![]() |
help waarom liegen jongens nou zo vaak:(
Het is uitgegaan met mn ex omdat hij me telkens kleine leugentjes vertelde (die overigens helemaal niet v belang waren, had ie gewoon kunnen vertellen, maargoed), waar ik telkens achterkwam, ik hem vervolgens minder vertrouwde, steeds hem begon te controleren etc, hij geirriteerd werd en we zo steeds ruzietjes kregen.
Nou geef ik echt nog heel veel om hem en nu na een jaar, kan ik hem nog steeds niet vergeten en hij mij ook niet.. Hij zegt het echt te willen proberen, dat ie echt om me geeft etcetcetc en nou IS ie in een aantal dingen meer nog echt wel veranderd en hij wil dus echt mij noooooit mij voorliegen...zegt ie.... Afgelopen maand is ie dus 3 weken naar Spanje geweest met vrienden - ik heb nog nix met m ff voor de duidelijkheid, dus hij was daar gewoon als 'vrijgezel' - dus ik vroeg.. en nog leuke meisjes:P blablabla?? Jaaa en hij had dan niet veel uitgevreten, hij had 1x met een meisje gekust en verder nix. (ik dus stiekem beetje opgelucht:D) ... Hoor ik gisteren van een van zijn beste vrienden, dat hij heel de vakantie met 1 en hetzelfde meisje is opgetrokken en dat ie r alleen niet gen**kt heeft, omdat ZIJ maagd wilde blijven :eek: ...... T boeit me niet zoveel DAT ie dat heeft gedaan, moet ie lekker zelf weten, maar WAAROM in godsnaam vertélt ie dat dan niet gewoon... Ik heb het wel 10x gevraagd?????!!!!! Waarom liegt ie nou telkens???!! Ik snap hem echt niet hoor :( |
Het is simpeler dan je denkt: hij houdt je warm.
Lullig, maar zo komt het over althans. |
Citaat:
|
Citaat:
ie bij jou ook nog een kans heeft. (ben het trouwens niet eens met de topictitel, bovenbeschreven persoon is namelijk niet álle jongens) |
Citaat:
En je (ex)-vriendje bedoeld het misschien allemaal wel goed en is niet bewust aan het liegen. Hij zal het wel zo goed mogelijk proberen te doen, als hij alles zou vertellen aan jou zou hij misschien wel denken dat hij zowiezo geen kans meer maakt bij jou, terwijl als hij niet alles helemaal vertelt hij misschien nog wel een kans(je) maakt! |
hehe.. als jongen vraag je je altijd af waarom alle MEISJES zo vaak liegen :| typisch..
Genesis |
hij wilt je terug en daarom zegd hij niet wat er gebeurt is in spanje
ik vraag me ook af waarom jongens zo vaak liegen maar vraag me ook af waarom meisjes zo vaak liegen want alle wezen op deze aardkloot liegen, meisje of jongen... hij is wel raar hij liegt je voor maar komt wel naar je toe das inderdaad raar zou ik ook er van in de war raken ga eens met hem praten waarom hij altijd liegt heb je misschien al eens gedaan dat weet ik nie maar do ehet nog eens...??? |
Citaat:
|
ja meis ut zijn vreemde wezens... sommige dan heh
maja duidelijk maken dat het wel van belang is heeft zekers ook geen zin meer? |
hij is gewoon bang om je te kwetsen. Je was toch ook opgelucht? Nou, dat probeerde hij waarschijnlijk ook te bereiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |