![]() |
Fotoboek: anonieme bezoekers
Hoi FotoBAZEN!
Forumbaas Bloem attendeerde mij op dit forumonderdeel voor het stellen van mijn vragen over het fotoboek. Ik vind het eigenlijk maar vervelend dat ik niet weet wie al mijn anonieme fotoboekaanbidders zijn en zoals jullie waarschijnlijk wel weten, velen met mij. Kan deze functie niet uitgediept worden of zo? Bijvoorbeeld de mogelijkheid tot het wel of niet toelaten van anonieme bezoekers? http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1610990 Zie dit topic voor de tot stand komen van de discussie en de belofte van Bloem dit topic open te houden! Ik ben zéééééér benieuwd naar de mogelijkheden! :cool: :cool: :cool: |
Wat maakt het nou uit wie er naar je fotoboek kijkt?
|
Als je niet wil dat anonieme mensen ernaar kijken, dan zet je je fotoboek toch uit? Het is internet.
|
Ik wil gewoon in de fotoboeken kunnen kijken van mensen die ook bij mij kijken. :confused:
|
Citaat:
Ik ben vóór, maar er is al (meer dan) eens zo'n topic geweest. :p Mss dat het er nu wel doorkomt. :) |
Ik vind het gezeik.
|
Het draait ook niet om jou. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En of de foto's van iemand anders nep kunnen, zijn me een dikke slashcare, want daar hebben we niet over. :) |
Citaat:
|
whinethread.
|
Citaat:
Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat je het toch niet voor elkaar gaat krijgen dat mensen die anoniem willen blijven op je fotoboek te weren en ik vraag me ook ernstig af waarom je je er druk over zou maken of iemand anoniem naar jouw foto's kijkt? |
Citaat:
Ik hoop dat je snapt hoe belachelijk jouw argument is om anonieme leden maar gewoon toe te laten? Dat je wilt weten wie er op je fotoboek komt, en dat je diens foto ook wilt zien. Simpel. :) |
ik ben het er mee eens als je zo nodig wil kijken dan log je maar in met een duidelijke foto
|
Wat is uberhaupt het nut van die hele functie?
|
privacy
|
We kunnen ook gewoon de 10 laatste bezoekers eruit halen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Echte mensjes liefje. :) |
Care, haal dan idd gewoon de hele functie weg als je je daaraan stoort.
Kan je weer wat anders gaan mierenneuken. |
We zijn nog aan het overleggen wat er met de anoniemfunctie moet gebeuren (geheel afschaffen of kiezen of je anonieme bezoekers kan weren), en hoe dat technisch geïmplementeerd gaat worden. Daar gaat Gimme More Beer voornamelijk over, maar die heeft het ook druk met nog honderd andere dingen die aan het forum/fotoboek veranderd moeten worden, en het is ook nog zomervakantie, dus zijn er een aantal mensen weg...
Kortom, verwacht niet dat het morgen al af is. Maar er gaat hoogstwaarschijnlijk wel wat veranderen.:) |
Citaat:
Anonieme functie weg, gaat me wat te ver, forumers mogen wel anoniem kunnen fotoboeken vind ik, als anderen ze maar mogen weren ook. :p (y) |
Tsjongejonge, ook hier geldt dat je ontopic en normaal dient te reageren, opmerkingen als "mieren in je anus" en meer gezellige verwensingen sturen jullie maar per PM naar elkaar.
|
Ik zal het niet meer zeggen. :)
|
Citaat:
En hier ben jij, bewerende dat dat omgekeerd zou horen. |
dan moet er ook geen optie zijn die belemmert om in je foto te kijken als je zelf geen fotoboek hebt. Hiermee wordt toch een soort idee van 'bescherming' gecrëeerd. Die door het anoniem surven alsnog verloren gaat dan moet die hele optie er maar uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het er wel mee eens, wat is het nut van heel dat anoniem zijn? |
Je kan ook gewoon je fotoboek uitdoen (Y)
|
Citaat:
Maar goed, Martino heeft gesproken, een slotje is op zn plaats. :) |
Je kan er ook even bij stilstaan dat er miljoenen kleine kinderen zijn die de fotoboeken niet eens kunnen zien, er geen kunnen maken en die ook nog is honger hebben!
|
Er zit een functie op het fotoboek waarbij je de anonieme leden niet meer ziet, alleen de niet-anonieme leden.
Instellingen -> Laat onzichtbare leden en gasten zien? Kies hier of je onzichtbare leden en gasten in de 'Laatste 10 bezoekers' lijst wilt laten zien. -> kies nee. Problem solved. |
Citaat:
Problem weggemoffeld. Doe dan maar je ogen eruit pulken. (y) |
Citaat:
|
Het is dus geen betere oplossing, als je het mij vraagt. :)
|
Citaat:
Maar goed, de huidige vorm bevalt me prima. Slotje zeg ik, erg veel zinnige discussie zal er verder niet uit voort komen. |
Citaat:
Pikkenmans. |
Citaat:
Zet verdorie je fotoboek uit als je niet wilt dat mensen er anoniem naar kunnen kijken. Je hebt dat fotoboek in de eerste plaats toch ook aangemaakt in het volle besef dat er mensen anoniem naar kunnen kijken? Waarom had je er toen geen probleem mee en nu opeens wel?! |
Citaat:
Wie zegt dat er toen ook geen problemen mee waren? ;) Men kan toch gewoon suggesties doen. :confused: Daar is dit subforum voor. Voor veranderingen en verbeteringen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoewel ik er toch erg om moest lachen. :D :o |
Citaat:
Ach ja. Alleen als het nodig is, pas ik sarcasme toe. :p |
Citaat:
|
jaja, humor is Yoshimare's middle name, duidelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
En @ Martino87: dankje voor je antwoord! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: