![]() |
Jouw verlanglijstje!
Wat staat er dit jaar op je verlanglijstje? Is 'ie elk jaar hetzelfde?
Ik vraag altijd een agenda voor het komende jaar en sokken. Verder variatie! |
dvd K-PAX
FUJI FinePix S5700 fotocamerahoesje sd-kaartje een lekker geurtje |
JouW
|
Ik had vroeger in augustus als een lijst van twee a4-tjes, tegenwoordig valt het me tegen om genoeg te verzinnen. Ik denk dat ik een cd, boeken en dat soort dingen erop zet. Een een sudoku-boekje. Ik had een sudoku boekje van m'n broer gehad (nou ja hij had het gratis ergens bij gekregen en ik moet hem er nog steeds een biertje voor betalen), maar die snap ik niet want dat zijn somsudoku's :'(
Dus even concreet Alain Clark - nieuwste cd De avonden - van het Reve een sudoku boekje (2 sterren max, ik moet nog flink oefenen) en verder ga ik nog verzinnen. oh ja misschien een oudejaarslot maar dat doen we meestal met het hele gezin. |
Ik heb nog geen lijstje.
|
- mascara
- blender - nagellak - leren handschoentjes - armwarmers - zwarte nagellak - boek: ontdekking vd hemel |
oh ja ik wil ook nog een citruspers en handige uitzetdingetjes want ik ga binnenkort op kamers *O*
|
Citaat:
|
- een huurhuis*O*
|
Citaat:
|
Geld, verder weet ik het niet.
|
Geld met sinterklaas?
|
Chocolademunten denk! ;)
|
Citaat:
Mijn lijstje: Geurtje Badjas Toilettas Sokken |
lampjes voor op m'n fiets
hoesje voor op m'n zadel fietstassen nieuwe bel jaja, ik ga m'n fiets pimpen :p |
Batmanspullen
Cowboylaarzen |
Citaat:
|
Citaat:
Je was me net voor :P |
Hoi Niels? :p
|
ik heb dus echt werkelijk geen idee wat ik nog zou willen hebben he:(
|
Een kamer in Amsterdam + interieur.
Harry Potter 7 zou ook niet verkeerd zijn :) |
Citaat:
|
borden die in een magnetron mogen, ik heb alleen van die plastic dingen en die mogen er niet in geloof ik
|
Chocola.
|
- het winnende lot van 5 miljoen?!
|
Citaat:
verder wil ik eigenlijk heel graag een Wii maar dat krijg ik niet want dat is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur. |
Uhm... Houten snijplanken, een handmixer, Dickens boeken, Lord of the Flies, HP5 op dvd... Ik weet niet meer. Moet nog wel wat meer verzinnen, want vlak na de kerst ben ik jarig. *O*
|
heel veel maar ik krijg toch niks dus ik ga maar weer voor de pepernoten :)
|
alles wat je kunt snoepen :D
een race-uitlaat voor mn DNA een hondje voor mn moeder poe.... wat moet ik vragen.... wat van die truttedingetjes voor in me huisie ;) |
Ik wil een sticker voor op mijn laptop want ik reis er veel mee en nu zitten er krassen op de buitenkant :(
En iets om mijn oorbellen aan op te hangen maar waar koop je dat :confused: Maar ik ben tussen Sinterklaas en Kerst ook jarig :o |
Citaat:
en een oorbellen ding hebben ze wel bij de Xenos |
-Grote schildpaddenbak voor me schildpad.
-Breiboek -Mooie breigaren Maar we vieren het niet. |
- De nieuwste DVD van Koefnoen
- Harry Potter 7 - tshirt - chocoladeletter - concertkaartjes |
Citaat:
ook de Engelse versie vragen maar mijn vader heeft me de Nederlandse versie aangeraden.;) |
Lonely planet
Hoes voor m'n backpack Cd-hoes Licht gewicht lakenzak Geheugenkaart of een hoesje voor m'n fotocamera |
Ik wil een philips wake up light :o
Maar verder weet ik eigenlijk helemaal niks :( Maar ik heb nog een paar dagen extra want bij ons komt de kerstman stiekem |
Een nieuw mobieltje want mijn oude is dood en ik ben onbereikbaar.:'(
|
Citaat:
die wil ik idd ook (y) en een laptoprugzak, krijg te veel last van mijn nek / schouders bij een 'draag'tas. en ja, verder.... de dvdbox van Bert Visscher, en verder zien we het wel |
Voor m'n vrienden:
X-Box Wii Mooie vrouw Lots of pepernoten Agenda 2008 Waarvan ze me waarschijnlijk alleen aan die pepernoten en die agenda kunnen helpen. Die andere drie zijn meer om ze maar vast even wat op weg te helpen voor een gedicht of surprise. :p Voor thuis: Loesje scheurkalender 2008 Cactusje Ik hoop dat ze me daar aan kunnen helpen. |
niks, ik hoef niets
|
Ik zou wel een
CD van Saint Germain, een gitaarboek, een verrekijkertje om mensen mee te loeren, en een lamp voor op mn kast willen hebben van Sinterklaas :o |
Ik wil wel de dvd-box van Twin Peaks met beide seizoenen.
|
- the L word dvd box seizoen 3
- CD Mika - Handschoenen - Een coole muts, maar ik weet nog niet welke - Mp3 oordopjes En voorderest weet ik het nog niet. |
Citaat:
|
een dvd van 'the snowman' van Raymond Briggs.
http://youtube.com/watch?v=ponB8Hd_lG4&feature=related prachtige tekenfilm waarvan ik de naam kwijt was, maar nu na jaren zoeken weer heb gevonden. Gewoon prachtig :D |
Ik denk dat ik boeken en dvd's vraag, en misschien wat bakspullen :)
|
- Setje tarotkaarten
- Broodrooster/tosti-ijzer - Chocolade letters - Kruidnootjes - Grote foto/posterlijsten in het zilver/knalkleur - Een toffe wc-rolhouder die ik gezien heb :D - 6 placemets - Andere prullaria voor in het nieuwe huis |
Citaat:
Citaat:
|
- HP 7 in het nederlands
- nog een boek waarvan ik de titel van vergeten - rol koffer - Donald Duck of Quest scheurkalender - kleine toilettas - sjaal |
Ik zou 't nog niet weten.
Op het moment kom ik qua kleine dingen niet veel verder dan manga. :o Qua grote dingen weet ik wel wat ik wil, maar die haal ik liever zelf bij wijze van voldoening. Ik ben een verwend nest, eigenlijk. :D Technisch gezien heb ik alles al. Maarhijmagbesteenvriendinbrengen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |