![]() |
Hoe lossen we dit op?
Ik heb nu ong 2 maandjes een vriend. maar we hebben een probleempje en ik weet zo goed hoe we dit op kunnen lossen.
ik kom maar meteen straight to the point; Als we sex hebben, komt hij erg snel klaar, soms vrijwel meteen. We doen al best veel aan voorspel, ik laat hem soms ook komen met voorspel voordat we echt beginnen met seksen zegmaar zodat het wat langer duurt, maar dat helpt ook niet echt. Hij is hier erg onzeker over en hij baalt er ontzettend van (en ik af en toe ook wel). Hoe moeten we dit samen oplossen dat hij niet zo snel komt als we sex hebben? :rolleyes: alvast bedankt. :) |
Zoekfunctie.
|
Hij kan het proberen een beetje te trainen, als in masturberen en dan tegenhouden. Hij kan zorgen dat hij al een paar keer is klaargekomen voordat jullie bij elkaar zijn. Je hebt condooms die de boel een beetje verdoven waardoor het moment uitgesteld wordt.
|
hij kan het wat uitstellen door aan zn balzak te trekken
|
Nog twee keer laten klaarkomen voor je seks hebt? Hoe oud is hij eigenlijk? Is er al verbetering in gekomen in de tijd dat jullie seks hebben?
En idd, oefenen, telkens net op tijd stoppen, aan je oma denken, weer verder, hopen dat het elke keer wat langer duurt. |
wil nog weleens lastig zijn wanneer hij een heel geile oma heeft
|
Ik had het bedacht maar wilde die gedachte niet verder onderzoeken.
|
dont go there girlfriend!
|
Te laat, ik heb alle ranzige dingen al eens bedacht. En in de meeste gevallen ook op film gezien.
|
Wedden van niet? (a)
|
Citaat:
|
Haha, imageshack en photobucket verwijderen die shit doorgaans binnen twee/drie minuten. :( En ik wil natuurlijk ook niet de zoveelste ban riskeren. Maar ik hobbel speciaal voor jou wel even richting MSN. (y)
|
:D (n)
Ik trek gewoon even terug en doe andere dingen bij haar als ik voel dat ik de controle verlies. |
Citaat:
|
Geen plaatjes aub. :D
Tsja, ik zou ook zeggen dat hij moet oefenen. Eventueel alleen, zodat hij geen prestatiedruk heeft of iets dergelijks, zodat hij ook niet om jou hoeft te denken maar zich puur op zijn eigen lichaam kan richten. |
Dat hoeft niet zo zeer een probleem te zijn als 'ie natuurlijk gewoon zijn erectie kan behouden na het klaarkomen. Als dat niet het geval is, kan hij dat oefenen. Is mij ook gelukt en nu gaat dat als vanzelf. :p
Citaat:
|
Is een condoom niet wat? Kan ook wel helpen.
|
Citaat:
En voor de rest, oefening baart kunst. |
Nog veel oefenen dan :D
|
Alleen maar leuk toch? ;)
|
cockring?
|
Citaat:
Heb je dat zelf wel eens geprobeerd? Je staat als vrouw uren later nog in brand, wat een ondingen |
Je zou jezelf ook zo onaantrekkelijk mogelijk kunnen maken. Of niets aan je uiterlijk doen.
|
Citaat:
Ik vond het ook niet geweldig voelen maar het is wel een idee om dat klaarkomen wat uit te stellen. |
Een penisring (cockring) kan inderdaad ook wel helpen. Die klemt de penis af en maakt hem daardoor wat ongevoeliger.
|
Minder voorspel?;)
|
Citaat:
http://www.blushingbuyer.co.uk/produ...;Warehouse.jpg |
Laat hem van 200 naar 0 aftellen (y)
|
Maak de seks grappiger.
|
Hoi, ik herken je foto. Hoi, ik ken ook je vriend. Hoi, ik vind dit best een onthulling. Hoi
|
Citaat:
Just throwing it out there enzo..... :D |
Citaat:
|
M'n ex had dit ooit ook, hij kan het ondertussen puur door ademhalingsoefeningen heel erg goed controleren. (y) Als 'ie weer online is (hij zit momenteel in Thailand :p ) kan ik hem wel vragen hoe hij dat precies doet. :o
|
Citaat:
|
OK:
Lekker bezig zijn, en dan 2 BATSSSS !!! Keihard op ze balzak slaan. Denk niet dat ie daarvan komt, anders zou ik serieus een ander zoeken =D |
ik heb een keer een heel college gehad over te snel klaarkomen bij de man. Het kan zijn dat het iets lichamelijks is, en dat het niet is op te lossen met allerlei oefeningen. Dan bestaan er medicijnen.
Het is geen gek idee om hier eens mee bij de huisarts langs te gaan als het probleem zich blijft voordoen. Hoelang geleden is je vriend ontmaagd, en heeft hij in die periode veels seks gehad? |
Skip de condoom, dan moet hij het wel rustig aan doen.
|
Zorg gewoon dat ie eerst zorgt dat jij ook een leuke tijd hebt.. Eerst aandacht voor jou. Hij is daardoor miss ook niet zo onzeker en dat kan ook al een hele verbetering zijn.
|
trugtrekken is een optie, en m op zn gemak stellen, door de eerder genoemde prestatiedruk kan het ook komen...
|
Citaat:
OT: uiteindelijk moet hij moe worden. |
Ga jij bovenop, dan heb jij de touwtjes in handen, dan bepaal jij 'wie, waar en wanneer'!
En hij vindt het nog lekkerder ook... Geef em genoeg drank, stem het juist af, stem het zo af dat hij em wel hard krijgt, maar dat hij minder gevoelig is;)! Werkt bij mij perfect tenminste! |
ja dat is een goed idee inderdaad, haar vriend komt te snel klaar en daarom geef je haar de controle zodat er nog minder bij te sturen valt door hem.. ehhhh
|
Citaat:
Gewoon zo een halsbandje met elektrische schokjes voor honden (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |