Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2007, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 12:33 :
Heterofeesten?
Inderdaad. Ik ken geen feesten die uitsluitend voor hetero's gehouden worden hoor, maar goed.
Advertentie
Oud 06-08-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 06-08-2007 @ 12:35 :
Ik denk dat een feest waarin homoseksuelen zichzelf laten zien zoals ze zijn en waarin niet alleen de meest extravagante 10% homoseksuelen wordt belicht allicht langzaam tot een besef kan lijden onder mensen die minder tolerant zijn dat homoseksuelen normale mensen zijn, die alleen op het eigen geslacht vallen.
Dat is een naïeve gedachte. We hebben het hier niet over mensen die minder 'tolerant' zijn, maar over mensen die Westerse normen en waarden als afval zien. Wat gaan we daar aan doen?
Oud 06-08-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 06-08-2007 @ 12:37 :
Inderdaad. Ik ken geen feesten die uitsluitend voor hetero's gehouden worden hoor, maar goed.
Borstrondzwaaifeesten staan bij mij geregistreerd als heterofeesten, aangezien ik niet voor mijn plezier daarnaar ga kijken.
Oud 06-08-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 06-08-2007 @ 12:38 :
Dat is een naïeve gedachte. We hebben het hier niet over mensen die minder 'tolerant' zijn, maar over mensen die Westerse normen en waarden als afval zien. Wat gaan we daar aan doen?
Dat is dan weer een ongenuanceerd beeld van de allochtone bevolking. Ik denk dat er wel degelijk een grote groep allochtonen is die voor 'westerse normen', wat dat dan ook precies moge zijn, gewonnen kan worden. Er is idd ook een groep fundamentalisten. Die kun je met zo'n parade niet bereiken, daar zullen andere middelen voor gebruikt moeten worden.
Oud 06-08-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 06-08-2007 @ 12:39 :
Borstrondzwaaifeesten staan bij mij geregistreerd als heterofeesten, aangezien ik niet voor mijn plezier daarnaar ga kijken.
Stel je niet aan, met je borstrondzwaai feesten. Er is een verschil tussen homo zijn en vrouwonvriendelijk hoor. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je je stoort aan rondvliegende borsten, maar dat kan aan mij liggen.
Oud 06-08-2007, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 06-08-2007 @ 12:42 :
Stel je niet aan, met je borstrondzwaai feesten. Er is een verschil tussen homo zijn en vrouwonvriendelijk hoor. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je je stoort aan rondvliegende borsten, maar dat kan aan mij liggen.
Nou, ik kijk daar niet voor mijn plezier naar.
Oud 06-08-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 06-08-2007 @ 12:43 :
Nou, ik kijk daar niet voor mijn plezier naar.
Borsten zijn toch lekker, dat vind ik zelfs.
Oud 06-08-2007, 11:50
Uice
Uice is offline
Borstrondzwaaifeesten. <3
Oud 06-08-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 06-08-2007 @ 12:46 :
ieuw
Oud 06-08-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 06-08-2007 @ 12:46 :
Ik zou graag een paar mooie borsten hebben om er de hele dag mee te kunnen spelen
Oud 06-08-2007, 11:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 06-08-2007 @ 12:41 :
Dat is dan weer een ongenuanceerd beeld van de allochtone bevolking.
1. Hij heeft het niet over de volledige allochtone bevolking.
2. Hij heeft het überhaupt niet over allochtone bevolking, gewoon over mensen die onze normen en waarden (brrr) als afval zien. Dat kunnen net zo goed autochtonen zijn. Hier typ ik nog een zin want ik vind het vervelend als de onderste regel uit één woord bestaat.
Oud 06-08-2007, 11:55
Missy
Missy is offline
Nu is het genoeg. Ontopic! En dan ook niet verder gaan...
Open dan een nieuw topic.
Oud 06-08-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 12:52 :

2. Hij heeft het überhaupt niet over allochtone bevolking, gewoon over mensen die onze normen en waarden (brrr) als afval zien. Dat kunnen net zo goed autochtonen zijn. Hier typ ik nog een zin want ik vind het vervelend als de onderste regel uit één woord bestaat.
Ja, ik had het in dit geval wel specifiek over sommige allochtonen. En ik zeg dan ook sommige, want de overgrote meerderheid doet wel gewoon normaal.

Waarom is er geen progressief linkse partij die erkent dat het een probleem is dat dolgedraaide Marokkanen homo's in elkaar trappen?
Oud 06-08-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 12:52 :
1. Hij heeft het niet over de volledige allochtone bevolking.
2. Hij heeft het überhaupt niet over allochtone bevolking, gewoon over mensen die onze normen en waarden (brrr) als afval zien. Dat kunnen net zo goed autochtonen zijn.
1. Oke
2. Ik denk dat in de praktijk er niet heel veel autochtonen zullen zijn, al zijn ze natuurlijk, die onze westerse normen en waarden afwijzen. Simpel en alleen al met het feit omdat je als autochtone Nederlanders over het algemeen met die normen en waarden wordt opgevoed. Al heb je natuurlijk ook grefo's, ik denk dat ik daar verder niet veel over hoef te zeggen.
Oud 06-08-2007, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 06-08-2007 @ 12:55 :
Oke, woef! *trekt pruillipje*

Ik zal braaf zijn, Missy
Oud 06-08-2007, 11:57
Missy
Missy is offline
Citaat:
Missy schreef op 06-08-2007 @ 12:55 :
Kan men niet lezen?
Oud 06-08-2007, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 06-08-2007 @ 12:57 :
Kan men niet lezen?
Misschien zagen mensen jouw bericht pas toen ze hun eigen bericht al gepost hadden.

Ontopic: Ik lag vannacht in mijn bed.
Oud 06-08-2007, 11:58
Verwijderd
Ja hallo tutje, ik kan het niet helpen dat we op precies hetzelfde moment posten hoor
Oud 06-08-2007, 12:57
Missy
Missy is offline
Noem het maar vakantiestress.
Oud 06-08-2007, 13:00
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Missy schreef op 06-08-2007 @ 13:57 :
Verder vinden we je allemaal wel lief hoor
Oud 06-08-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 06-08-2007 @ 14:00 :
Verder vinden we je allemaal wel lief hoor
spreek voor jezelf aub
Oud 06-08-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 06-08-2007 @ 14:06 :
spreek voor jezelf aub
Haha, zoiets dacht ik ook.
Oud 06-08-2007, 13:11
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 06-08-2007 @ 14:00 :
Verder vinden we je allemaal ik je wel lief hoor
Oud 06-08-2007, 13:12
trophus
trophus is offline
Citaat:
Missy schreef op 06-08-2007 @ 13:57 :

*oeps knip*
bedenk me net iets

En verder ga ik wel met TopDrop mee hoor fijne vakantie
Oud 06-08-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 06-08-2007 @ 14:11 :
kusje

ontopic : ik heb wel ok geslapen, hoewel het kort was. Ik dacht dat ik dubbele dienst had vandaag maar dat is pas vrijdag omdat er iets is uitgevallen. Dus ik was vroeg opgestaan
daarna weer gaan slapen
Oud 06-08-2007, 13:52
Verwijderd
Mijn nacht was (te) warm.
Oud 06-08-2007, 13:52
trophus
trophus is offline
Citaat:
N00dles schreef op 06-08-2007 @ 14:52 :
qft
Oud 06-08-2007, 13:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
N00dles schreef op 06-08-2007 @ 14:52 :
Plafondventilator ftw
Oud 07-08-2007, 10:38
Balance
Balance is offline
Mijn nacht was vervelend. Ik droomde dat ik moest werken op m'n moeders 50ste verjaardag. En daarna bleef ik nog gezellig hangen, waardoor het al na twaalven was toen ik thuis kwam. Toen was d'r verjaardag al over en ik vergat d'r ook nog te feliciteren, dus uiteindelijk moesten anderen me er op wijzen dat ze de dag er voor 50 was geworden en ze was erg teleurgesteld.

Toen werd ik wakker en bedacht ik me dat het onzin was. Dat ze nu op vakantie is en ik niks vergeten ben. Dus toen ging ik weer slapen en toen droomde ik dat ze op vakantie jarig was en dat ze me belde op d'r verjaardag, maar ze zei er niks over. En ik vergat weer dat het d'r verjaardag was en terug van vakantie (dat was 3 dagen na d'r verjaardag) maakte ze er een opmerking over en bedacht ik pas dat ze jarig was geweest.
Oud 07-08-2007, 11:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben laat gaan slapen. (what's new?) En ik heb gedroomd over mijn ex. Niks shockerends ofzo, maar dat ik haar zag, en dat we voor een docent van mij brieven moesten gaan nakijken die mensen geschreven hadden. Toen kreeg ik ineens die van haar, en daar stonden dingen in over haar verleden en over hoe ze over mij dacht.

Kutdroom.
Oud 07-08-2007, 14:29
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 07-08-2007 @ 12:28 :
Ik ben laat gaan slapen. (what's new?) En ik heb gedroomd over mijn ex. Niks shockerends ofzo, maar dat ik haar zag, en dat we voor een docent van mij brieven moesten gaan nakijken die mensen geschreven hadden. Toen kreeg ik ineens die van haar, en daar stonden dingen in over haar verleden en over hoe ze over mij dacht.

Kutdroom.
Wat dacht ze over jou en wat uit haar verleden, dat het zo kut maakte?

Mijn nacht was wild, met 4 vriendinnetjes op de grond geslapen op van die hele dikke fijne luchtmatrassen en ik ben weer helemaal bij geroddeld van die kant
Oud 07-08-2007, 16:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vannacht was het waarm. Bah. En een kutmug, maar ik had me zo dik ingesmeerd met autan dat die ver bij me vandaag bleef!
Oud 07-08-2007, 17:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-08-2007 @ 17:49 :
Vannacht was het waarm. Bah. En een kutmug, maar ik had me zo dik ingesmeerd met autan dat die ver bij me vandaag bleef!
Beter is het niet zo heet tijdens de UIT ;x
Oud 07-08-2007, 17:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
kunst schreef op 07-08-2007 @ 15:29 :
Wat dacht ze over jou en wat uit haar verleden, dat het zo kut maakte?

Mijn nacht was wild, met 4 vriendinnetjes op de grond geslapen op van die hele dikke fijne luchtmatrassen en ik ben weer helemaal bij geroddeld van die kant
Vertel ik later wel.
Oud 07-08-2007, 17:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 07-08-2007 @ 18:02 :
Beter is het niet zo heet tijdens de UIT ;x
Nja, zolang het maar niet regent vind ik het niet zo erg denk ik. Heet mag het wel zijn, maar misschien niet qua warmte..
Oud 09-08-2007, 04:25
trophus
trophus is offline
Hoi

Mijn nacht is hels
Eerst ga ik veel te laat op bed omdat het veels te gezellig werd op MSN
Dan kom ik uiteindelijk mn nest in en vat ik een paar uur de slaap niet, lekker piekeren en woelen in mijn nest....
Dan dommel ik bijna in slaap en JA HOOR bzzzzzzzzz vieze vuile kk mug Maakt me weer actief
Dan dommel ik weer bijna in slaap en zie ik op de klok: 5:26
En ik meteen in de stress want ik moet morgen om 7:30 opstaan
En ik weet dat als ik nu in slaap sukkel: "Opstaan om 7:30? Not gonna happen"
Dus Ik heb het maar op het caffeine zuipen gezet
Dan maar geen slaap
Maar ik krijg het zo druk morgen

Bah wat zie ik hier tegenop.......
Oud 09-08-2007, 11:44
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
trophus schreef op 09-08-2007 @ 05:25 :
Hoi
Dan dommel ik weer bijna in slaap en zie ik op de klok: 5:26
Hoi, jouw klok loopt voor

Mijn nacht was wel ok. Ik had om 12 uur nog besloten mijn lakens te gaan wassen, dus toen moest ik heel lang wachten tot dat ik kon gaan slapen. Toen heb ik gewoon heel lang geslapen en rare dingen gedroomd over afspreken aan welke kant van de snelweg we zouden afspreken en we hadden een of ander familiefeest daar in de buurt en er was ook een trein en daar kon je in en uit vanaf dat veld vlakbij de snelweg, maar hij reed wel en mn vader zat er in, en het was heel moeilijk om er doorheen te lopen. Vooral de 1e klas die geen 1e klas was.
Toen waren er ook dixies maar dan maar met halve deuren en ze waren heel klein en dat wass heel moeilijk en helemaal neit leuk en dat heb ik 3 keer gedroomd, en ik moest dan oko heel nodig naar de wc toen ik wakker werd (toen de nacht al weer lang voorbij was btw)
Oud 09-08-2007, 11:47
TommY_
TommY_ is offline
Kort maar krachtig.
Oud 09-08-2007, 12:41
Uice
Uice is offline
Ik had een fantastische droom, waarvan het begin vrij moeilijk te omschrijven is, maar aan het einde was ik (een soort) Robin van Batman en gingen we een misdaad oplossen. Superman was er ook, maar we wisten dat dat een bedrieger was want hij had twee verschillende schoenen aan. Ik werd helaas wakker toen we net op de misdaad afgingen.
Oud 09-08-2007, 12:42
mobile9210
mobile9210 is offline
heet en zwoel als je weet wat ik bedoel...
Oud 09-08-2007, 12:44
Verwijderd
ik hoorde papiervisjes mijn boeken opeten

en ik heb gedroomd over voldemort, en over Martin :')
Oud 09-08-2007, 12:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 09-08-2007 @ 13:44 :
en ik heb gedroomd over voldemort, en over Martin :')
Martin Potter
Oud 09-08-2007, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-08-2007 @ 13:41 :
maar we wisten dat dat een bedrieger was want hij had twee verschillende schoenen aan.
Oud 09-08-2007, 17:20
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Mijn nacht was veel te kort.
Oud 09-08-2007, 17:24
__
__ is offline
mijn nacht was echt supergeil.
Oud 09-08-2007, 17:28
Verwijderd
Ik heb al iets van drie middagdutjes gedaan en elke keer had ik ...onzedelijke dromen en werd ik bezweet wakker
Oud 12-08-2007, 11:13
Tink*
Tink* is offline
Zooooooooooo had ik even een forumdroom.

Ik droomde eerst dat al mijn tanden stukje bij beetje uitvielen en dat was eng. Toen zaten we met z'n allen in een chatbox, maar er waren ook vrienden van me bij. En met al die nicknames wist je niet wie wie was. Toen was ik bij DP thuis en toen moesten we eten en eerst was ik alleen met zijn familie en die gingen rare vragen stellen en toen was ineens mijn familie er ook en die gingen heel veel eten. En mijn tante kwam langs met koekjes enzo en iedereen vroeg maar steeds of ik wel genoeg had. Toen bleef iedereen aan tafel maar ging ik rondlopen en met mensen praten ofzo. En aan de rechterkant zat Atreyu van neverending story en die beweerde dat ik ie ook in de chatbox had gezeten en dat vond ik stom dat mensen dat deden terwijl ik het niet wist, want ik wilde dat het alleen voor vertrouwelingen was. MadameMinke zat ernaast en die had er ook ingezeten. Toen was ik ineens buiten op het gras met ecnelis en twee vriendinnen en Stefenootje kwam met een heel vreemd kleed, soort tapijt en toen vond ik dat ze er niet bij hoorde maar ze wilde zo graag en ze kwam erbij zitten en ze gaf me een chipje met de woorden 'denk maar niet dat ik nu een vriend van je ben.' ;x Toen zag ik ineens hoe iemand uit bed werd gehaald samen met nog iemand en die moesten in een donker doolhof/huis een spel uitspelen, er zaten enge mensen verstopt enzo. Toen werd ik diegene ineens en op een trap naar boven kwamen we weer die Atreyu tegen die eerst zei dat ie goed was en toen we dichterbij kwamen ging er ineens een kettingzaag aan dus wij naar beneden rennen en op een afstandsbediening drukken om uit het spel te komen. Dat lukte niet en we liepen een halletje met twee liften binnen en daar kwamen we TopDrop en Daboman tegen die zeiden 'denk maar niet dat je de enige bent in dit spel.'

Eh.... juist.
Oud 12-08-2007, 11:20
Verwijderd
OMG Tink heeft over me gedroomd!!

En ze vond dat ik er niet bijhoorde, mooi is dat.
Oud 12-08-2007, 11:20
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb gedroomd over een soort hostel waar ik al eerder over gedroomd heb, maar nooit ben geweest. En het stikte daar plotseling van de luipaarden, leeuwen en jachtluipaarden. Heel wtf. En ik geloof niet dat het wat betekend, maar wel dat het heeft te maken met dat ik in Zuid Afrika was en geen (jacht)luipaarden heb gezien. Wat wel de bedoeling was.
Ik heb een hoogslapen en druk behang. Maar ik was tot half 2 opgebleven om That 70's Show te kijken en ik was redelijk moe, dus ik kon goed slapen. Vanochtend stond ik om 9 uur weer fris en fruitig naast mijn bed.
Vanavond wil ik ook weer zoiets gaan doen, denk ik wel.
Ik ga eens kijken of That 70's show vandaag weer op tv is.
Oud 12-08-2007, 11:28
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 12-08-2007 @ 12:20 :
OMG Tink heeft over me gedroomd!!

En ze vond dat ik er niet bijhoorde, mooi is dat.
Ik droom altijd gekke dingen! En jij vond mij geen vriend!111

Regels voor berichten