Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Training Day (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=162079)

The Senna Fan 18-07-2002 18:49

Training Day

Wie heeft het gezien?? Ik heb hem pas gehuurd.

Echt meesterlijk. Die Denzel kan toch badguys spelen.
Had er eigenlijk niet veel van verwacht maar hij viel me 300% mee. Echt een fucking vette film. Wat vonden jullie???

TeiZ 18-07-2002 23:26

Same here!

Heb em 2weken geleden gehuurd, ik verwachtte er niet al te veel van...maar de film was gaaf tot het einde!

Nigo 19-07-2002 01:17

Yeah, was best dope :)
Denzel Washington levert echt een stukje dope acteer werk. Vooral die scene waarbij hij gunpointed wordt, meesterlijk.

Diesel 19-07-2002 11:34

Mijn verwachtingen lagen juist hoog, maar ik vond Training Day niets meer dan een standaard "corrupte" politiethriller (in tegenstelling tot Copland). En Denzel Washington kon beter een oscar krijgen voor zijn rol in The Hurricane of Remember the Titans want ik vond `m niet echt sterk acteren, in ieder geval het was geen oscar waard. Ethan Hawke vond ik wel errug goed....

Jules 21-07-2002 12:29

ik had ehm .. een paar maanden geleden gezien, vriend van mij had hem gedownload .. en normaal hou ik helemaal niet van dit genre films, maar ik vond hem echt fantastisch!!!!!! vette plotwendingen enzo, blijft de hele tijd spannend!! Echt 1 van mijn favo films..!!!

The Senna Fan 21-07-2002 15:27

Citaat:

prototype schreef:
Yeah, was best dope :)
Denzel Washington levert echt een stukje dope acteer werk. Vooral die scene waarbij hij gunpointed wordt, meesterlijk.

Ja, hij was wel dope... ;)

Did I Do That? 21-07-2002 20:29

Citaat:

TeiZ schreef:
Same here!

Heb em 2weken geleden gehuurd, ik verwachtte er niet al te veel van...maar de film was gaaf tot het einde!

Jupiter 21-07-2002 21:04

Heyyy toeval dat jullie het hierover hebben!

Heb hem namelijk gister gehuurd en ik vond hem echt GOED (y)

Verhaal zit echt goed in elkaar gewoven
en acteertalenten
poe poe

Die Denzel kan er tenminste wat van
Ik weet tenminste waarom ie een oscar heeft gewonnen (kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat vindt maar toch)

Goede film in ieder geval
met mooie stukjes :)

Een topper!

Buzzzfuzzz.vs 25-07-2002 19:49

super film :D :cool: (y)

Daangerous 26-07-2002 19:54

Citaat:

Diesel schreef:
Mijn verwachtingen lagen juist hoog, maar ik vond Training Day niets meer dan een standaard "corrupte" politiethriller (in tegenstelling tot Copland).
"Cop Land"? Beter als Training Day? Wa ijl jij? Het enige goeie aan Cop Land is Robert De Niro, en zijn scènes zijn op 1 hand te tellen, de scène waarin Stallone blind is, is wel vet, maar verder...

Diesel 27-07-2002 00:41

Citaat:

Daangerous schreef:

"Cop Land"? Beter als Training Day? Wa ijl jij? Het enige goeie aan Cop Land is Robert De Niro, en zijn scènes zijn op 1 hand te tellen, de scène waarin Stallone blind is, is wel vet, maar verder...

Ja ja, weinig aktie, meteen slecht...... Als je geen verstand van films en acteerwerk heb dan moet je ook niet reageren. Harvey Keitel, Ray Liotta, Robert Patrick, Sylvester Stallone en zoals jij al zei Robert De Niro leveren prachtig acteerwerk. Sylvester Stallone speelt misschien wel de rol van zijn leven. Cop Land is een crime/thriller van de bovenste plank.... kijk 'm nog een keer misschien dat je 'm dan wel waardeert.

Training Day heb ik misschien een beetje TE afgekraakt, zo slecht vond ik 'm niet maar het was gewoon niet wat ik had verwacht....... maar Training Day beter dan Cop Land? ........HELL NO!!!

Hier heb je een paar korte reviews op Copland:

For the most part, the film is exciting. Much of that is due to a superb cast. Aside from those already mentioned, there are Ray Liotta, Peter Berg, Robert Patrick in supporting roles. - Ben Hoffman -

'Copland' is a smashing success so far as movie making is concerned and is one of the best films of 1997 and is certainly one of the most convincing police stories of all time. - Walter Frith -

I walked out of "Copland" with a very excited feeling above filmmaking that I haven't felt since seeing "Fargo"... - Patrick McCarty -

Come Oscar time, I ask that the Academy look favorably on Stallone, recognize Liotta, and give Cop Land a much-deserved nomination. Its not one of the immortals, but its one to see again and again. - Chris Webb -

COP LAND is a wonderful, fresh, and naturally exciting thriller, which, as I said before, is a worthy companion piece to THE USUAL SUSPECTS. After all, they're both about thwarting crooked cops. - Justin K. Siegel-

Jamie 29-07-2002 22:42

Denzel doet het leuk, acteert overtuigend... My niggaaa

Maar na 3x begint ie wel te vervelen.

Diesel 30-07-2002 00:54

Citaat:

Jamie schreef:

Arenda 30-07-2002 04:45

Citaat:

Jamie schreef:

probeer die film eens 7 keer te zien.. wordt je dr helemaal ziek van
tis geen slechte film maar zo goed nou ook weer niet ( ik beland op de een of andere manier telkens bij vriendne die dan juist die film gaan kijken)

Marcade 30-07-2002 09:10

Copland is een flop geworden. Dat zei rene mioch himself. :S :P

Diesel 30-07-2002 15:33

Citaat:

Marcade schreef:
Copland is een flop geworden. Dat zei rene mioch himself. :S :P
Waar haal je dat vandaan???? trouwens wie ie is Rene Mioch om dat te zeggen??? er zijn zelfs film critici die Pulp Fiction slecht vonden maar is Pulp Fiction slecht? NEE!!! En probeer is een keer zelf je mening te geven over een film en geloof niet wat anderen zeggen, je lijkt wel een kind van 5.

Ik geef eerst me mening over Copland en post dan een paar korte reviews waar ik het mee eens ben. Trouwens heb je Copland wel gezien??? of bazel je maar wat?

Marcade 30-07-2002 16:28

Citaat:

Diesel schreef:

Waar haal je dat vandaan???? trouwens wie ie is Rene Mioch om dat te zeggen??? er zijn zelfs film critici die Pulp Fiction slecht vonden maar is Pulp Fiction slecht? NEE!!! En probeer is een keer zelf je mening te geven over een film en geloof niet wat anderen zeggen, je lijkt wel een kind van 5.

Ik geef eerst me mening over Copland en post dan een paar korte reviews waar ik het mee eens ben. Trouwens heb je Copland wel gezien??? of bazel je maar wat?

Nee je hebt gelijk, ik heb maar de helft gezien. Ik heb hem halverwege uitgezet nml. :/ Wat ik me nog kan herinneren is dat het verhaal langdradig was en Stallone nooit meer zulke rollen moet spelen. (Hij is niet goed genoeg voor drama/thriller, of iets dergelijks waar weinig actie in zit; Helaas probeert die het over en over. Driven was ook al zo'n tegenvaller.)

Vraag me niet precies waar copland over gaat, want dat ben ik strak vergeten; het is jaren geleden dat ik hem gezien heb. (In Canada op zo'n movienet kanaal)

En Rene Mioch weet meer van films en acteurs dan jij, ventje. :S :o :D

Diesel 30-07-2002 17:57

Citaat:

Marcade schreef:

Wat ik me nog kan herinneren is dat het verhaal langdradig was en Stallone nooit meer zulke rollen moet spelen.

Het is volgens velen wel zijn beste rol tot nu toe en ik vind 'm ook erg sterk en geloofwaardig acteren.....

En Rene Mioch weet meer van films en acteurs dan jij, ventje. :S :o :D

Uiteraard, maar dat hoeft niet te betekenen dat alles wat hij zegt meteen ook klopt....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.