![]() |
Hoe voel jij je op seksueel gebied? #9
Vorige :)
|
nog steeds zin en de zin groeit kan er niets aan doen :o :D
|
Hm, van mij mag 'ie nu wel weer thuiskomen :o :bloos:
|
Volgens mij is ze dood, ze doet helemaal niks.. En ze ruikt een beetje raar.
|
Ze zit in het buitenland, dus er wordt een paar weken niet geneukt. Maar daar heb je veel bier voor.
|
Citaat:
|
Ik heb zin in seks, hij woont tever weg om nu op en neer te reizen en bovendien moet ik straks werken. Grom, dan maar wachten tot morgen :P.
|
ik voel met wat slapjes :D
|
:frust:
|
Citaat:
|
nog 2 daagjes fjoew
|
altijd apart dat meisjes waarvan ik zou denken; 'die zouden geen moeite moeten hebben een leuke vriend te vinden' reageren dat ze zich op sexueel gebied gefrustreerd voelen.
ik voel me overigens op sexueel gebied prima, (wissel af en toe af met links). |
Het is na de middag, dus het mag weer :D
|
Yeeeeeeeeey <3
|
Citaat:
|
Welk seksueel gebied...? :o
|
Het mag van mij echt wel weer...en snel!
|
Zowel vannacht als vanochtend waren goehoeed.
|
Citaat:
|
Ik smacht naar seks :o
|
Vakantie is fijn. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Superrr. (y) Ik kan echt niet van hem afblijven als ik bij hem ben...
|
no sex here
|
uhh... :( (n)
|
Ach ja, ik was 2 weken alleen thuis. Wat wil je.
|
Hij snapt t niet helemaal...
Hij heeft hele rigide ideeën over het paringsritueel: hij wil zoenen, handmatige aandacht, oraal, neuken, klaarkomen. In die volgorde en alleen in die volgorde. Hij stelt uit totdat die volgorde helemaal is afgewerkt. Ik de eerste keer pijpen tot mijn lippen blauw zien (n) :o Dus ik een aantal keer: 'Luister vriend, don't delay. Just relax, and let go, come when you feel like it.' We proberen het weer. Deze keer wacht hij ook nog eens tot ik klaarkom door penetratie en stelt zijn orgasme uit tot ik klaarkom- wat niet gaat gebeuren als je penetreert :p Ik ben al een poos gestopt met faken maar misschien moet ik dat maar weer herintroduceren... :rolleyes: |
Citaat:
OT: Goed, zeker als je bedenkt dat we al 2 weken op vakantie zijn geweest en hier thuis nu gewoon nog beter doorgaan. :o |
De seksuele frustratie groeit gestaag.
En aangezien ik een hekel heb aan mensen uit de kroeg oppikken, zal het nog wel even zo blijven. Of iemand uit mijn kenniskring is de sjaak (y) |
Daar was eigenlijk helemaal geen tijd voor, dat maakt het deste leuker :o
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest is helemaal: ooooh hij is zo ge-wel-dig. Of: welk seksleven? :o En inderdaad, opvoeden (y) |
Citaat:
Ik heb alleen maar wat te klagen over mezelf en niet over hem... |
3 is niet teveel. :o
|
Good times (Y) :o En ik kom steeds vaker klaar door alleen maar penetratie :eek: :o
|
Citaat:
|
Ik wihil.
|
Citaat:
|
Citaat:
Then again, ik snap niet dat mensen een maar zozo seksleven kúnnen hebben. Dan oefen je toch tot het wel leuk is of anders dumpen? Ik hoef echt geen vriendje met wie de seks slecht blíjft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik heb al 3 jaar een vriendin (das lang ja) en we hebben wel gezoend maar nu willen we graag verder gaan alleen als ze me dan gaat trekken komt ze er misschien achter dat mn pik eigenlijk nog moet groeien. wat zal ik doen? Hijs trouwnes 14 cm in erectie.
|
Zorgen dattie heel snel gaat groeien.
|
Citaat:
|
Ja daar gaak dus nie aan beginnen he
|
Citaat:
ontopic: ok. |
Citaat:
|
Best aardig weer, sex met je ex is lekker vertrouwd. Deze week UITdagen in Utrecht, dus denk dat ik wel een plusscore kan pakken deze week.
|
Hmmm. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |