andere sites is wel een goede tip, eens proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |