![]() |
Heb jij al vuurwerk gekocht?
Ik koop dit jaar geen vuurwerk. Na al die jaren een trouwe klant geweest te zijn in Belgie....ik ga dit jaar op vakantie en voel er niks voor vuurwerk mee te nemen.
Hoe zit het bij jullie? |
Ik koop al jaren geen vuurwerk meer.
|
Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen *bibbert*
|
Ik koop nooit vuurwerk. Ik vind het vreselijk. Nou ja... vuurpijlen in de verte vind ik wel mooi, maar je doet er mij geen plezier mee als ik wat mag afsteken.
|
nooit gedaan. ik vind het wel leuk om naar te kijken, maar ik ga er zelf geen geld aan uitgeven en ik vind het te gevaarlijk om er dichtbij te staan :o
|
Mijn vader en broertje regelen dat altijd. Dan gaan ze op mijn birthday *29ste* 's ochtends snel naar de vuurwerk winkel of bestellen het bij intratuin. Onze hele straat doet uitbundig mee met vuurwerk. Ik vind het leuk om te zien, maar als iedereen staat af te steken en ik loop ertussen vind ik het wat minder leuk.
|
Citaat:
|
Ik niet. Ga 't niet doen ook. Als mijn ouders 't hebben en ik ben daar, steek ik misschien wat af, maar ik vind 't kijken eigenlijk veel leuker.
|
't valt me op dat er weinig mensen vuurwerk kopen....
|
Ik gooi mijn geld nog liever in een put.
|
Citaat:
@remy: Ik denk dat de meeste mensen gewoon te oud zijn geworden om de lol er nog van in te zien. |
Van dat geld koop ik bier. Liters bier.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik koop meestal een paar hele simpele dingen, voor meer dan vijftien euro zeker niet. Een beetje vind ik wel leuk, maar dan is het ook goed. Kijken is leuker.
|
Citaat:
(overigens niets ernstigs opgelopen, beetje een rare plek, brandwondachtig iets, maar hij was nog niet afgegaan.) |
Citaat:
|
Ik vind het ook redelijk zonde van mijn geld. Het is mooi om te zien en er naar te kijken. Vorige jaren heb ik geen vuurwerk gekocht. Ik denk dat ik dit jaar wel iets koop - voor/samen met mijn zusjes. Maar het zal echt niet meer zijn dan 5 a 10 euro.
|
Ik koop geen vuurwerk, vind 't zonde van m'n geld. Toen mijn broertje en ik jonger waren kocht mijn vader wel altijd het goedkoopste pakket zodat we wat lol hadden, meer ook niet.
Als ik vuurwerk wil zien kijk ik wel naar dat van anderen ;) |
Ik heb al besteld by Boerenbond...ongeveer €60,- Lekker knalle ^-^
|
Ik heb al besteld. Voor afgerond 50,-. Mijn motto: Nieuw jaar vier je maar één keer per jaar, en ik kan het geld toch missen. :P.
|
Koop meestal wel vuurwerk altijd wel ff leuk. meestal betalen we met alle en een vriend uit belgie neemt het dan mee nederland :)
|
Ik koop wel wat klein spul. Rotjes, grondbloemen, romeinse kaarsen, sterretjes (y) 't Gaat toch vooral om het afsteken en met vuur spelen. ;x
|
Nee en het gaat ook niet gebeuren, nog nooit gedaan
|
Mijn vader koopt altijd een klein sierpakketje met een paar pijltjes en tolletjes, altijd leuk. Die steken we dan in de tuin af.
|
Citaat:
|
Nee, nog niet. Maar ik wil wel sterretjes!
|
Nee ik koop nooit vuurwerk, zonde van mijn geld.
|
Ik vind het altijd wel leuk om wat siervuurwerk af te steken.
|
Citaat:
|
Nee, geef een gelijkwaardig bedrag aan een goed doel daarvoor in de plaats.
|
Citaat:
Nederlanders zijn van de wereld overigens gulle gevers: 1.05 miljard per jaar. Brabanders zijn de gierigsten volegns het onderzoek. |
Ik koop geen vuurwerk, mn vriend koopt wel een pakketje (iets van 25 euro geloof ik) en ik sta altijd op een velig afstandje te kijken... (het lieftst nog achter glas ook ;))
|
Ik hou niet van vuurwerk :/ Alleen sterretjes *O*
En als ik ergens een tyfushekel aan heb dan is het wel random rotjes naar voorbijgangers gooien, rotjong uit de buurt. (n) |
Citaat:
- hanenkam of iets in die richting - één oorring - slobbertrui, waarschijnlijk met iets als LONSDALE - sportbroek die flubbert als een gek - skateschoenen we weten genoeg :D |
hmm nog niet, ik moet maar eens kijken wat ik ga kopen. Dit jaar focus ik me meer op het klem eten aan oliebollen :)
|
ik was ook niet van plan vuurwerk te gaan kopen
|
Vroeger kocht ik nog wel eens vlinders, strijkers, nitraten of illegale sierpotten, maar die tijd heb ik wel gehad.
|
Bij m'n vriend thuis word er elk jaar zo'n 200,- aan vuurwerk uitgegeven -.-' Heb zelf nooit vuurwerk gekocht en die behoefte ook nooit gehad, leuk om naar te kijken voor een paar minuten..
|
Een vriend van me haalt het, die is gisteren helemaal even naar belgie op en neer geweest ervoor. Maar mij intresseert het weinig vindt leuk om te kijken en voor de rest ben ik toch onder de invloed van alles en nog wat.
|
Een pakje flashing diamonds misschien, voor het gevoel en de vuurwerkgeur. Ik wil ook wel één heksenketeltje bouwen.
|
Citaat:
|
Dit jaar voor de eerste keer niet. Vorig jaar kwam ik er achter dat de pas nieuwe buurman een fanatiek knanner was, zo eentje die altijd al het vuurwerk groter een mooier heeft. Dus dit jaar kijken we wel lekker met hem mee, bespaard me ook nog eens een hoop geld :)
Bovendien is voor mij de ''lol van het zelf afsteken'' er wel een beetje af. |
ik heb 1 zo'n pijl gekocht..eigenlijk meer symbolisch. (eetstoornis lucht inschieten en op naar een goed 2008! :) )
maarre, verder niet..zonde van m'n geld ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |