Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en een oorbellen ding hebben ze wel bij de Xenos |
![]() |
||
Citaat:
ook de Engelse versie vragen maar mijn vader heeft me de Nederlandse versie aangeraden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die wil ik idd ook ![]() en een laptoprugzak, krijg te veel last van mijn nek / schouders bij een 'draag'tas. en ja, verder.... de dvdbox van Bert Visscher, en verder zien we het wel |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor m'n vrienden:
X-Box Wii Mooie vrouw Lots of pepernoten Agenda 2008 Waarvan ze me waarschijnlijk alleen aan die pepernoten en die agenda kunnen helpen. Die andere drie zijn meer om ze maar vast even wat op weg te helpen voor een gedicht of surprise. ![]() Voor thuis: Loesje scheurkalender 2008 Cactusje Ik hoop dat ze me daar aan kunnen helpen. |
![]() |
|
een dvd van 'the snowman' van Raymond Briggs.
http://youtube.com/watch?v=ponB8Hd_lG4&feature=related prachtige tekenfilm waarvan ik de naam kwijt was, maar nu na jaren zoeken weer heb gevonden. Gewoon prachtig ![]()
|
![]() |
- Setje tarotkaarten
- Broodrooster/tosti-ijzer - Chocolade letters - Kruidnootjes - Grote foto/posterlijsten in het zilver/knalkleur - Een toffe wc-rolhouder die ik gezien heb ![]() - 6 placemets - Andere prullaria voor in het nieuwe huis
|
Ik zou 't nog niet weten.
Op het moment kom ik qua kleine dingen niet veel verder dan manga. ![]() ![]() Maarhijmagbesteenvriendinbrengen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sinter-DK Verwijderd | 407 | 09-12-2011 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Justinjayce | 24 | 01-09-2011 18:58 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Seksualiteit |
hebben jullie het weleens op vreemde of spannende plekken gedaan? indootje16 | 163 | 06-03-2003 17:17 |