![]() |
alternatieven voor audiogalaxy???!!!
heeft er hier al iemand een alternatief gevonden voor audiogalaxy??? sommigen denken misschien wat heeft dit met muziek te maken maar zonder een alternatief kan ik geen nieuwe muziek meer downe!!!
geef al je alternatieven maar en eventueel hetgeen waar jezelf je muziek mee download!! alvast merciekes greetz Michael |
direct connect www.neo-modus.com zeer fijn alleen je moet sharen als een beer
|
kazaa lite gebruik ik
vind je toch redelijk wat op |
mja ik heb ook nogsteeds kazaa lite.
gaat nog prima |
Ik heb ook Kazaa.. niet zo goed als Audiogalaxy, maar tis toch wel een redelijk alternatief..
|
mIRC
Kazaa Lite Blubster |
Ik gebruik Kazaa Lite en Imesh.
Voor degenen die Imesh willen proberen; installeer het even, zorg dat 't helemaal goed ingesteld staat (let op max. uploads enzo), en ga dán pas de spyware wegpoetsen. Nadat je dat gedaan hebt kun je namelijk je eigenschappen niet meer veranderen, en Imesh zal so wie so met een foutmelding opstarten. Maar 't functioneert nog prima. |
|
wat dachten jullie van de winkel stelletje muziek barbaren.
|
|
kazaa en winmx
|
Citaat:
Dan wil je toch wel zeker weten dat je waar voor je geld krijgt? |
Citaat:
|
Citaat:
je kan toch dmv downloaden nieuwe bands ontdekken en vervolgens de cds ervan kopen.... |
kzal oowk eens mn originele tellen kdenk dat het er zown 50 ofzow zijn.. nie zo heel veel dus.. maaruh bij mij is het mirc en als ik daar ff genoeg van krijg of ff snel een liedje zoek ofzow dan pak ik kazaa dr bij..
|
Winmx. Tegenover kazaa is dit echt veel beter.Kan veel meer onbekende bandjes downen en ook met goede snelheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*winmx opstart* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde laatst iets positiefs over SoulSeek maar ik moet het zelf nog uitproberen.
|
kazaalite
|
FTP, IRC, KaZaA-lite, Dobermann...
|
Heb nog geen waardige vervanger kunnen vinden... AG was gewoon perfect. Snel, alles te vinden, niet zo opgeblazen, remote-managment etc. :(
Kazaa is troep (irri spyware). Okay, dan is er Kazaa-lite, maar ik kan mijn muziek er sowieso amper mee vinden.. Voor commerciële tunes zal het best werken, maar daar luister ik niet veel naar.. |
Citaat:
|
soulseek is echt fkd up, ik typte bijvoorbeeld in Nas Is like en ik kreeg een waslijst aan nummers die dr geen hol mee te maken hadden en waar bijvoorbeeld alleen het woordje IS in stond, en door al die nummers crashte me computer omdat ie dat niet aankon, en dat had ik ook met 'beastie boys' en 'kool g'..
|
Citaat:
|
Kan iemand me btw vertellen hoe ik een nummer bij meerdere users tegelijk kan downloaden, net zoals dat ´find more sources´ van kazaa? En btw bij het instaleren wordt je al geholpen bij de complete instellingen(de simpele tenminste) en daarbij moet je ook aangeven wat voor verbinding je hebt. Download anders de nieuwste versie, das 3.22 geloof ik.
|
neo-modus => eng veel sharen, en voor pc, niet voor mac
kazaa => redelijk wat te vinden, maar miniem t.o.v. audiogalaxy. irc => eng blubster => alleen voor pc, niet voor mac imesh => alleen voor pc, niet voor mac winmx => alleen voor pc, niet voor mac soulseek => alleen voor pc, niet voor mac ftp => rommelig, beperkt aanbod zo, er is nog genoeg te verzinnen dus |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
die staat ook al een maandje op mirc... :) (y) |
Ftp heerscht
als je de juiste connecties hebt (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |