![]() |
Homotopic
Waarin de discussie verder gaat.
Citaat:
|
Uit het vorige topic:
Ja, ik had het in dit geval wel specifiek over sommige allochtonen. En ik zeg dan ook sommige, want de overgrote meerderheid doet wel gewoon normaal. Waarom is er geen progressief linkse partij die erkent dat het een probleem is dat dolgedraaide Marokkanen homo's in elkaar trappen? |
Haha, wat jammer dat die roze kleur niet werkte in de titel he? ;)
|
Citaat:
|
Ik heb een hekel aan roze.
|
Eigenlijk ben ik trouwens niet geschikt om de homo-kant te vertegenwoordigen, strikt genomen ben ik niet een hele erge homo-homo...
|
Ik heb niet gezegd dat hij alle allochtonen over 1 kam scheert, alleen dat hij een tikkeltje ongenuanceerd was.
Is dit topic nog nodig? De discussie was toch eigenlijk zo zoetjes aan wel afgerond? Of is het het idee dat we hier alles plaatsen wat met homoseksualiteit te maken heeft? Daar wil ik dan best aan meewerken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sylph houdt wel van bepaalde musicals.
|
Citaat:
Maar ik denk dat roze, leer, shoppen, alle stereotype homodingen eigenlijk veel minder gerelateerd zijn aan seksuele geaardheid dan veel mensen denken. |
Dat is maar al te waar vrees ik.
Living in my own world, didn't understand, that anything can happen if you take a chance. |
Citaat:
|
Ja, roze sowieso, kom op! Waarom zouden homo's daarvan houden? Omdat het een vrouwenkleur is? :s
|
Citaat:
Denken jullie dat ik met m'n coming-out moet komen? :eek: |
Citaat:
|
Ik houd wel van roze, maar feller dan we hier op het forum hebben.
|
coming-out is grappig :p
|
Citaat:
|
Coming out is onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O.M.F.G.
Mag alles tegenwoordig op DK?! :| |
Dit topic is er op bevel van Missy.
|
Citaat:
Dan kan je daar weer een hele discussie over houden van "waarom alleen maar uitgaan van hetero-zijn" maar ik denk dat je daar niet veel mee opschiet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, je ouders verwachten ook niet dat je thuiskomt met een dikke negerin. Moet je ze daarvoor dan ook eerst waarschuwen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens een briefje geschreven met de strekking 'ik ben homo en als je dat niet bevalt, go cry me a river'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders zou het volgens mij geen flikker kunnen schelen. Ze vinden het een grotere schok dat ik binnenkort een tattoo wil laten zetten. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar gaan we het verder eigenlijk over hebben in dit topic? :p
|
M'n moeder was wel irritant, die ging meteen vragen of ik een 'vaste' vriend had :confused: ze gaat toch ook niet aan m'n zusje vragen of ze al een vaste vriend heeft?
|
Over homoseksualiteit, coming-out, leer, sm, fetisjes en alle andere homogerelateerde onderwerpen stel ik voor. :p
|
En over mijn nieuwste scharrels natuurlijk.
|
Over homo-iconen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |