![]() |
schrikfilms..
Ik heb gisteravond 'What Lies Beneath' gezien, en ik vind zulke soort films dus nooit echt eng, alleen ik schrik me af en toe echt helemaal lens op van die bepaalde momenten .. bijvoorbeeld dat stukje dat ze de eerste keer bij het bad kwam om die kraan uit te doen, en ook toen zij in bad zat, haar man haar hoofd naar voren deed, en toen weer naar achter... (ja klinkt zo waarschijnlijk heel erg vaag voor de mensen die hem niet gezien hebben, maarja ik wil nix verraden :) )
Nu is mijn vraag: wat voor films hebben nog meer veel van die schrikmomenten? In de 6th sense zat dr ook 1 (vond ik .. dat het er maar 1 was), dat kotsende meisje in dat jochie zn 'tent'.. |
de betere horror- en gorefilms uit de jaren 70/80 hebben wel es leuke momenten
|
Citaat:
Verder schrik-films... The Exorcist, als dat meisje zo van de trap afstuiterd, in zo'n vreemde houding |
ja die roelen:D
|
In veel slashers zit een kat die het toekomstige slachtoffer laat schrikken... altijd lachen. Een hele mooie in de openingscene van Friday the 13th 2, een hele melige in Friday 7. Iemand doet een kast open, springt er zo een kat uit.
Wie neemt die kat mee tijdens zijn vakantie en what the fuck deed het arme dier opgesloten in de kast. |
in lotr zit in schrikmoment; voor mij dan. heb m 4x gezien en 2x iig van geschrokken... 3de x weet ik niet meer. 4de x niet echt meer, omdat ik mezelf had voorbereid...
das als ze in moria zijn en die trol die dan opeens om het andere hoekje kijkt... man ik schrok me met name de eerste x een hartverzakking :) |
In THE OTHERS heb je een paar schrik momenten, huur 'm maar....
|
Final Destination :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja nog 1 erbij:
Stir of Echoes dan gaat Tom naar beneden op de bank zitten, lege bank, kijktie naast zich, eng meisje, *schrik*,kijkt voor zicht, kijkt naast zich, meisje weg als ik dan ook schrik .. dan zit ik echt van: "huuu!!" en vlieg ik overeind..vet lullig als je met vrienden zit te kijken die echt niet bewegen :D |
Ik heb net LONG TIME DEAD gezien, nachtvoorstelling en ik moet zeggen er zitten een paar scherpe schrikmomenten in......
|
Als het goed is zullen er in Sings (van de schrijver en regiseur van The Sixth Sense) met Mel Gibson veel schrikmomenten zitten...
|
Citaat:
Trailer zag er aardig uit. Maar dat zegt natuurlijk lang niet alles... |
Citaat:
het is deels horror |
Citaat:
|
Bij mij scoort Deep Blue Sea de eerste plaats met de scene van samuel l jackson...daar schrok ik me echt t laplazarus
En daarna de busscene in final Destination (degenen die m gezien hebben weten wel welke ik bedoel)... |
de film Nightmare on elmstreet en alle vervolgen.
the sixth sens is eerder nen psychologischen thriller |
zelfs in Spiderman zat een schrikmoment! :eek: :D naja,vond ik dan..schrok me de pleuris :p
en in The Others ook wel een paar.. vage film ;) de Sixth Sense heeft toch wel de meeste schrikmomenten denk ik :D |
Citaat:
|
Ik schrik meestal wel van alle beetje goede spannende film. Ik weet dat ik ga schrikken, maar t gebeurdt toch altijd. :(
In Lotr schrok ik trouwens ook heel erg van Bilbogezicht. (in die scene dat hij in Rivendel de ring van Frode wil pakken. Ineens veranderde dat gezicht) |
Citaat:
verder ben ik me ook nogal rotgeschrokken bij a nightmare on elmstreet, k heb maar een stukje gekeken, k vond ut nogal eng :rolleyes: k vind ut echt een kutfilm!! |
Citaat:
echte schrikfilm, zeer gaaf! |
Citaat:
heb hem in de bios gezien, nou kschrok me echt dood met dat meisje en die bus!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |