Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Stoned en dronke snel de goeie keuze gemaakt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=166880)

Woestijnpinguin 24-07-2002 00:44

Stoned en dronke snel de goeie keuze gemaakt?

Ok in de maand December ben ik een paardagen met een meisje gegaan. Leuk en lief meisje maar echt verlieft was ik niet. Toen we op een zaterdag de stad in giengen kwam ik liene tegen. ( nu al een halfjaar mijn lieve vriendin :) ) Ik had een paar dagen daar voor van een Schoolgenoot van haar gehoord dat ze wel met mij wou gaan. Ik praate wat met haar en we hade de dikste lol !! (y) Na wat bier en een jointje bedacht ik me opeens dat ik een keuze moest gaan maken. Ik had 2 meisjes die me leuk vonden en met 1 daarvan gieng ik al een paar dagen!! Ik heb toen voor liene gekozen en heb dat andere meisje daar mee bedrogen! Die avond is het begin geweest van en nu erg mooi relatie. Maar ik heb er wel een meisje toch zwaar mee gekwetst!
Ik hou erg veel van men vriendin en ik was ook heel snel ( na een week ofzo) zwaar verlieft op haar!! Ik vind dat ik toch de goeie keuze heb gemaakt. Wat vinde jullie?

~Dark Voice~ 24-07-2002 00:51

Je hebt een goede keuze qua vriendin gemaakt, want zoals je zelf al zegt: je bent harstikke gelukkig met haar.

Je hebt dat andere meisje echter een naaistreek geleverd door vreemd te gaan. Als je dan 'overstapt', moet je wel het fatsoen hebben om het eerst met de één uit te maken voordat je met de ander neemt, dus die keuze vind ik fout van je!

De ene kant wel, andere kant niet.
Maar het had vast niet zoveel uitgemaakt als je even had gewacht met Liene.. Je had gewoon niet vreemd moeten gaan, er is daar geen enkel excuus voor..

Lethalis 24-07-2002 07:48

Ja idd, je had best eerlijk kunnen zijn.

MissBi@tch 24-07-2002 17:43

uiteindelijk de goede keuze denk ik maar je had wel eerlijk moeten zijn to dat andere meisje

girl18 24-07-2002 19:48

de mensen hier boven zeggen het al dus ik hoef niet veel te zeggen meer..
:)

AtHell 24-07-2002 21:21

Je was oneerlijk en een hufter.

maar toch een goede keuze (y)

Iotje 25-07-2002 17:54

Gaat dit over.....???

Woestijnpinguin 26-07-2002 13:14

Citaat:

Iotje schreef:
Gaat dit over.....???
Niet over jou :cool: :p

Iotje 27-07-2002 09:21

Citaat:

Woestijnpinguin schreef:

Niet over jou :cool: :p

Ha ha :rolleyes:

ik stelde een serieuze vraag.......

oh welll

Cato328 07-08-2002 11:16

Jah, je hebt de goede keuze gemaakt, misschien had je het iets liever kunnen doen, maar ach... nu is iedereen gelukkig toch? :D

miss_sunshinegirl 07-08-2002 14:40

Je had vast wel paar daagjes kunnen wachten om met liene zoenen en in die tussentijd netjes uitmaken.

Dat is een fout maar nu ben je gelukkig en hopelijk doe je het zo niet meer! (wat heeft trouwens dat bier en jointje ermee te maken??zie die link niet maar ok!)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.