![]() |
Afscheid van George Bush... nog meer ellende?
Brainstorm even met me mee....
Bush valt toch maar Iran aan. Iran slaat terug in Irak en tegen de golfstaten die de Amerikanen hebben geholpen. Hezbollah begint nieuwe oorlog in Libanon. Israel valt Libanon binnen. Kosovo tegen wil van Servie onafhankelijk. Serviers in Noorden willen bij Servie blijven horen. Strijd tussen Kosovaren en Servie. Westen grijpt in. Macedonie raakt ook bij strijd betrokken. Als vergelding erkent Putin afhankelijkheid van Zuid Ossetie en Abchazie. Georgie protesteert. Botsingen tussen beide legers aan de grens. Bush is stoer, maar durft ie even stoer te doen tegen Rusland als hij doet tegen Servie.... Irak valt verder uit elkaar. Koerden zien het niet meer zo zitten in het Iraakse staatsbestel en verklaren zich onafhankelijk. Kosovo mocht dat immers toch ook... Turkije valt deze nieuwe staat binnen. Ook de Koerden in Iran komen in opstand. Gezellig toch. Wat denken julllie. Is dit wat 2008 gaat brengen.... |
Hou toch eens op over Kosovo!
Verder zal 2008 een spanend jaar worden met nog meer vuurwerk en genocide dan vorig jaar. Dikke pret dus(n) |
Slotje bitte, voordat we weer een heel topic vullen met 'hij mag dat niet, of dan mag die ander het wel'.
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn hemel
|
Citaat:
ON KOSOVO: ik noem het alleen maar omdat het katalysator kan worden voor andere conflicten. Bijvoorbeeld in de Kaukasus. En Iran... tja,... ik vrees het ergste.... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
kuttopic.
valt me mee dat je nog niet over roken bent begonnen |
Ik vraag me alleen af waarom het topic "Afscheid van George Bush" heet. Hij gaat pas in januari 2009 weg, en dat is alleen als je aanneemt dat de verkiezingen ook werkelijk door zullen gaan.
|
Citaat:
@ Louis Armstrong: 1 juli 2008! |
Citaat:
En waarom zouden ze? Ze hebben zwarte Amerikanen effectief hun stemrecht ontzegd door hen van kieslijsten te schrappen; ze hebben niets gedaan om 9/11 te voorkomen, omdat ze konden profiteren van de nasleep; ze hebben de aanslag volledig uitgebuit voor hun eigen doeleinden; ze zijn twee oorlogen begonnen puur en alleen om de belangen van hen en hun zakenrelaties te dienen; ze hebben officieren van justitie ontslagen omdat ze niet loyaal genoeg waren aan Bush en hen vervangen door hielenlikkers; ze hebben Patriot Acts ingesteld die hun ongelimiteerde macht geven om burgers te controleren; ze hebben een Military Commissions Act ingesteld die hen het recht geeft iedere wereldburger zonder proces op te sluiten en te martelen; ze hebben op ongekende schaal burgers afgeluisterd zonder dat ze daar rechterlijke toestemming voor hadden. Ze hebben nu bijna de absolute macht en nog steeds zijn er maar een twintigtal Afgevaardigden die hen willen afzetten. Laatst nog stemde de Senaat in met een voorstel van Bush om de Iraanse Revolutionaire Garde als terroristische eenheid aan te merken... Mijn theorie, die ik deel met veel Amerikanen die ik gesproken heb, is dat er voor de verkiezingen een (al dan niet echte) terreuraanval plaats zal vinden, dat Bush martial law uitroept en de verkiezingen geschrapt zullen worden. En als dat scenario niet doorgaat, zal de Republikeinse partij alles doen om ook de verkiezingen van 2008 te stelen en dan verwelkomen we president Guilliani in 2009. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.welfarestate.com/unite/bu...llary-bush.jpg |
roffelkeekjes, wat een kuttopic zeg. Het hele doemscenario hangt van slecht doordachte aannames aan elkaar.. Zullen we de aluminiumhoedjes maar weer ff in de kast leggen? Leg eens stap voor stap uit waarom het doemscenaroi Uberhaupt aannemelijk lijkt..?
|
denk eens met me mee, NL kaapt de atoomwapens die in NL ligen opgeslagen en vuurt ze af op Tuvalu.
ohnos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat gewoon nergens meer over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |