![]() |
Van middelbare school naar politie
Ik zoek mensen die van de middelbare school naar de politie zijn gegaan.
Hoe bevalt het? Mensen die nu in hun eerste jaar zitten, tevreden? Gaat het goed? Wat is moeilijk? |
|
Ik ken wel een meisje die nu bij de politie zit, de test om er in te komen is vrij zwaar naar 't schijnt. Je moet in je eerste jaren wel redelijk veel leren mbt wetboek e.d.. Het bevalt haar wel erg goed zegt ze, leuke medestudenten etc.
|
Kijk.. als je eenmaal bent toegelaten... dan loop je vrij makkelijk door de opleiding heen. Je wordt ook intensief begeleid.
Het probleem is dat je niet zomaar wordt toegelaten. De toelating is behoorlijk streng. Je mag niet te dom zijn, maar ook niet te slim. Ze zoeken bepaalde ook mensen met bepaalde karakter eigenschappen. Ze zitten ook niet altijd te wachten op pubertjes van 17 jaar.. zonder levenservaring. (of je moet een gekleurde huidskleur hebben en homo zijn... dan heb je een paar streepjes voor) |
Je mag niet te slim zijn? 'Nee sorry, jij hebt een IQ boven de 120, jou willen we niet.'
:D |
Citaat:
Als je met een universitaire master binnen komt lopen hebben ze daar in principe niks aan als je voor een gewone baan als agent komt. |
je mag wel slimmer zijn, als je je maar niet op dat niveau gedraagt.
|
slimme opmerking zwartwit, ontopic weer.
|
heb je geen stijl of geen ambitie, zoek dan een baan bij de....
maar ff ontopic..ik hoor van meerdere dat marechaussee leuker is.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: