Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
slapen kan ik niet echt waarderen, het kost een hoop tijd en je kunt er eigenlijk niks mee...
verder chagarijnige mensen en iets dat stinkt.
||
Citaat:
![]() ot: Rap/hiphop/r&b/hardcore en aanverwanten.
||
![]() |
Citaat:
![]() Wielrenners irriteren mij mateloos omdat ze NOOIT aan de kant gaan en je dus genoodzaakt bent achter ze te blijven kachelen. Mocht je er iets van zeggen, dan kun je een grote bek verwachten of ze slaan je. En dat is gewoon zo, in elk geval wel met alle groepen wielrenners die ik tot nu toe ben tegengekomen. En dat zijn er veel. Dus dat kan IK niet waarderen. En waarom zou het onzin zijn dat de kosten hoog oplopen? Alles wordt toch duurder? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet veel later was de Amstel Goldrace en vertelde Mart Smeets dat een ploeg tijdens een training een fikse bekeuring hadden gekregen omdat ze over een autobaan waren gaan fietsen, hij vond het zó onterecht en besefte compleet niet dat het gevaarlijk is (en vreselijk irritant als je er achter zit). Doe mij maar wielrenners die braaf fietsen waar ze horen en niemand lastig vallen ![]() Ik kan mijn cursusboek van Hebreeuws niet helemaal waarderen; sommige letters ontbreken soms gewoon ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik voor de structuurschets voor mijn miniscriptie zo'n beetje alle bronnen al gelezen moet hebben en dat ik die bronnen nog niet eens heb en dat ze al dat werk tegelijk plannen met een blok wat sowieso al ongelofelijk veel leeswerk is. Dat is dus ga verzuipen in het leeswerk. Dat het wintertijd is. Dat het koud is.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |