Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het ook redelijk zonde van mijn geld. Het is mooi om te zien en er naar te kijken. Vorige jaren heb ik geen vuurwerk gekocht. Ik denk dat ik dit jaar wel iets koop - voor/samen met mijn zusjes. Maar het zal echt niet meer zijn dan 5 a 10 euro.
||
Citaat:
Nederlanders zijn van de wereld overigens gulle gevers: 1.05 miljard per jaar. Brabanders zijn de gierigsten volegns het onderzoek.
||
Citaat:
- hanenkam of iets in die richting - één oorring - slobbertrui, waarschijnlijk met iets als LONSDALE - sportbroek die flubbert als een gek - skateschoenen we weten genoeg ![]()
||
Citaat:
|
Dit jaar voor de eerste keer niet. Vorig jaar kwam ik er achter dat de pas nieuwe buurman een fanatiek knanner was, zo eentje die altijd al het vuurwerk groter een mooier heeft. Dus dit jaar kijken we wel lekker met hem mee, bespaard me ook nog eens een hoop geld
![]() Bovendien is voor mij de ''lol van het zelf afsteken'' er wel een beetje af. |
![]() |
|
![]() |
ik heb 1 zo'n pijl gekocht..eigenlijk meer symbolisch. (eetstoornis lucht inschieten en op naar een goed 2008!
![]() maarre, verder niet..zonde van m'n geld ook
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I'm dreaming of a saai christmas #1945 Miekje* | 500 | 03-01-2016 23:39 | |
Verhalen & Gedichten |
waargeberud verhaal karamba | 6 | 19-12-2002 14:32 | |
Psychologie |