Advertentie | |
|
![]() |
|
In veel slashers zit een kat die het toekomstige slachtoffer laat schrikken... altijd lachen. Een hele mooie in de openingscene van Friday the 13th 2, een hele melige in Friday 7. Iemand doet een kast open, springt er zo een kat uit.
Wie neemt die kat mee tijdens zijn vakantie en what the fuck deed het arme dier opgesloten in de kast.
|
in lotr zit in schrikmoment; voor mij dan. heb m 4x gezien en 2x iig van geschrokken... 3de x weet ik niet meer. 4de x niet echt meer, omdat ik mezelf had voorbereid...
das als ze in moria zijn en die trol die dan opeens om het andere hoekje kijkt... man ik schrok me met name de eerste x een hartverzakking ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Oja nog 1 erbij:
Stir of Echoes dan gaat Tom naar beneden op de bank zitten, lege bank, kijktie naast zich, eng meisje, *schrik*,kijkt voor zicht, kijkt naast zich, meisje weg als ik dan ook schrik .. dan zit ik echt van: "huuu!!" en vlieg ik overeind..vet lullig als je met vrienden zit te kijken die echt niet bewegen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Trailer zag er aardig uit. Maar dat zegt natuurlijk lang niet alles...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij scoort Deep Blue Sea de eerste plaats met de scene van samuel l jackson...daar schrok ik me echt t laplazarus
En daarna de busscene in final Destination (degenen die m gezien hebben weten wel welke ik bedoel)...
||
![]() |
Citaat:
![]() verder ben ik me ook nogal rotgeschrokken bij a nightmare on elmstreet, k heb maar een stukje gekeken, k vond ut nogal eng ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
echte schrikfilm, zeer gaaf! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Was het maar saai, dat was het nog wat #1878 Miekje* | 500 | 22-11-2013 09:30 | |
De Kantine |
Beelden Steve Irwin's Dood mepsteen | 28 | 17-09-2006 16:12 | |
Films, TV & Radio |
The Exorcist (1973) Verwijderd | 46 | 04-11-2005 17:33 |