Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2008, 14:52
可iitt!!
可iitt!! is offline
Hoihoi!, het begint weer te kriebelen! De Zomervakantie!!
We gaan altijd een week/weekend naar Zandvoort!! Maar wil nu eens verder binnen europa. Door een lichamelijk probleem kan mijn vriend helaas niet met een busreis mee. dus daarom

mijn vraag:

Weten jullie een leuke bestemming/goedkoop/goed te bereiken, waar je veel leuke steden/cultuur hebt, maar waar je makkelijk uit de voeten kan zonder gebruik te maken van openbaar vervoer en de auto etc.

Liefs,

Ben benieuwd naar jullie tips!
Advertentie
Oud 16-01-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Hoihoi!, het begint weer te kriebelen! De Zomervakantie!!
We gaan altijd een week/weekend naar Zandvoort!! Maar wil nu eens verder binnen europa. Door een lichamelijk probleem kan mijn vriend helaas niet met een busreis mee. dus daarom

mijn vraag:

Weten jullie een leuke bestemming/goedkoop/goed te bereiken, waar je veel leuke steden/cultuur hebt, maar waar je makkelijk uit de voeten kan zonder gebruik te maken van openbaar vervoer en de auto etc.

Liefs,

Ben benieuwd naar jullie tips!
Misschien is Zuid-Frankrijk icm http://www.nshispeed.nl/nl/thalys/me...zuid-frankrijk wel te doen. Overigens is het maar lastig om het bezoeken van steden te combineren zonder gebruik van OV. Ik neem aan dat hij dan ook niet uren kan lopen...Barcelona met het vliegtuig is ook misschien nog wel wat of een bejaardencruise over de Rijn of als je budget het toelaat in Egypte.
Oud 16-01-2008, 17:38
可iitt!!
可iitt!! is offline
Hahahaha bejaardencruise

Nee joh, hij kan wel flink lopen! Het zit hem meer in het telang in een bus zitten. Vliegtuig is stuk sneller..
Oud 17-01-2008, 06:34
Verwijderd
www.ryanair.nl
probeer daar is te kijken voor een goedkoop vliegticket, Ik vlieg over 1,5 maand naar Madrid voor 25 euro namelijk
Oud 18-01-2008, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha bejaardencruise

Nee joh, hij kan wel flink lopen! Het zit hem meer in het telang in een bus zitten. Vliegtuig is stuk sneller..
Nou met het vliegtuig naar Barcelona dus
Oud 18-01-2008, 12:08
可iitt!!
可iitt!! is offline
Haha nee, daar ben ik al geweest! Dus andere bestemming. Kreeg net wel een mooie tip: goedkope busreizen naar allerlei plekken. eurolines.com

Heb zelf nog niet gekeken, Denk toch dat ik vriendlief maar eens over ga halen en anders maar eens een vriendinnetje ga raadplegen! en ff kijken op www.ryanair.nl
Oud 18-01-2008, 18:07
Verwijderd
Citaat:
www.ryanair.nl
probeer daar is te kijken voor een goedkoop vliegticket, Ik vlieg over 1,5 maand naar Madrid voor 25 euro namelijk
Daar moet je bij het regelen van je ticket toch gelijk het aantal kilo's en de afmetingen van bagage opgeven? Ik zou echt niet weten hoeveel kilo bagage ik komende zomer ga meenemen...
Oud 19-01-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Daar moet je bij het regelen van je ticket toch gelijk het aantal kilo's en de afmetingen van bagage opgeven? Ik zou echt niet weten hoeveel kilo bagage ik komende zomer ga meenemen...

Dat hoeft niet, eerste 15 kg zijn gratis. Daarna bijdokken en daar zijn ze bij Ryanair meestal wel streng in. Afmetingen: gewoon normale koffer.
Oud 19-01-2008, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Haha nee, daar ben ik al geweest! Dus andere bestemming. Kreeg net wel een mooie tip: goedkope busreizen naar allerlei plekken. eurolines.com
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1663070
Oud 22-01-2008, 11:01
可iitt!!
可iitt!! is offline
Hehehe dat klinkt idd niet echt positief!!!
Oud 23-01-2008, 13:47
可iitt!!
可iitt!! is offline
Wij gaan nu hopenlijk vliegen naar Spanje, Blanes, 351 per persoon.
Oud 25-01-2008, 23:55
Verwijderd
Blanes is wel leuk. Ben er twee jaar geleden geweest. Vond alleen het stappen enigszins tegenvallen.
Oud 26-01-2008, 14:29
Breg
Breg is offline
Citaat:

Dat hoeft niet, eerste 15 kg zijn gratis. Daarna bijdokken en daar zijn ze bij Ryanair meestal wel streng in. Afmetingen: gewoon normale koffer.

Niet meer, alle bagage die je incheckt moet je tegenwoordig voor betalen; 13 euro per enkele reis, per tas/koffer, met een maximum van 15kg per persoon.
Oud 26-01-2008, 18:56
Verwijderd
Voor een zomervakantie heb ik zeker 20/25kg bij me
Oud 26-01-2008, 19:14
Breg
Breg is offline
Citaat:
Dan is het simpel: minder meenemen of niet met Ryanair vliegen. Tenzij je 13 euro voor je koffer wilt betalen + 10 euro voor elke kilo boven de toegestane 15 kilo. Want dan betaal je dus ruim 100 euro extra voor een enkele reis als je 25kg bagage hebt.
Oud 26-01-2008, 19:17
可iitt!!
可iitt!! is offline
Citaat:
Hahaha wat neem je allemaal mee dan?!!... Ik heb gelukkig een vriend die ook een koffer meeneemt en haast niks erin doet Kan mijn spul mooi bij hem erin!
Oud 27-01-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Niet meer, alle bagage die je incheckt moet je tegenwoordig voor betalen; 13 euro per enkele reis, per tas/koffer, met een maximum van 15kg per persoon.
Ik ben niet achterlijk. Dat is bij alle low cost maatschappijen die slim handelen al een hele tijd standaard dus die kosten had ik al bij het ticket gedaan. Negen euro is het trouwens.
Oud 29-01-2008, 17:51
Breg
Breg is offline
Citaat:
Ik ben niet achterlijk. Dat is bij alle low cost maatschappijen die slim handelen al een hele tijd standaard dus die kosten had ik al bij het ticket gedaan. Negen euro is het trouwens.
Oke, maar je zegt zelf in je eerdere post dat het gratis is, en dat is het dus niet. Daarnaast is het 9 euro voor de tas + 4 euro voor het verplicht aan de balie inchecken, waardoor het 13 euro duurder is dan wanneer je zonder bagage online incheckt.
Oud 30-01-2008, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Oke, maar je zegt zelf in je eerdere post dat het gratis is, en dat is het dus niet. Daarnaast is het 9 euro voor de tas + 4 euro voor het verplicht aan de balie inchecken, waardoor het 13 euro duurder is dan wanneer je zonder bagage online incheckt.
Je bent aan het mierenneuken. Iedereen die op vakantie (uitgezonderd sommige citytrips) gaat neemt een tas mee en de eerste 15 kg zijn bij Ryanair gewoon gratis. Ga anders maar KLM vliegen waar een tas meenemen nog gratis is en de prijs een veelvoud van Ryanair's prijs is.
Oud 08-02-2008, 08:20
Japie_R1
Japie_R1 is offline
Orienteer je anders op http://zoek.vakantie.nl/ Handig ook met beoordelingen van andere mensen
Oud 08-02-2008, 20:54
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Je bent aan het mierenneuken. Iedereen die op vakantie (uitgezonderd sommige citytrips) gaat neemt een tas mee en de eerste 15 kg zijn bij Ryanair gewoon gratis.
Nee, dit is niet zo.
Oud 12-02-2008, 08:51
Japie_R1
Japie_R1 is offline
Elke passagier mag maximaal 3 tassen inchecken met een totaalgewicht van 15 kilo tegen vergoeding van de kosten voor ingecheckte bagage die van toepassing zijn.
(website ryanair)
Advertentie

Regels voor berichten