![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #69
Omdat deel #68 vol is..
OT: goed! Ik heb vandaag weer eerste werkdag, hij begint na het weekend met zijn afstudeerstage, ik ben benieuwd! Zullen elkaar minder zien, zeker als ik ook weer lessen heb, maar we vinden wel een oplossing:) |
Ik wil hem zien, ik wil hem aanraken. Het is prima zo en ik vermaak me, maar ik mis toch het gevoel dat ik heb als ik bij hem ben.
Ik mis hem en ik mis hem niet, ik snap t niet zo goed. |
Ik heb nog steeds geen relationeel gebied, huhu.
|
Iedereen heeft een relationeel gebied ;)
Maar met vriendje als mijn specifieke relationeel gebied gaat t wel goed, eigenlijk. Tis raar, maar ik heb gewoon niks te klagen :confused: |
Gaat goed. 't Is even wennen voor ons allebei hoe we met dit hele gebeuren om moeten gaan (hij woont in Zweden, ik niet) maar we doen het prima vind ik. Dingen die besproken moeten worden, worden besproken, irritaties worden uitgepraat (mja je hebt de mogelijkheid van goedmaakseks niet he :p), plannen om weer daarheen te gaan worden gemaakt. Ik vind de situatie niet perfect maar wel dat we het goed doen in deze situatie :p
|
Mijn vriendje komt dadelijk. <3 En 9 maand vandaag! \o/
|
Vandaag hebben we precies een week, en ik ben zo'n beetje de hele week ook bij hem geweest. maar een paar uurtjes niet. En het verveelt me niks. Zeker niet omdat ik weet dat ik hem volgende week zowat de hele week moet gaan missen.
|
@ iedereen die net reageert:
Het is natuurlijk een uitgebreidere discussie geweest, welke voortkwam uit het feit dat ik niet goed klik met haar broer en haar broer steeds steken onder water geeft welke ik zo hard mogelijk probeer te negeren. Het is toen uitgelopen op een discussie dat we zo ver uit elkaar aan het groeien waren (van haar kant af) en mijn reactie daarop waarom ze dan zelden reageerde op de probeersels van mij het motortje weer draaiende te krijgen (doordat ze dus steeds afzegt of niet wil áls ik het probeer). We hebben in het verleden ook een tijdje weinig tot geen contact gehad omdat zij mijn vriend toendertijd onuitstaanbaar vond en dus vond dat ze niet meer met me om kon gaan. Ik heb toendertijd aan haar uitgelegd dat ze zich niet zo aan moest stellen en we samen wat gingen doen, zonder mijn uiterst vervelende wederhelft. Maar nee, dat wilde ze niet. Wat dat betreft gaat er nu bij mij wel een lampje branden. Anyway, het gesprek kwam dus zo ver dat ik in huilen uitbarstte van frustratie wat ze dan wél wilde doen en of ik uberhaupt nog wel kon verwachten dat zij een beetje moeite voor me ging doen. En daarna kwam dus die opmerking; 'Je woont in Gelderland, wat moet je daar waarom blijf je daar, je hebt niet eens een douchegordijn waarom heb je dat niet geregeld en het is echt onacceptabel dat er een gat in je muur zit!' (een kiertje van een 3 cm ofzo :P). Ik keek haar verbaasd aan, wat moet ik daar nou mee? Alsof mij dat als persoon verandert omdat ik dingen anders regel dan zij. |
Aah ik mis hem en ik kijk uit naar de tijd waarin we elkaar vaker kunnen gaan zien...Helaas duurt dat nog wel een jaartje of 3 :|
Maar verder dolblij, gelukkig en wat al niet meer ;) |
Citaat:
|
Elke keer als ik zijn beste vriend tegenkom biecht die jongen dingen op die hij over mij gezegd heeft en ik weet telkens niet of ik het wil weten. Alles wat ik doe of zeg, weet hij ook lijkt wel en het lijkt allemaal opeens zo serieus.
Toch ben ik aan de andere kant blij als een vriend van mij een soortvan-exvriendinnetje van hem ontmoet en zegt dat ze hamsterwangen heeft. Gisteren zag ik ook een andere jongen weer voor het eerst sinds de eerste keer dat ik hem ontmoet en die spanning was er weer en goddammit wat is hij leuk. Ik moet gewoon alleen blijven! |
Hij doet veel leuke dingen met een leuke groep en ik ben stiekem wel jaloers. Gelukkig kan ik soms mee doen maar te vaak niet ;(
Ik ben blij als het leven straks weer normaal is en ik hem normaal vaak kan zien. |
Citaat:
|
Ik ben erg in de war, maar dat is niets nieuws. :)
|
Citaat:
|
Eindelijk weet ik wat ik wil :). En tot mijn verbazing krijg ik ook wat ik wil :o.
|
gaat heeeeel erg prima (y) we wonen nu 5 min. fietsen bij elkaar vandaan ipv 1,5 uur met de bus.
|
ge-wel-dig :D (y)
|
Oh oh... dit wordt ineens wel iets te serieus op deze manier. Dat wordt kiezen, en dat kan ik niet, want geen enkele optie is goed. Zal ik het doen? Of toch maar niet? Wat ik ook kies, ik zal spijt krijgen. Het is dus eigenlijk de vraag van welke optie ik het minste spijt zal krijgen :s
Maar het was wel weer heel leuk vannacht, en hij was zo lief :bloos: |
tis gewoon over.. Zo raar, echt compleet uit het niks. Wel zwak dat alles via een vriendin van haar moet. Hoop echt dat ik haar nog even kan spreken vanavond, maar dat zit er denk ik niet in. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Just when you think you're in control, just when you think you've got a hold, just when you get on a roll, here it goes, here it goes, here it goes again. Oh, here it goes again.
|
Goed! er zijn nog steeds vlindertjes..
|
Hij denkt steeds dat ik boos op hem ben en hij is zo bang om het te verpesten maard at is helemaal nergens voor nodig :s
|
Citaat:
|
ik ben vooral met vrienden bezig op het moment :D zo veel mogelijk lol hebben :D
|
Verward. Ik heb hem vandaag gezien, en nu word ik er alleen maar onzekerder van, terwijl alles erop wees dat hij me best leuk vond... maar toch... ik ben bang dat ik te hard van stapel loop en serieus erover praten is geen optie want dan is het weer te serieus.
Nou :(. Ik maak vrijwel nooit mee dat ik niet weet wat ik met een jongen aanmoet, omdat de meeste jongens zelf vaak wel sturing geven. En deze totaal niet :(. Ik ben bang dat hij het hard-to-get-spelletje gewoon leuk vond en nu op me afknapt omdat ik laat zien dat het meer is dan dat :(. |
ik heb wel zin in een echte relatie ipv al dat uit-aan-wel-tochmaarnietmaarwewillennogatlijd-gedoe.
en sommige jongens denken echt dat ze in je leven kunnen komen als hun het past he (n) . |
Verward.
|
Citaat:
|
Huhu leuke barman. Nu nog uitvogelen of hij m'n beste vriendinnetje wil of mij. (Of ons allebei. Komt ook wel goed uit, want we nemen jongens natuurlijk naar hetzelfde huis mee terug. :D)
|
ja heel erg goed. :)
|
Even om het topic terug te vinden en om iets te posten te hebben vroeg ik maar "Hoe gaat het tussen ons?" waarop hij heel verbaasd zei "tussen ons? Hartstikke goed! Wie wil dat weten?"
Voila :) |
Spannend en nog een beetje onzeker. Het is 'pas 1 week' aan :p
maar wel heel verliefd en leuk. |
Saai, maar ach :p
|
ja ehh blabla
|
Citaat:
|
Alles behalve saai, draaikolken van gevoeens de gekste.
En sommige mensen zijn gewoon niet voor rede vatbaar :s die geven je niet eens de kans om je zegje te doen, je bent bij voorbaat al de vijand :S I DIDN'T DO ANYTHING!! en dat was ik ook niet van plan. Had gisteravond weer bij een vriend kunnen zitten, ff over wat dingen praten, maar ik had mn gemiste oproep pas te laat gezien -_-' soms ben ik echt een onwijze muts. nou ja, vandaag werken, dan verjaardag van mn tante en nicht, daarna door naar geuzenpop, en daarna uit :D Druk druk druk.. maar ja ik hou daar wel van.. |
Ik ben verliefd tot mijn grote ontsteltenis :s (heb 1,5 jaar geprobeerd niet open te staan voor verliefdheid met succes, maar nu in 1x bam) en ook wéér op iemand die ik totaal niet ken behalve van zijn goddelijke uiterlijk en uitstraling. Ik voel me stiknerveus, ik ben misselijk, ik weet niet wat hij van mij vindt en ik weet niet wat ik ermee wil, als ik vrij heb van werk doe ik nutteloze dingen omdat ik verward en onrustig en misselijk en nerveus ben.
En dan ga ik ook nog eens de hele dag Muse luisteren terwijl dat het alleen maar ernstig verergert. Puber. |
Ha ik heb weer met hem! En ik weet echt 100% zeker dat ik dit wil. Zal wel het zoenen met anderen missen maar daar krijg ik wel hem voor terug :) Hij is alleen best jaloers dus dat wordt nog wat. En hij gaat op een manier met mn beste vriendin op waar ik nog even moet wennen (aan elkaar zitten en seks grapjes maken, weet nog steeds niet of ik daar iets van moet zeggen.. zeg bijna nooit dingen die ik niet leuk vind, vind mezelf al snel zeuren). En als ik dan een keer een grapje tegen zijn vriend maak mbt seks reageert hij gelijk agressief. Pfff, maargoed het zal wel. Verder is hij gelukkig soort van perfect :)
|
Jongens... Ik kom wel bij hem op ziekenbezoek (hij was alleen verkouden :P..) maar hij niet bij mij terwijl ik met een voedselvergiftiging op bed lig...
Maar ach, verder is hij wel een schat :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: en weer die twijfel. Maar ik heb na eergister wel meer hoop dat ik er binnenkort een keer over kan beginnen. En dat moet ook wel, want het wordt steeds maar fijner. |
Citaat:
|
ik heb een beetje een crush op een jongen sinds lowlands.:o en t lijkt wederzijds.(y)
we zullen zien wat er van komt. ;) |
I'm in loveee <3 en de liefde is ook in loveee op mij :D. Heerlijk voelt dat :)!
|
Whahaha, wij kunnen echt geen ruzie maken _O-
|
Ik voel me vrijgezellig ;(
|
Citaat:
Citaat:
omfg ontopic: ik ben heppiiieeeee :) hij is zo fantastisch... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |