Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Meiden gezocht voor onderzoek naar anticonceptie! (bericht met toestemming geplaatst) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1623954)

RNG 07-09-2007 13:08

Meiden gezocht voor onderzoek naar anticonceptie! (bericht met toestemming geplaatst)

Meiden gezocht voor het invullen van een vragenlijst over anticonceptie

De pil, het spiraaltje, het condoom, de NuvaRing, het staafje, de prikpil, en ga zo maar door. Er zijn tegenwoordig een hoop verschillende anticonceptieproducten op de markt. Rutgers Nisso Groep (kenniscentrum seksualiteit) is benieuwd waarom vrouwen voor een bepaalde anticonceptiemethode kiezen. Aan de hand van de resultaten kunnen we vrouwen dan helpen met het kiezen voor een anticonceptiemethode die bij hen past.

Wil jij ons helpen en de vragenlijst invullen? Wij zijn vooral op zoek naar meiden die een ander middel gebruiken dan de pil.

De link naar de vragenlijst is: http://survey.eyefi.nl/anticonceptie1

Je bijdrage aan het onderzoek blijft volledig anoniem. Niemand komt te weten dat je hebt meegedaan of wat je hebt ingevuld. Gemiddeld kost het invullen van de lijst je ongeveer twintig minuten. Alvast enorm bedankt voor je tijd!

Heb je vragen over de vragenlijst, mail dan naar l.vanderleest@rng.nl.

Dark Phoenix 07-09-2007 16:36

Hoort dit niet meer op contact gezocht of eventueel lichaam & gezondheid?

Katje 07-09-2007 17:16

Done.

Ieke 07-09-2007 18:44

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 25912329)
Hoort dit niet meer op contact gezocht of eventueel lichaam & gezondheid?

Ik heb er toestemming voor gegeven om het hier en op L&G te posten.

duivelaartje 07-09-2007 19:10

Gedaan. :)

Mushu 07-09-2007 21:10

Done

Nona 07-09-2007 22:16

Yow

Pippeloen 08-09-2007 03:32

done, alleen begreep ik niet wat je bedoelde met 'Geheim kunnen houden voor mijn partner ' onder partnerrelatie.
Wat dan geheim houden? Dat je anticoneptie gebruikt?

mathfreak 08-09-2007 12:25

Citaat:

Ieke schreef: (Bericht 25913289)
Ik heb er toestemming voor gegeven om het hier en op L&G te posten.

Komt dat dan in feite niet neer op crossposting? Het gaat namelijk om een zelfde topic dat op 2 verschillende fora staat. Zelf zou ik het, als ik forumbaas of -beheerder zou zijn geweest, eerder op Lichaam en Gezondheid hebben geplaatst, omdat het daar naar mijn mening qua onderwerp beter thuishoort.

Freyja 08-09-2007 12:33

Citaat:

Pippeloen schreef: (Bericht 25915671)
done, alleen begreep ik niet wat je bedoelde met 'Geheim kunnen houden voor mijn partner ' onder partnerrelatie.
Wat dan geheim houden? Dat je anticoneptie gebruikt?

In sommige culturen is het not done om anticonceptie te gebruiken. Bij bijvoorbeeld moslims of streng-gelovige christenen (en vast bij nog veel meer verschillende religies) komt het wel voor dat een vrouw vind dat ze genoeg kinderen heeft, maar van d'r man/geestelijk leider geen anticonceptie mag. Dan kun je het dus wel eens handig vinden om stiekem aan de prikpil te gaan ofzo.

Ieke 08-09-2007 16:48

Citaat:

mathfreak schreef: (Bericht 25916738)
Komt dat dan in feite niet neer op crossposting? Het gaat namelijk om een zelfde topic dat op 2 verschillende fora staat. Zelf zou ik het, als ik forumbaas of -beheerder zou zijn geweest, eerder op Lichaam en Gezondheid hebben geplaatst, omdat het daar naar mijn mening qua onderwerp beter thuishoort.

Tuurlijk is dat crossposting, maar wat boeit dat? Ik vond het bij uitzondering prima dat het op 2 fora gepost wordt en de fb's van beide fora zijn er ook van op de hoogte. Ik snap dat je zegt dat het opzich prima op L&G past, daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar opzich past het hier ook wel.

Princesse Suze 08-09-2007 16:49

Done

Ave 09-09-2007 01:51

gedaan

mathfreak 09-09-2007 10:54

Citaat:

Ieke schreef: (Bericht 25918474)
Tuurlijk is dat crossposting, maar wat boeit dat? Ik vond het bij uitzondering prima dat het op 2 fora gepost wordt en de fb's van beide fora zijn er ook van op de hoogte. Ik snap dat je zegt dat het op zich prima op L&G past, daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar op zich past het hier ook wel.

Als zowel de forumbazen van dit forum als dat van het lichaam- en gezondheidsforum ervan op de hoogte zijn dat er bij wijze van uitzondering eenzelfde topic op beide fora wordt geplaatst met jou toestemming ligt de zaak anders, en is er wat dat betreft niet echt sprake van crossposting. Je had wel vermeld dat je toestemming had gegeven om het op beide fora te posten, maar het was mij niet duidelijk dat de forumbazen op het lichaam- en gezondheidsforum ook hiervan op de hoogte zijn, vandaar dus mijn reactie.

Lorelei 09-09-2007 13:05

Done

Fantôme 09-09-2007 18:49

ook gedaan

*blue angel* 09-09-2007 19:15

nou, ik had snel gedaan :eek:
* woont niet in Nederland *

Ireth69 10-09-2007 10:39

Klaar :) Gedaan.

Pippeloen 10-09-2007 11:01

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 25916796)
In sommige culturen is het not done om anticonceptie te gebruiken. Bij bijvoorbeeld moslims of streng-gelovige christenen (en vast bij nog veel meer verschillende religies) komt het wel voor dat een vrouw vind dat ze genoeg kinderen heeft, maar van d'r man/geestelijk leider geen anticonceptie mag. Dan kun je het dus wel eens handig vinden om stiekem aan de prikpil te gaan ofzo.

Oh ja, wat ben ik toch een verwende westerling af en toe ;x
niet aan gedacht!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.