![]() |
Wat kun jij dus echt niet waarderen? #3
Nou?
ot: Opdrachten, practica en tentamens :( |
tentamens en buikpijn
|
Mensen die hoorbaar eten
Mensen die ritselen met dingen Mensen die dingen vergeten Dierenleed Wiskunde Baileys Lucille Werner |
Citaat:
|
Van mijn luie reet afkomen, domme mensen, mensen met wansmaak.
|
Taalfouten. Als ik ooit dictator word krijgen alle mensen die taalfouten maken een nekschot.
|
- Vroeg opstaan & andere mensen die vroeg op moeten
- Op tijd naar bed gaan & andere mensen die op tijd naar bed moeten gaan Tot zover. |
Citaat:
|
Politici die hun eigenbelang boven het landsbelang stellen.
|
hoofdpijn
|
Citaat:
OT: Vroeg opstaan, huurverhoging, ziektekostenverhoging. |
Vroeg opstaan
Verplichtingen Stress |
slapen kan ik niet echt waarderen, het kost een hoop tijd en je kunt er eigenlijk niks mee...
verder chagarijnige mensen en iets dat stinkt. |
- Dierenleed
- Hoofdpijn - Ernstige spelfouten (jou/jouw) - Mensen die tegen je aan duwen als je in een drukke gelegenheid bent - Dat de kosten in Nederland erg hoog beginnen op te lopen - Wielrenners die in groepen fietsen :( - Een spin/wesp/libelle/... in mijn buurt |
Wat is er nu weer mis met wielrenners die in groepen fietsen? En dat de kosten hoog beginnen op te lopen is natuurlijk gewoon onzin.
|
Citaat:
ot: Rap/hiphop/r&b/hardcore en aanverwanten. |
Citaat:
Wielrenners irriteren mij mateloos omdat ze NOOIT aan de kant gaan en je dus genoodzaakt bent achter ze te blijven kachelen. Mocht je er iets van zeggen, dan kun je een grote bek verwachten of ze slaan je. En dat is gewoon zo, in elk geval wel met alle groepen wielrenners die ik tot nu toe ben tegengekomen. En dat zijn er veel. Dus dat kan IK niet waarderen. En waarom zou het onzin zijn dat de kosten hoog oplopen? Alles wordt toch duurder? |
Mensen.
|
Citaat:
Niet veel later was de Amstel Goldrace en vertelde Mart Smeets dat een ploeg tijdens een training een fikse bekeuring hadden gekregen omdat ze over een autobaan waren gaan fietsen, hij vond het zó onterecht en besefte compleet niet dat het gevaarlijk is (en vreselijk irritant als je er achter zit). Doe mij maar wielrenners die braaf fietsen waar ze horen en niemand lastig vallen (y) Ik kan mijn cursusboek van Hebreeuws niet helemaal waarderen; sommige letters ontbreken soms gewoon :mad: Je zou zeggen dat ze het even controleren voor ze het laten drukken ofzo, maar niet dus :( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik kan het niet waarderen dat ik in drie weken een boek moet lezen van 1000 pagina's (wat doe ik nog online??). En dan mijn krant 36 uur te laat komt én in plastic zit.
|
banken die mijn geld niet willen, cv schrijven, zeurende mensen, dat WolterB zijn pms niet beantwoord, ziek zijn, andere mensen die ziek zijn en fruit dat op is.
|
Alles-ontwijkend-gedrag.
Ik moet allemaal kleine dingetjes doen voordat ik wegga, maar ik ben te ontwijkend. -O- |
Ik kan muizen niet waarderen. Ik kan mijn eigen luiheid niet waarderen. Ik kan het niet waarderen dat mensen anorexia krijgen.
|
Citaat:
Citaat:
En dat mijn pws écht niet opschiet Citaat:
|
Nou ik stond bij de bank met 100 euro contant en ik mocht het niet zomaar op een rekening storten, omdat het niet de mijne was..
|
Citaat:
|
Mijn visje is dood :eek: *snik*
|
Ik ben mijn domeinnaam kwijtgeraakt aan een obscuur Duits domeinjatbedrijf :mad:
drukknoopje: gecondoleerd. |
ach arme Drukknoopje!! :P
OT: Luiheid |
awwww drukknoopje :(
ik haat dat gehaast de hele tijd, werken, school, trein, boodschappen, mailen, was ophangen, opdracht, tentamen, bibliotheek... pffff. when will it end?! *dramatische stemverheffing* |
'Forumstellen' die klef doen op het forum. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IK kan het niet waarderen dat mijn ouders mij niet willen helpen met mijn engelse cv. Ze studeert engels en ze heeft het al vorige week beloofd!! |
Dat ik geen chocolade in huis heb
|
Dat het weer zo gauw donker wordt. :(
|
Mensen die mij uitmaken voor neonazi :(
|
Citaat:
ot: mijn studieontwijkend gedrag |
|
Ik haat het dat ik nu - een week voor 't nieuwe blok begint - al helemaal vol stress zit. Damn, ik kan gewoon écht niet met een beetje druk omgaan :| En volgend blok volg ik zelfs maar 1 vak, kennelijk is dat al te veel gestress. Ik weet echt niet wat ik moet doen :(
|
Grr, stomme docent. Heeft hij in de les steeds gezegd dat we die opdrachten niet hoeven te maken, moeten we ze toch inleveren bij het eindverslag, en dat zegt hij als ik dat ding twee weken geleden al heb ingeleverd! :mad:
|
Dat ik nu een vreetbui heb (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Vampje, hoe oud ben je dan als ik vragen mag?:)
Af en toe heb ik wat meer zelfdisipline nodig. Ik kan het wel. |
Citaat:
|
Dat mensen te bang zjin om mij te zien.
|
Citaat:
ot: opdrachten die nog af moeten voor vanmiddag. |
Dat ik voor de structuurschets voor mijn miniscriptie zo'n beetje alle bronnen al gelezen moet hebben en dat ik die bronnen nog niet eens heb en dat ze al dat werk tegelijk plannen met een blok wat sowieso al ongelofelijk veel leeswerk is. Dat is dus ga verzuipen in het leeswerk. Dat het wintertijd is. Dat het koud is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |