![]() |
||
Dat hoeft niet zo zeer een probleem te zijn als 'ie natuurlijk gewoon zijn erectie kan behouden na het klaarkomen. Als dat niet het geval is, kan hij dat oefenen. Is mij ook gelukt en nu gaat dat als vanzelf.
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het ook niet geweldig voelen maar het is wel een idee om dat klaarkomen wat uit te stellen. |
![]() |
||
Citaat:
Just throwing it out there enzo..... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een keer een heel college gehad over te snel klaarkomen bij de man. Het kan zijn dat het iets lichamelijks is, en dat het niet is op te lossen met allerlei oefeningen. Dan bestaan er medicijnen.
Het is geen gek idee om hier eens mee bij de huisarts langs te gaan als het probleem zich blijft voordoen. Hoelang geleden is je vriend ontmaagd, en heeft hij in die periode veels seks gehad?
|
Ga jij bovenop, dan heb jij de touwtjes in handen, dan bepaal jij 'wie, waar en wanneer'!
En hij vindt het nog lekkerder ook... Geef em genoeg drank, stem het juist af, stem het zo af dat hij em wel hard krijgt, maar dat hij minder gevoelig is ![]() Werkt bij mij perfect tenminste!
||
Citaat:
![]() Gewoon zo een halsbandje met elektrische schokjes voor honden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I ate his liver with some fava beans and a nice saainti. #537 Laisve | 500 | 27-02-2009 19:22 | |
Liefde & Relatie |
het los kunnen laten als hij het heeft uitgemaakt godeli | 22 | 12-01-2005 15:59 | |
Software & Hardware |
[Server] Niet bereikbaar extern-ip Marcus | 12 | 08-01-2005 13:36 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend gaat zonder mij naar lloret hoe overleef ik dat? MissBi@tch | 4 | 16-05-2002 19:15 | |
Seksualiteit |
Komt niet klaar. masturbeertje | 18 | 08-05-2002 17:37 |