![]() |
Sinterklaaswisselforum?
't is november, dan mag het wel toch? :o
*gooit kruidnootje tegen M@rco's hoofd* |
We hadden het idee om dat een aantal dagen voor de intocht aan te maken :)
|
Wanneer is de intocht?
|
17 november.
|
Ik vind het kut genoeg dat ze begin oktober al beginnen met reclame maken in de winkels.
|
Citaat:
maar nu heeft het al gevroren en al! |
Is het niet verstandig om de richtlijn van het Sint-Nicolaasgenootschap in acht te nemen? Die luidt: t/m 11 november: Sint Maarten, t/m 6 december: Sint Nicolaas, en t/m 26 december: de Kerstman.
Hoewel het Sint-Nicolaasgenootschap de Kerstman als zodanig niet toejuicht, gedoogt het hem wel, aangezien hij nu eenmaal deel is gaan uitmaken van de decembertraditie in ons land. Het wisselforum kan ook starten op de dag van de intocht. Voor dit jaar is dat 17 november. |
Ik zie trouwens al winkels die geheel in de kerststijl zijn met complete kerstmarkten :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, bij ons in de buurt is een redelijke supermarkt (niet groot en niet klein) die een schap van 4 meter vol heeft staan met kerstspullen en ik zie helemaal niets meer van sinterklaas daar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof het ontwikkelde deel van Nederland überhaupt iets merkt van de kindertjes die gans aan de andere kant van het land één voor één de boerderijen langsgaan voor een blokje kaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wordt het weer gewoon een feestdagen wisselforum? dan kan kerst en oud en nieuw er ook bij in!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog ff wachte dus :(
|
Ik wil nu wel sint. Ik vind het er wel tijd voor. Hoelang zijn "een paar dagen", Ieke?
|
Ergens volgende week. Maar ik zal wel even kijken :)
|
Please? *kijkt heel lief*
|
Dat kan ik natuurlijk niet weerstaan. Ik zal het vandaag aanmaken :)
|
:D dankjewel!
|
Staat :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens is de "geen sinterklaas voor sint maarten" richtlijn meer een ongeschreven regel, die niet zo zeer met het vieren van Sinterklaas te maken heeft, maar dat je gewoon niet te vroeg met Sinterklaas begint. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*O*
|