Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Een condoom biedt geen bescherming tegen herpes. Bovendien bestaat er altijd het risico dat een condoom scheurt, waardoor het HIV-virus alsnog vrij spel heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Bovendien, als hetero's zoiets doen krijg je heus niet de hele goegemeente over je heen als je het walgelijk gedrag noemt, waarom mag je het bij homo's dan niet zo noemen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt 2 is dat een groep homoseksuelen op deze manier homo's in het algemeen het stigma opdrukt van een groep aandachtsgeile mensen, die het liefst onder het oog van zoveel mogelijk mensen hun seksuele fantasiën wil botvieren. Er zijn genoeg homoseksuelen die hun seksuele fantasieën gewoon binnen de slaapkamer houden, maar die groep wordt nu onterecht met de gay pride-figuren geassocieerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Niet in het openbaar plaatsvinden', 'binnen de slaapkamer' - ja joh, laten gewoon 100 jaar terug de tijd in gaan. We hebben veel bereikt op het gebied van homo-emancipatie, laten we dat gewoon zo laten, dank je. Een Gay Pride is bij uitstek symbool van homo-emancipatie, je mag dankbaar zijn dat het kan in dit land. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-08-2007 om 11:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij heeft dat helemaal niks met emancipatie te maken. Ik vind hetero's die het in het openbaar doen ook niet bepaald wenselijk. Daarin maak ik geen onderscheid tussen homo's en hetero's. En over het zomercarnaval: Ik heb het nog nooit gezien, maar als vrouwen daa daadwerkelijk met blote tieten rondhuppelen zou ik ook liever zien dat ze minstens een bh'tje aantrekken. Ik ben er gewoon niet zo van om mensen die er niet mee geconfronteerd wensen te worden lastig te vallen met je seksuele uitspattingen, of dat nou gaat om homo's, hetero's, transseksuelen of hermafrodieten. Dus in die zin ben ik niet degene die hier discrimineert. En het toonbeeld van homo-emancipatie is wat mij betreft niet dat homo's zich gaan gedragen als sociale outcasts. Ik denk bij homo-emancipatie eerder aan dingen als homohuwelijk, het feit dat homo's in het leger mogen werken, het feit dat mensen die een openbare functie bekleden hun geaardheid niet hoeven te verbergen etc. Zelfs in Polen vindt af en toe een gay pride plaats. Warschau, gay capital of the world? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is toch nog wel degelijk even iets anders dan naakt of bijna naakt rond lopen. Ik heb niks tegen naakt. Sterker nog, ik vind het heerlijk om naakt te zijn. Maar dat doe ik dan bij voorkeur wel in m'n eigen huis of in de sauna, aangezien ik weet dat er ook mensen zijn die niet met mijn naaktheid geconfronteerd wil worden en ik die mensen graag in hun waarde laat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien slaat je voorbeeld kant noch wal. Je kunt zappen op een tv, maar je kunt niet zappen van huis. Dus als ik homo zou zijn en ik woon aan de Amsterdamse grachten en er is een heterofestival zou ik maar een dag moeten verhuizen ofzo? Opnieuw, dubbele standaarden. |
![]() |
||
Citaat:
En wtf, anaal penetreren? ![]() Maar goed, je blijft met dezelfde non-argumenten komen. Iedereen ziet wel eens dingen die hij liever niet ziet. Dat hoort bij het leven. Of dat nu homo's zijn of vrouwen in boerka of Franstaligen. De één heeft er meer last van dan de ander. Als je dat soort dingen wilt verbieden ben je een soort Geert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seksuele identiteit is handjes vasthouden in het openbaar, er voor uit komen dat je op je eigen geslacht valt. Seksuele handelingen zijn het hebben van seks op een bootje in de Amsterdamse grachten. En over heterofeesten. God verhoede het dat hetero's op feesten zich net zo extravagant gaan gedragen als homo's tijdens de gay pride. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien heb je het over non-argumenten, maar er is niemand die tot nu toe heeft geprobeerd mijn tweede punt te weerleggen, dat een bepaalde groep homo's door het extravagante gedrag op de gay pride de hele homoseksuele gemeenschap een stigma opdrukt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is de dubbele standaad als ik zeg dat ik van zowel hetero's als homo's het niet echt acceptabel gedrag vindt dat ze naakt op een bootje staan te dansen? Volgens mij ben jij degene die hier een dubbele standaard hanteert door te beweren dat homo's zich dermate extravagant mogen gedragen, terwijl dat hetero's dat niet doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk literaire werk staat er momenteel op jouw "to read" lijst? trophus | 76 | 20-01-2008 15:57 | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
de wind die jouw ogen sloot - voor frederik RIP - CyWu | 1 | 23-01-2005 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Nacht Regenboog! | 5 | 12-06-2004 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Naar jouw denken doen (welke manier is beter geschreven???) Secreet | 5 | 25-04-2003 14:51 | |
De Kantine |
Jouw recentste onvergetelijke nacht Mr.Oizo | 62 | 24-07-2002 01:33 |