![]() |
*wat mag je niet dragen van je ouders....*
:confused: :confused: :confused: :confused:
absoluut geen hoeren koleren |
Ik mag alles aan van mijn moeder. Van mijn vader weet ik het niet, maar volgens mij interesseert het hem niets.
Ze weten wel dat ik niet over straat ga in een mini-mini-rokje waarbij je zo in je bilnaad kan kijken (o.i.d.) |
ik ook niet..........
|
Geen idee, ik zal het ze eens vragen.
|
|
en wat boeit dat?????????????ooit de 2de keer heey :p :p
|
s l o t
|
damn ik word echt NIET GOED van die zielige mensen die steeds 'slotje slotje' lopen te roepen in ieder topic.. get a life
|
Citaat:
oke flauw blah :p releks |
Citaat:
|
tjah iedereen zijn eigen mening (ik vin dat ook hoor) :D :D :D
|
:rolleyes:
Joh, dat topic stond amper op de 15e regel ofzo, dan is het niet zo raar dat ik me bedenk "goh, dit topic hadden we gister al" |
en toch nie van de zelfduh persoon ........................... :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
je krijgt toch pcies dezelfde reacties dan |
Ik mag het allemaal zelf weten, maar ik denk dat m'n ouders het minder leuk zouden vinden als ik in gothic kleding of met bandshirts thuis zou komen.
|
het is toch jou leven ??????????doen wat je nie laten kun zeg ik altijd (y)
|
Ik mag alles dragen wat ik wil. Hoewel ze er wel een opmerking over zouden maken als ik me heel erg aan zou kleden of zo. Gelukkig zijn mijn ouders wel blij met mijn (kleding)stijl.
|
dan hebbie geluk veel meer dan mij in iedergeval ik draag ook ijn eigen kedingstijl hoor hehe (y)
|
Citaat:
|
ooohwz dan is het goed ouders denken altijd dat ze ut beter weten maar soms is da echt nie waar hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*gaap*
|
Citaat:
maar ik moet toegeven, ik zat fout - het vraagteken ken je blijkbaar wel. goed hoor :) |
nou dan
|
Citaat:
|
zolang het 'normaal' blijft vind m'n ma 't wel goed.
als ik er echt gothic bij ging lopen of als een of andere bikermice ofzow zou ze niet blij mee zijn denk ik. |
*Blaat*
Volgens mij mag ik alles wel dragen, mijn moeder weet dat ik nog een beetje verstand heb. |
Citaat:
|
Mijn moeder denkt wanneer ik een kruisje op mn voorhoofd zet dat ik een duivelsaanbidder ben ofzow...dus boent ze het ding meteen van mn hoofd...Stupert...gewoon een kruisje
|
Geen idee. Ik denk dat ik van mijn ouders best wel veel zou mogen dragen... maar ze hebben liever dat ik er een beetje fatsoenlijk uitzie.
|
Citaat:
(want zoals de vrouwelijke helft van de ouderlijke macht altijd predikt: "Niet het vele is goed, maar het goede is veel.") |
Citaat:
en de vrouwelijke helft van de ouderlijke macht heeft niets te zeggen aangezien die helft zich op dit moment in frankrijk op een terrasje bevindt. |
Citaat:
En maakt het wat uit dan wat hij van zichzelf vind en of jij dat vind kloppen of niet. |
Citaat:
Frustraties, frustraties.. haal mn post wel weg ofzo.. :o *bladibla, zucht* Owjah.. waar hou je je in hemelsnaam mee bezig als je zoiets al interressant vind om op te replaajen :confused: Bleegh.. eigenlijk geen zin in gezeik, laat maar ofzow.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
He, gezelligerd! (y)
|
mijn ouders vinden mijn fel lichtblauwe broek van southpole niet tof, maar jah, dat is hun probleem...
|
uh van mn ma mag ik alles dragen wat ik wil(behalve een jurk,rok ofzo dan maar da wil ik ook nie) en mn pa is kwa kleding beetje moeilijker denk ik
|
veel niet, maar daar stoor ik me ni aan
|
niet hoerige kleding, gothic kleding, altho kleding, en liever ook geen skate kleding.
|
Citaat:
:eek: moet je naakt lopen? :p |
|
a new noise, zonder dat dingetje zijn je posts ook al irritant hoor.
Ik weet niet wat ik wel en niet mag dragen van mijn ouders. Ik denk alles. Maar ik heb eigelijk geen idee. |
Daar bemoeien ze zich niet mee, gelukkig. Maar als ik in superrr mini-rok naar buiten zou lopen met een heel kort truitje, zouden ze wel even hun wenkbrauwen ophalen. Maar daar loop ik dan ook niet in. :)
|
m'n moeder wil m'n navel niet zien :eek:
Maar een bikini mag dan weer wel :rolleyes: |
Ik weet het eigenlijk niet, mn ouders zijn wel tevreden met hoe ik me nu kleed.
Alleen mn vader kan nog weles zeuren, die wil niet dat ik mn sneakers draag naar een voetbalwedstrijd :confused: .... Ik denk neit dat ze het leuk zouden vinden als ik me heel opzichtig zou kleden, heel hoerig bv. |
K mag zelf weten wat k aantrek, k loop zelf voorschut zeggen ze :D Al1 als ik eeeecht iets dramatisch aan zou doen, een helemaal doorschijnend pantypak zonder ondergoed of iets in die richting dan zouden ze me denk er wel even iets van zeggen... maar niet dat ik dat v plan was hoor :D
|
mjah week eigenlijk nie zo goed, nie mogen... ik denk eigenlijk dat ik wel alles zou mogen, of zij het dan mooi zouden vinden is wat anders maar ze weten dat ik draag wat ik wil... en als ik dus in mn bikini in de winter wil gaan lopen dan zouden ze zeggen je bent gek maar wa meer kunnen ze doen... niks toch..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |