![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. Hij heeft het überhaupt niet over allochtone bevolking, gewoon over mensen die onze normen en waarden (brrr) als afval zien. Dat kunnen net zo goed autochtonen zijn. Hier typ ik nog een zin want ik vind het vervelend als de onderste regel uit één woord bestaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is er geen progressief linkse partij die erkent dat het een probleem is dat dolgedraaide Marokkanen homo's in elkaar trappen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik denk dat in de praktijk er niet heel veel autochtonen zullen zijn, al zijn ze natuurlijk, die onze westerse normen en waarden afwijzen. Simpel en alleen al met het feit omdat je als autochtone Nederlanders over het algemeen met die normen en waarden wordt opgevoed. Al heb je natuurlijk ook grefo's, ik denk dat ik daar verder niet veel over hoef te zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal braaf zijn, Missy ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik lag vannacht in mijn bed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *oeps knip* bedenk me net iets ![]() En verder ga ik wel met TopDrop mee hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic : ik heb wel ok geslapen, hoewel het kort was. Ik dacht dat ik dubbele dienst had vandaag maar dat is pas vrijdag omdat er iets is uitgevallen. Dus ik was vroeg opgestaan ![]() daarna weer gaan slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn nacht was wild, met 4 vriendinnetjes op de grond geslapen op van die hele dikke fijne luchtmatrassen en ik ben weer helemaal bij geroddeld van die kant ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn nacht was wel ok. Ik had om 12 uur nog besloten mijn lakens te gaan wassen, dus toen moest ik heel lang wachten tot dat ik kon gaan slapen. Toen heb ik gewoon heel lang geslapen en rare dingen gedroomd over afspreken aan welke kant van de snelweg we zouden afspreken en we hadden een of ander familiefeest daar in de buurt en er was ook een trein en daar kon je in en uit vanaf dat veld vlakbij de snelweg, maar hij reed wel en mn vader zat er in, en het was heel moeilijk om er doorheen te lopen. Vooral de 1e klas die geen 1e klas was. Toen waren er ook dixies maar dan maar met halve deuren en ze waren heel klein en dat wass heel moeilijk en helemaal neit leuk en dat heb ik 3 keer gedroomd, en ik moest dan oko heel nodig naar de wc toen ik wakker werd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk literaire werk staat er momenteel op jouw "to read" lijst? trophus | 76 | 20-01-2008 15:57 | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
de wind die jouw ogen sloot - voor frederik RIP - CyWu | 1 | 23-01-2005 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Nacht Regenboog! | 5 | 12-06-2004 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Naar jouw denken doen (welke manier is beter geschreven???) Secreet | 5 | 25-04-2003 14:51 | |
De Kantine |
Jouw recentste onvergetelijke nacht Mr.Oizo | 62 | 24-07-2002 01:33 |