Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ON KOSOVO: ik noem het alleen maar omdat het katalysator kan worden voor andere conflicten. Bijvoorbeeld in de Kaukasus. En Iran... tja,... ik vrees het ergste.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En waarom zouden ze? Ze hebben zwarte Amerikanen effectief hun stemrecht ontzegd door hen van kieslijsten te schrappen; ze hebben niets gedaan om 9/11 te voorkomen, omdat ze konden profiteren van de nasleep; ze hebben de aanslag volledig uitgebuit voor hun eigen doeleinden; ze zijn twee oorlogen begonnen puur en alleen om de belangen van hen en hun zakenrelaties te dienen; ze hebben officieren van justitie ontslagen omdat ze niet loyaal genoeg waren aan Bush en hen vervangen door hielenlikkers; ze hebben Patriot Acts ingesteld die hun ongelimiteerde macht geven om burgers te controleren; ze hebben een Military Commissions Act ingesteld die hen het recht geeft iedere wereldburger zonder proces op te sluiten en te martelen; ze hebben op ongekende schaal burgers afgeluisterd zonder dat ze daar rechterlijke toestemming voor hadden. Ze hebben nu bijna de absolute macht en nog steeds zijn er maar een twintigtal Afgevaardigden die hen willen afzetten. Laatst nog stemde de Senaat in met een voorstel van Bush om de Iraanse Revolutionaire Garde als terroristische eenheid aan te merken... Mijn theorie, die ik deel met veel Amerikanen die ik gesproken heb, is dat er voor de verkiezingen een (al dan niet echte) terreuraanval plaats zal vinden, dat Bush martial law uitroept en de verkiezingen geschrapt zullen worden. En als dat scenario niet doorgaat, zal de Republikeinse partij alles doen om ook de verkiezingen van 2008 te stelen en dan verwelkomen we president Guilliani in 2009. Laatst gewijzigd op 29-10-2007 om 00:42. Reden: 'Naslaap' = 'nasleep', LOL! ;-) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
roffelkeekjes, wat een kuttopic zeg. Het hele doemscenario hangt van slecht doordachte aannames aan elkaar.. Zullen we de aluminiumhoedjes maar weer ff in de kast leggen? Leg eens stap voor stap uit waarom het doemscenaroi Uberhaupt aannemelijk lijkt..?
||
Citaat:
![]()
|
|