![]() |
Hoe groot is jouw ego?
Hoe groot is jouw ego? uitgerekend in de maatstaf: Kazet
Paar pointers om het beter in te kunnen schatten: 0 Kazet = Ik ben niets, de wereld is beter af als ik er niet ben 250 Kazet = Ik hou niet zo van mezelf, maar ik zie het wel goed komen in de toekomst, ik heb nog potentie 500 Kazet = Ik ben ok, niet beter of slechter dan een ander, maar wel ok 750 Kazet = Haha, ik ben groots! als je mij mag aanschouwen mag je je gelukkig prijzen 1000 Kazet = Ik ben god, je luistert naar mij of je bent niets Je mag het ook aangeven in de stijging van de laatste tijd. TS begint: Mijn kazet waarde is in de loop van deze week gestegen van ongeveer 300 naar 550 een stijging van maar liefst 83,33%! |
ik zit op ongeveer 575 kazet :eek:
|
:D :D
het schommelt tussen de 250 en 500 kazet. Ik neig meer naar 500. |
Ik denk dat Kazet veronderstelt dat 1000Kazet=0 Kazet
|
500 kazet en dat is al een paar jaar stabiel:cool::cool:
|
ik vind dit een hele moeilijke vraag. want mijn manier van dingen doen is toch altijd de beste manier, maar ik ben wel de grootste lozer die er bestaat :s
|
750 kazet natuurlijk.
|
Ik zit denk ik op 600-700 Kazet.
|
ik schommel tussen 100 en 400 denk ik.
op dit moment net onder de 100 :bloos: |
kazet naamzoek :D
|
Het succes van dit topic heeft mijn kazet waarde wederom doen stijgen! *O*
van 550 tot 650!! *O* |
Mijn Kazet-waarde is oneindig.
|
Ik denk persoonlijk dat deze schaalverdeling niet helemaal klopt. 1 Kazet is al meer dan half DK samen aan ego kan hebben. ;)
Maar volgens deze schaalverdeling ongeveer 500, afhankelijk van m'n bui schommelt dat natuurlijk. |
Geen internet testje.:(
|
Citaat:
|
Citaat:
vraag 1. wie is de slimste persoon op aarde? a. ikzelf natuurlijk. b. sommige mensen zijn slim, anderen hebben weer andere vaardigheden. c. iedereen behalve ik *whine whine* vraag 2. hoe zie jij jezelf? a. als de belangrijkste persoon op aarde b. als mezelf c. als een enorme loser vraag 3. wat vind je belangrijk ik het leven? a. mezelf b. mijn familie en vrienden c. mijn familie, vrienden, 800 katten, de vogeltjes in de tuin, mijn buren, mijn klasgenoten van de basisschool, arme mensen in andere landen, het milieu..... voor alle vragen: a = 10 punten b = 5 punten c = 0 punten tussen de 0 en 5 punten: 0 Kazet = Ik ben niets, de wereld is beter af als ik er niet ben tussen de 5 en 10 punten: 250 Kazet = Ik hou niet zo van mezelf, maar ik zie het wel goed komen in de toekomst, ik heb nog potentie tussen de 10 en 15 punten: 500 Kazet = Ik ben ok, niet beter of slechter dan een ander, maar wel ok tussen de 15 en 25 punten: 750 Kazet = Haha, ik ben groots! als je mij mag aanschouwen mag je je gelukkig prijzen 30 punten: 1000 Kazet = Ik ben god, je luistert naar mij of je bent niets |
Citaat:
:bloos: mederwerking toch ten zeerste gewaardeerd (y) *kusje op SM's wang plakt* |
*kusje opbergt in doosje, dichtbindt met strikje en ik kast bewaart*
|
_O_ voor dit topic.
Denk rond de 600 Kazetten |
Citaat:
|
Tussen de 250 en de 450:)
|
Op dit moment zit ie rond 300 Kazet, dat is normaal gesproken meer. Normaal schommel ik wel tussen de 400 en 600 denk ik.
|
Ik ben ieder geval beter dan de meeste mensen, maar aan de 750 zit ik nog niet. Ik denk aan 675 ofzo.
|
Rond de 400 KZ
|
gemiddeld 500 zoiets denk ik
|
Hmm tja, als het genormeerd is op mijn ego heb ik logischerwijs 1000 Kazet.
|
Citaat:
|
Ik schommel van 250 naar 750. En daartussen zit eigenlijk niks. Het ligt er maar net aan waar het over gaat.
|
Ik denk 580 kazet. Nu en dan een uitschieter naar 600.
|
Ik zit denk ik over het algemeen tussen 450 en 550 kazet.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic sociaal: 300 Kz intellectueel: 950 Kz |
*vindt het fenomeen Kazet/KZ geweldig bedacht*
|
Citaat:
ditmaal ga ik van 650Kz naar 700Kz :o(y) |
Citaat:
|
Nou ik vind dat er in dit topic te veel genuild wordt. Kijk dat heel Nijmegen nou zit te nuilen om 2 doelpunten uit 8 wedstrijden, dat valt te begrijpen. Maar om jullie probleempjes kan de gemiddelde nijmeger zelfs niet nuilen. En dat zegt wat; nijmegers zijn de grootste nuilers. Nuilen is nou eenmaal een typisch Nijmeegs gebruik. Guusje heeft wel eens opgeroepen om er mee te stoppen. Gelukkig wordt deze oproep genegeerd, want Nijmegen zonder nuilen is geen Nijmegen.
Mario Been, trainer NEC |
Ik = 10.000 KZ = 1,2 Din.
|
Helaasch.
|
:nono: dit is niet onzin, en als je ego serieus groter is dan "ik ben god" dan:
1. Moet je echt eens gaan praten met een psychiater 2. Mag je mij gaan uitleggen hoe dat dan precies in elkaar steekt ;x |
:D @ topic!
Ehm intelligent 600 KZ maar zelfvertrouwen zit dan weer rond 250 KZ |
Wederom stoor ik mij aan het genuil hier. Als Dinalfos zich echt goed voelt, dan moeten jullie dat respecteren en hem niet meteen als een één of andere psychopaat aanschouwen.
Als ik op het topic moet antwoorden, dan geef ik mijzelf 600 Kazetten. Mario Been, Trainer NEC |
800 Kazet (y)
|
550 Kazet denk ik.
|
Citaat:
wtr lol:D(n) |
Pff ik ben net gezakt naar 180 ofzo :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat klinkt drastisch..
|
och joh, dat is gewoon het zelfde als dat je ego gekrenkt is, maar dan snapt niemand het laatste.
|
Jullie ego's zijn uitzonderlijk laag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |