![]() |
Hoe vaak denk je aan je vriend(in)
Denk je de hele dag aan hem/haar en is hij/zij altijd in je achterhoofd aanwezig of denk je alleen aan hem/haar als je bij diegene bent? Waar denk je dan aan? Misschien is het leuk om erbij te vermelden hoe lang jullie iets hebben.
TS begint: heb nu sinds ongeveer 4 maanden een vriendje en ik denk gedurende de dag best nog vaak aan hem. Soms aan hoe leuk het de dag ervoor was en soms ook een beetje dagdromen op de fiets. Als ik me verveel denk ik vaker aan hem dan als ik veel te doen heb. Waarschijnlijk denk ik onbewust nog veel vaker aan hem, maar ik zou gokken op 1 keer per 1 a 2 uur. |
ik denk eerlijk waar constant aan hem... ik zwijg ook niet over hem. volgens mij ben ik verschrikkelijk vervelend gezelschap tegenwoordig :rolleyes:
oh, en we zijn twee maanden samen. |
We zijn 20 maanden samen en hij zit altijd wel ergens in mijn gedachtes.. Ik denk niet altijd bewust aan hem, maar er is zoveel wat me aan hem doet denken e.d. dat hij er altijd wel zit. We wonen ook samen, dus bij dingen als het avondeten, de boodschappen of "oh ik heb zin om in bed te kruipen" zit hij ook altijd in het plaatje.
|
ik denk de heledag door aan me lieve meisje:)
|
't Is nu anderhalve maand uit en ik denk nog elke dag heel veel aan hem :p Hopeloos. Volgens mij meer dan toen het net uit was. Pluspunt is dat ik me er meestal niet kut bij voel.
|
Hij is de eerste aan wie ik denk als ik 's ochtends wakker word. En dat nog steeds élke ochtend na bijna 2,5 jaar. Ik vind het helemaal niet vervelend, hehe :)
En verder kan ik me helemaal aansluiten bij Dusjcrib. Onee, niet helemaal, want wij wonen niet samen :o |
Citaat:
|
Te vaak :o
|
Ik denk nog best wel vaak aan hem! Dit is trouwens meer geworden gedurende onze relatie, maar dat kan ook zijn doordat ik wel wat anders aan m'n hoofd had toen we net samen waren. (m'n vader was toen net overleden) Het is niet zo dat ie de hele dag in m'n hoofd zit, en als ik aan m denk zijn dat ook geen minuten durende dagdromen, maar... naja. Vaak dus :)
|
Weet ik veel. Ik ga dat toch niet zitten turven.
|
Citaat:
|
Wat iedereen zo'n beetje zegt. Op de achtergrond denk ik eigenlijk altijd wel aan hem, maar pas als ik me verveel of in de trein zit (= hetzelfde vaak :p) ga ik echt aan hem denken. 's Morgens als ik wakker word denk ik ook vaak aan hem, of 's avonds als ik net thuis ben. Maar dat is dan ook omdat ik me afvraag of hij op MSN is :D
|
Tsja, meerdere keren per dag in elk geval. Er schuilt geen ingenieus systeem achter ofzo. -O-
|
WWJD? dat vraag ik me wel meerdere keren per dag af.
|
WWJD?
|
What would Jorge Do?
|
*O**O**O*
|
Hahaha! Nou, als ik druk ben wat minder vaak en zo niet behoorlijk vaak.
En WWLD? |
had ik ook maar een j-naam! :(
ontopic: ik denk op school eigenlijk alleen en vooral voortdurend aan mijn warme bed, maar als ik in de pauze zit te sudoku-en of te eten denk ik aan mijn vriend want dat zijn goeie momenten daarvoor(Y) en als ik thuis kom ben ik benieuwd wat hij gedaan heeft enzo. dus de gebruikelijke liebling-liebling shizzle eigenlijk(y) |
how about each 30 minutes
|
Ongeveer elke seconde wel. Vooral als ik iets saais of niks aan het doen ben. of als ik ergens ben waar ik normaal met hem ben.
We zijn nu 7 maanden samen. |
Ik denk ongeveer 2 à 3 keer per uur aan hem. Soms iets meer :). Herinneringen, vooruitblikken ('ik heb zo'n zin in zaterdag want dan gaan we iets leuks doen' bijvoorbeeld ;)) of gewoon dagdromen.
|
Ik denk wel minstens 1 keer per dag aan hem. Vooral omdat we op hetzelfde forum zitten en veel bezig zijn met hetzelfde onderwerp, waardoor ik meteen denk "haha dit zou hij moeten lezen" als ik een grappig/cool artikel zie of iets dergelijks.
We zijn nu 3,5 jaar samen. |
Uhm, heel veel iig. Maar ik weet niet, het loopt niet zo lekker en dan ben ik zo iemand waarbij het begint te malen...
|
Ik denk wel veel aan hem ja. Denk ik. In ieder geval met regelmaat, maar het is niet zo dat ik de hele dag aan hem denk ofzo. Het is vaak zo dat ik aan "iets" denk, en hem daar dan aan koppel omdat ik ooit zoiets met hem heb meegemaakt oid.
|
Hij zit altijd wel ergens in m'n hoofd, en ik zou het raar vinden als dat ineens niet meer zo zou zijn.
We zijn 7 jaar samen. |
Tja, is lastig te zeggen. Elke dag sowieso, vooral als ik me verveel of als ik mijn telefoon zie, want dan hoop ik op smsjes. Als ik op school bezig ben of aan het werk ben niet.
|
Nou altijd, we smsen ook de hele dag dus het kan niet anders.
|
Citaat:
|
Ik denk heel veel aan hem. We zijn net twee maanden samen dus alles is nog hartstikke nieuw en spannend en leuk en verliefd enzo. We smsen toch wel zeker een keer per dag en meestal spreek ik hem ook wel elke dag even. Ik zal niet zeggen dat ik de hele dag door aan hem denk maar het komt wel aardig in de buurt :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |