Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() *kusje op SM's wang plakt*
|
Nou ik vind dat er in dit topic te veel genuild wordt. Kijk dat heel Nijmegen nou zit te nuilen om 2 doelpunten uit 8 wedstrijden, dat valt te begrijpen. Maar om jullie probleempjes kan de gemiddelde nijmeger zelfs niet nuilen. En dat zegt wat; nijmegers zijn de grootste nuilers. Nuilen is nou eenmaal een typisch Nijmeegs gebruik. Guusje heeft wel eens opgeroepen om er mee te stoppen. Gelukkig wordt deze oproep genegeerd, want Nijmegen zonder nuilen is geen Nijmegen.
Mario Been, trainer NEC |
![]() |
|
![]() 1. Moet je echt eens gaan praten met een psychiater 2. Mag je mij gaan uitleggen hoe dat dan precies in elkaar steekt ;x
|
Wederom stoor ik mij aan het genuil hier. Als Dinalfos zich echt goed voelt, dan moeten jullie dat respecteren en hem niet meteen als een één of andere psychopaat aanschouwen.
Als ik op het topic moet antwoorden, dan geef ik mijzelf 600 Kazetten. Mario Been, Trainer NEC
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
De Kantine |
Wat wil je graag weten van de forumer onder je? #3 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 14:50 | |
De Kantine |
Hoe groot is jouw ego? perfectme | 51 | 15-06-2005 23:22 | |
De Kantine |
Hoe groot is jouw EGO, en is dat gerechtvaardigd? Optima | 43 | 01-10-2002 23:40 |