![]() |
Bereikbare bestemming voor in de zomervakantie
Hoihoi!, het begint weer te kriebelen! De Zomervakantie!!
We gaan altijd een week/weekend naar Zandvoort!! Maar wil nu eens verder binnen europa. Door een lichamelijk probleem kan mijn vriend helaas niet met een busreis mee. dus daarom mijn vraag: Weten jullie een leuke bestemming/goedkoop/goed te bereiken, waar je veel leuke steden/cultuur hebt, maar waar je makkelijk uit de voeten kan zonder gebruik te maken van openbaar vervoer en de auto etc. Liefs, Ben benieuwd naar jullie tips! |
Citaat:
|
Hahahaha bejaardencruise :P
Nee joh, hij kan wel flink lopen! Het zit hem meer in het telang in een bus zitten. Vliegtuig is stuk sneller.. |
www.ryanair.nl
probeer daar is te kijken voor een goedkoop vliegticket, Ik vlieg over 1,5 maand naar Madrid voor 25 euro namelijk :o |
Citaat:
|
Haha nee, daar ben ik al geweest! Dus andere bestemming. Kreeg net wel een mooie tip: goedkope busreizen naar allerlei plekken. eurolines.com
Heb zelf nog niet gekeken, Denk toch dat ik vriendlief maar eens over ga halen en anders maar eens een vriendinnetje ga raadplegen! en ff kijken op www.ryanair.nl |
Citaat:
|
Citaat:
Dat hoeft niet, eerste 15 kg zijn gratis. Daarna bijdokken en daar zijn ze bij Ryanair meestal wel streng in. Afmetingen: gewoon normale koffer. |
Citaat:
|
Hehehe dat klinkt idd niet echt positief!!!
|
Wij gaan nu hopenlijk vliegen naar Spanje, Blanes, 351 per persoon.
|
Blanes is wel leuk. Ben er twee jaar geleden geweest. Vond alleen het stappen enigszins tegenvallen.
|
Citaat:
Niet meer, alle bagage die je incheckt moet je tegenwoordig voor betalen; 13 euro per enkele reis, per tas/koffer, met een maximum van 15kg per persoon. |
Voor een zomervakantie heb ik zeker 20/25kg bij me :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Orienteer je anders op http://zoek.vakantie.nl/ Handig ook met beoordelingen van andere mensen:)
|
Citaat:
|
Elke passagier mag maximaal 3 tassen inchecken met een totaalgewicht van 15 kilo tegen vergoeding van de kosten voor ingecheckte bagage die van toepassing zijn.
(website ryanair) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |