Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 00:44
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ok in de maand December ben ik een paardagen met een meisje gegaan. Leuk en lief meisje maar echt verlieft was ik niet. Toen we op een zaterdag de stad in giengen kwam ik liene tegen. ( nu al een halfjaar mijn lieve vriendin ) Ik had een paar dagen daar voor van een Schoolgenoot van haar gehoord dat ze wel met mij wou gaan. Ik praate wat met haar en we hade de dikste lol !! Na wat bier en een jointje bedacht ik me opeens dat ik een keuze moest gaan maken. Ik had 2 meisjes die me leuk vonden en met 1 daarvan gieng ik al een paar dagen!! Ik heb toen voor liene gekozen en heb dat andere meisje daar mee bedrogen! Die avond is het begin geweest van en nu erg mooi relatie. Maar ik heb er wel een meisje toch zwaar mee gekwetst!
Ik hou erg veel van men vriendin en ik was ook heel snel ( na een week ofzo) zwaar verlieft op haar!! Ik vind dat ik toch de goeie keuze heb gemaakt. Wat vinde jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 00:51
Verwijderd
Je hebt een goede keuze qua vriendin gemaakt, want zoals je zelf al zegt: je bent harstikke gelukkig met haar.

Je hebt dat andere meisje echter een naaistreek geleverd door vreemd te gaan. Als je dan 'overstapt', moet je wel het fatsoen hebben om het eerst met de één uit te maken voordat je met de ander neemt, dus die keuze vind ik fout van je!

De ene kant wel, andere kant niet.
Maar het had vast niet zoveel uitgemaakt als je even had gewacht met Liene.. Je had gewoon niet vreemd moeten gaan, er is daar geen enkel excuus voor..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 07:48
Verwijderd
Ja idd, je had best eerlijk kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uiteindelijk de goede keuze denk ik maar je had wel eerlijk moeten zijn to dat andere meisje
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:48
girl18
girl18 is offline
de mensen hier boven zeggen het al dus ik hoef niet veel te zeggen meer..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:21
AtHell
AtHell is offline
Je was oneerlijk en een hufter.

maar toch een goede keuze
Oud 25-07-2002, 17:54
Iotje
Iotje is offline
Gaat dit over.....???
Oud 26-07-2002, 13:14
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Gaat dit over.....???
Niet over jou
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 09:21
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:

Niet over jou

Ha ha

ik stelde een serieuze vraag.......

oh welll
Oud 07-08-2002, 11:16
Cato328
Cato328 is offline
Jah, je hebt de goede keuze gemaakt, misschien had je het iets liever kunnen doen, maar ach... nu is iedereen gelukkig toch?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:40
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Je had vast wel paar daagjes kunnen wachten om met liene zoenen en in die tussentijd netjes uitmaken.

Dat is een fout maar nu ben je gelukkig en hopelijk doe je het zo niet meer! (wat heeft trouwens dat bier en jointje ermee te maken??zie die link niet maar ok!)
Reageren

Regels voor berichten