![]() |
Kant-en-klaar/magnetronmaaltijden
Welke vinden jullie de lekkerste en welke vinden jullie niet lekker?
|
Ik dig de kant en klare maaltijdsalade met geitenkaas van AH, verder kook ik liever mijn eigen prutjes. Wat ik overhoud en in te vriezen is vries ik in, als ik geen tijd heb om te koken eet ik dat, of brood, of soep ofzo.
|
De chili con carne van de appie heijn vind ik erg lekker.
De maaltijden met krieltjes zijn écht niet te eten, net zoals ristorante pizza's trouwens, echt te nep en vies voor woorden, lijkt in níets op een italiaanse pizza |
de lasagne bolognese van de super is wel te kanen maar lekker is een te grote eer :p
|
Citaat:
+ laatst groente lasagne van de AH gegeten en ik vond het weinig bijzonder dus dat gaat em niet meer worden. gewoon zelf koken en anders brood/tosti/gebakken ei/restjes/vriezer |
Ik vind het nooit echt lekker gekruid ed. (n)
Laatst had ik lasagne gekocht bij de aldi en niet goed op het etiket gezeten. Bleek dat ze in plaats van gehakt, spekreepjes er in hadden gedaan. Dat was echt verschrikkelijk vies! |
Idd de geitenkaas salade van AH, eigenlijk van alle supermarkten is de geitenkaassalade wel =)!
Erhm, de quiches van de AH zijn ook goed te doen.. al is eigengemaakte lekkerder. Er zijn niet heel veel vega-kant en klaar maaltijden.. opzich jammer, maar je maakt wel makkelijker gezonde keuze! |
hm, de tagliatelle met kip en pesto en de penne met tonijn van de AH zijn best te doen :)
|
ik vind die magnetronmaaltijden en kant en klaar dingen van AH opzich wel lekker, maar vaak toch net iets te weinig. de maaltijdsalades zijn wel goed, maar zo duur..
in de diepvries heb je eenpersoonslasagne van Euroshopper, die is best lekker en niet zo duur de magnetronmaaltijden van andere supermarkten (Dirk, Hoogvliet, COOP) durf ik niet te eten :o niet goed gekruid is op te lossen door kruiden zelf toe te voegen natuurlijk :) |
Ik vind over het algemeen de magnetronlasagnes nog best te eten.
En de meeste pastamaaltijden van de AH ook. De kant-en-klare stamppotten van de AH vind ik over het algemeen erg smaakloos. |
Magnetron maaltijd van Unox <3
en de lasagnes van de ah zijn prima te doen |
Citaat:
Dat kun je er helaas niet meer uit halen. ;) |
Ik vind zo af en toe (3x per jaar ofzo :p ) die hele goedkope driepvrieslasagne van Euroshopper lekker. Zeker met wat sla erbij, echt goed te eten.
Wat vaker eet ik de lasgne bolognese van de AH, beetje slijmerig maar goed te eten :D De lasagnette is overigens ook lekker. Diepvriespizza's eet ik ook wel eens, en dan vooral de Pizza Crossa (of zoiets) en de Big American Pizza's. Ze lijken absoluut niet op echte italiaanse pizza's, maar ik vind ze wel goed te eten. Verder heb ik ook ooit eens een grote bak stamppot boerenkool gehaald bij de AH, die vond ik verrassend lekker. Salades haal ik ook wel eens, van die bakken bij de AH, met croutons en dressing. Goed te eten :) |
Citaat:
|
Ik had van de week bij de Lidl zo'n maaltijd met aardappels, rode kool en speklapjes gehaald. Kost niet zo veel en het was nog best lekker ook. Vooral de jus. :o
Hij scheen ook als beste getest te zijn door Kassa. Ik denk niet dat ik het heel vaak ga eten, maar aangezien ik zowat leef op pasta en rijst, en ik maar in m'n eentje ben, is zo'n aardappel maaltijd toch wel eens handig. Die van de AH vind ik een beetje klef, en hun speciale stoom maaltijden vind ik wel lekker, maar veels te duur. Evenals de kip maaltijdsalade. |
de lasagna van de aldi vind ik wel goed te doen. Verder eet ik bijna nooit kant en klaar maaltijden. Heb een jachtschotel-achtige maaltijd van de aldi geprobeerd, maar die was zo ranzig dat ik 'm niet heb opgegeten. De lasagna van super de boer vind ik overigens ook smakeloos.
|
ik heb laatst trouwens rode kool met goulash en aardappelpuree gehaald bij de super de boer en de goulash er maar uitgegooid want dat was echt te goor.
|
De Ristorante pizza's vind ik juist super lekker. En ook de pizza Crossa (inderdaad Andijvie, hoe schrijf je dat?:p) Daarnaast vind ik de kant en klaar lasagna's meestal wel goed te doen, met veel sla etc. En verder als ik haast heb eet ik vaak die (dure) diepvries maaltijden van de iglo, waar ze rond de 4/5 euro voor durven vragen. Als ik snel wil zijn is een blik soep natuurlijk ook superlekker. En dan kaiserbroodjes erbij die al klaar zijn ofzo. Daarnaast heeft Grand Italia ook van die handige kant en klaar pasta's die je met een beetje warm water kunt maken (maar dat lijkt wel te groeien in je buik daarna, wat een beetje een opgeblazen gevoel geeft);)
ow het ging over magnetronmaaltijden-O- |
groentenmix stoomzakjes van de Aldi! Vooral die met spruitjes, worteltjes en stukjes paprika... Mmmmm
Verder eet ik ook graag de vegetarische paellia (met quorn) van euhm...koop hem altijd bij Delhaize. En dan ook nog de quornvol-au-vent...van quorn ^^ Oh oh en voor ik het vergeet, de aller, maar echt allerlekkerste magnetronmaaltijd die ik ooit gegeten heb (en soms nog steeds eens eet) is de gebakken courgette en aubergine met parmezaan/mozarrella van Linda McCartney!! |
Het klinkt alsof men in België in ieder geval op vegetarisch gebied véél meer keuze heeft in kant&klaar eten dan in Nederland!
|
Dat vind ik dan weer niet hoor Bloem ^^ Ik vind dat jullie precies meer diepvriesdingen hebben voor vegetariërs. Vreemd dat we dat van elkaar vinden.
Kennen jullie in Nederland de Greenway? Of is dat echt uitsluitend in België? Want daar hebben ze nu ook 3 gerechten van als kant-en-klaarmaaltijden. Kheb ze nog niet geprobeerd, dus kan er nog niets over zeggen, maar ze zien er wel goed uit. Enkel een beetje duur. |
Toen ik in Belgie op vakantie was kon ik daar juist bijster weinig vegetarische dingen vinden, was echt een drama om iets te vinden voor op de barbecue, uiteindelijk zijn we op kaassoufle's uitgekomen :o
Ontopic: Ik vind kant en klare lasagne van tijd tot tijd wel te eten maar vooral omdat het makkelijk en snel is. Kant en klare bami of nasi uit zo'n kilobak vind ik lekker met wat sate, kroepoek en komkommer erbij (y) Van de diepvriespizza's vind ik vooral die ristorante pizza's lekker. De quiches van de AH vind ik ook nog wel te eten maar vielen me wel een beetje tegen. Verder eet ik nooit kant en klaar maaltijden, dan maak ik liever zelf wat meer waar ik dan wat van invries. |
Nochtans verkopen ze hier in de Match vegetarische brochettes enzo en ook van die vegetarische worstjes die je heel makkelijk op de BBQ kunt leggen.
|
de maaltijdsalades van de ah met garnalen en die met zalm/dille zijn goed te eten vind ik
|
Ik ga volgende week 1x een magnetron of een stoommaaltijd eten, zijn er bepaalde dingn die jullie aan/afraden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf vind ik die zuurkoolstamppot met stukjes bacon lekker, daar kwakken ze dan 'n enorme rookworst bovenop :D. |
Citaat:
ik zag bijv hachee met aardappelpuree en rode kool, lijkt me best lekker (van de ah) heeft iemand ervaring met die :p?? |
Gisteren Griekse mousaka gehad van de AH, heel goed te eten (y)
|
Van iglo heb je ook van die paarse zakjes 'wereldgrechten' geloof ik dat het heet. Ligt in de diepvries. De tandoori daarvan is zoooooooooo lekker!!(y)
|
@ Dennis: Ja die hachee heb ik weleens op maar is niet heel erg bijzonder: wel oké maar vind zelf de ( ja, ze zijn duurder ) excellent stoommaaltijden erg lekker: die ''trio van haasjes met aard.puree'' is echt lekker en ook die met varkensvlees en champignons ofzo;)
|
Heb gisteren even alle Magnetronmaaltijden in de AH bekeken, maar ligt het nou aan mij of zijn het allemaal vrij kleine maaltijden? er staat wel op dat het 500gram is.. maar k vraag me af wat zo zwaar weegt dan :s
Bijv de aardappelpuree/spruiten/hamburger ik zie niet meer dan 15 spruitjes en 2 eetlepels aardappelpuree... of bedriegt de verpakking me nou? |
Zet het eens op de groente/fruit weegschaal zou ik zeggen. :p
|
Ik zag net een kant en klaar maaltijd van unox >> Hutspot met hachee en augurkjes
heeft iemand die welis gegeten>?? |
Dennis018, probeer het gewoon eens. Iedereen heeft een andere smaak dus Stel dat iemand het heeft geproefd dan weet je het nog niet 100% zeker.
Doe'ns gek en koop iets wat je nog niet eerder hebt gehad. En ja natuurlijk mag je het vragen, maar bij elk product...? |
Citaat:
|
Ik ben vegetariër, dus heel veel keus heb ik niet als het gaan om kant-en-klaarmaaltijden. De geitenkaassalade van Super de Boer vind ik lekker (precies hetzelfde als die van AH, trouwens) en verder alleen opwarmpannekoeken, want de enige vegetarische kant-en-klare pastamaaltijd die de AH heeft is werkelijk niet te eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
vanavond ga ik denk ik voor de zuurskoolschotel |
Voor mij zijn de meeste kant en klaar maaltijden te klein maar ik ben ook wel een flinke eter :o Zelfs na een toetje heb ik meestal nog echt honger. Ik eet meestal alleen kant en klaarmaaltijden als ik heel laat eet of even snel tussendoor en dan heb ik vaak al minder honger dus dan kan het net wel.
|
Ik vind ook dat er erg veel verschil in magnetronmaaltijden zit.
De ene is lekker, en de andere minder. Op de website 'reclame' kun je recensies van maaltijden lezen en plaatsen! Wellicht handig als je een maaltijd wilt kiezen. |
kipfilet met rozemarijn van de ah die is lekker...:d
|
Citaat:
|
Iglo en Aviko maaltijden zijn vaak wel lekker.
|
Wij hebben sinds de kerst een magnetron en ik was altijd een beetje vies bij het idee van opgewarmd eten. Maar ik heb toevallig woensdag voor het eerst zo'n kant en klaar maaltijd gegeten: kip met rijst en een of andere tiki malassa blablabla saus met koriander. Ik heb echt genoten!
|
Ik eet ook niet zo vaak kant-en-klaarmaaltijden, maar de chili van de appie is heerlijk (verschrikkelijk, maar waar) en de stoommaaltijd met krieltjes, boontjes en kip. Verder vind ik van die voorgebakken pannenkoeken vies (behalve de amerikaanse versie). Qua pizza koop ik meestal de goedkoopste van de ah (kaas/tomaat) en dan gooi ik er zelf nog wat overheen.
Grappig, ieder zo zijn eigen ding. Ow, en Dennis, als het niet genoeg is gooi je er toch een emmertje boer'nvla tegen aan ;) |
Up van 2 jaar en 3 maanden is niet echt nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |