Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2002, 18:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Wie heeft het gezien?? Ik heb hem pas gehuurd.

Echt meesterlijk. Die Denzel kan toch badguys spelen.
Had er eigenlijk niet veel van verwacht maar hij viel me 300% mee. Echt een fucking vette film. Wat vonden jullie???
Oud 18-07-2002, 23:26
TeiZ
TeiZ is offline
Same here!

Heb em 2weken geleden gehuurd, ik verwachtte er niet al te veel van...maar de film was gaaf tot het einde!
Oud 19-07-2002, 01:17
Verwijderd
Yeah, was best dope
Denzel Washington levert echt een stukje dope acteer werk. Vooral die scene waarbij hij gunpointed wordt, meesterlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 11:34
Diesel
Diesel is offline
Mijn verwachtingen lagen juist hoog, maar ik vond Training Day niets meer dan een standaard "corrupte" politiethriller (in tegenstelling tot Copland). En Denzel Washington kon beter een oscar krijgen voor zijn rol in The Hurricane of Remember the Titans want ik vond `m niet echt sterk acteren, in ieder geval het was geen oscar waard. Ethan Hawke vond ik wel errug goed....

Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 11:36.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:29
Jules
Jules is offline
ik had ehm .. een paar maanden geleden gezien, vriend van mij had hem gedownload .. en normaal hou ik helemaal niet van dit genre films, maar ik vond hem echt fantastisch!!!!!! vette plotwendingen enzo, blijft de hele tijd spannend!! Echt 1 van mijn favo films..!!!
Oud 21-07-2002, 15:27
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
prototype schreef:
Yeah, was best dope
Denzel Washington levert echt een stukje dope acteer werk. Vooral die scene waarbij hij gunpointed wordt, meesterlijk.
Ja, hij was wel dope...
Oud 21-07-2002, 20:29
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
TeiZ schreef:
Same here!

Heb em 2weken geleden gehuurd, ik verwachtte er niet al te veel van...maar de film was gaaf tot het einde!
Oud 21-07-2002, 21:04
Verwijderd
Heyyy toeval dat jullie het hierover hebben!

Heb hem namelijk gister gehuurd en ik vond hem echt GOED

Verhaal zit echt goed in elkaar gewoven
en acteertalenten
poe poe

Die Denzel kan er tenminste wat van
Ik weet tenminste waarom ie een oscar heeft gewonnen (kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat vindt maar toch)

Goede film in ieder geval
met mooie stukjes

Een topper!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:49
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
super film
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:54
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Mijn verwachtingen lagen juist hoog, maar ik vond Training Day niets meer dan een standaard "corrupte" politiethriller (in tegenstelling tot Copland).
"Cop Land"? Beter als Training Day? Wa ijl jij? Het enige goeie aan Cop Land is Robert De Niro, en zijn scènes zijn op 1 hand te tellen, de scène waarin Stallone blind is, is wel vet, maar verder...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 00:41
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Daangerous schreef:

"Cop Land"? Beter als Training Day? Wa ijl jij? Het enige goeie aan Cop Land is Robert De Niro, en zijn scènes zijn op 1 hand te tellen, de scène waarin Stallone blind is, is wel vet, maar verder...
Ja ja, weinig aktie, meteen slecht...... Als je geen verstand van films en acteerwerk heb dan moet je ook niet reageren. Harvey Keitel, Ray Liotta, Robert Patrick, Sylvester Stallone en zoals jij al zei Robert De Niro leveren prachtig acteerwerk. Sylvester Stallone speelt misschien wel de rol van zijn leven. Cop Land is een crime/thriller van de bovenste plank.... kijk 'm nog een keer misschien dat je 'm dan wel waardeert.

Training Day heb ik misschien een beetje TE afgekraakt, zo slecht vond ik 'm niet maar het was gewoon niet wat ik had verwacht....... maar Training Day beter dan Cop Land? ........HELL NO!!!

Hier heb je een paar korte reviews op Copland:

For the most part, the film is exciting. Much of that is due to a superb cast. Aside from those already mentioned, there are Ray Liotta, Peter Berg, Robert Patrick in supporting roles. - Ben Hoffman -

'Copland' is a smashing success so far as movie making is concerned and is one of the best films of 1997 and is certainly one of the most convincing police stories of all time. - Walter Frith -

I walked out of "Copland" with a very excited feeling above filmmaking that I haven't felt since seeing "Fargo"... - Patrick McCarty -

Come Oscar time, I ask that the Academy look favorably on Stallone, recognize Liotta, and give Cop Land a much-deserved nomination. Its not one of the immortals, but its one to see again and again. - Chris Webb -

COP LAND is a wonderful, fresh, and naturally exciting thriller, which, as I said before, is a worthy companion piece to THE USUAL SUSPECTS. After all, they're both about thwarting crooked cops. - Justin K. Siegel-

Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 01:09.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:42
Jamie
Jamie is offline
Denzel doet het leuk, acteert overtuigend... My niggaaa

Maar na 3x begint ie wel te vervelen.
Oud 30-07-2002, 00:54
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Jamie schreef:

Oud 30-07-2002, 04:45
Verwijderd
Citaat:
Jamie schreef:

probeer die film eens 7 keer te zien.. wordt je dr helemaal ziek van
tis geen slechte film maar zo goed nou ook weer niet ( ik beland op de een of andere manier telkens bij vriendne die dan juist die film gaan kijken)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 09:10
Marcade
Marcade is offline
Copland is een flop geworden. Dat zei rene mioch himself.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 15:33
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Copland is een flop geworden. Dat zei rene mioch himself.
Waar haal je dat vandaan???? trouwens wie ie is Rene Mioch om dat te zeggen??? er zijn zelfs film critici die Pulp Fiction slecht vonden maar is Pulp Fiction slecht? NEE!!! En probeer is een keer zelf je mening te geven over een film en geloof niet wat anderen zeggen, je lijkt wel een kind van 5.

Ik geef eerst me mening over Copland en post dan een paar korte reviews waar ik het mee eens ben. Trouwens heb je Copland wel gezien??? of bazel je maar wat?
Oud 30-07-2002, 16:28
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Diesel schreef:

Waar haal je dat vandaan???? trouwens wie ie is Rene Mioch om dat te zeggen??? er zijn zelfs film critici die Pulp Fiction slecht vonden maar is Pulp Fiction slecht? NEE!!! En probeer is een keer zelf je mening te geven over een film en geloof niet wat anderen zeggen, je lijkt wel een kind van 5.

Ik geef eerst me mening over Copland en post dan een paar korte reviews waar ik het mee eens ben. Trouwens heb je Copland wel gezien??? of bazel je maar wat?
Nee je hebt gelijk, ik heb maar de helft gezien. Ik heb hem halverwege uitgezet nml. :/ Wat ik me nog kan herinneren is dat het verhaal langdradig was en Stallone nooit meer zulke rollen moet spelen. (Hij is niet goed genoeg voor drama/thriller, of iets dergelijks waar weinig actie in zit; Helaas probeert die het over en over. Driven was ook al zo'n tegenvaller.)

Vraag me niet precies waar copland over gaat, want dat ben ik strak vergeten; het is jaren geleden dat ik hem gezien heb. (In Canada op zo'n movienet kanaal)

En Rene Mioch weet meer van films en acteurs dan jij, ventje.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 17:57
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Wat ik me nog kan herinneren is dat het verhaal langdradig was en Stallone nooit meer zulke rollen moet spelen.
Het is volgens velen wel zijn beste rol tot nu toe en ik vind 'm ook erg sterk en geloofwaardig acteren.....

En Rene Mioch weet meer van films en acteurs dan jij, ventje.

Uiteraard, maar dat hoeft niet te betekenen dat alles wat hij zegt meteen ook klopt....
Reageren

Regels voor berichten