Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
direct connect www.neo-modus.com zeer fijn alleen je moet sharen als een beer
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() *winmx opstart*
|
Ik hoorde laatst iets positiefs over SoulSeek maar ik moet het zelf nog uitproberen.
|
Heb nog geen waardige vervanger kunnen vinden... AG was gewoon perfect. Snel, alles te vinden, niet zo opgeblazen, remote-managment etc.
![]() Kazaa is troep (irri spyware). Okay, dan is er Kazaa-lite, maar ik kan mijn muziek er sowieso amper mee vinden.. Voor commerciële tunes zal het best werken, maar daar luister ik niet veel naar.. |
![]() |
|
soulseek is echt fkd up, ik typte bijvoorbeeld in Nas Is like en ik kreeg een waslijst aan nummers die dr geen hol mee te maken hadden en waar bijvoorbeeld alleen het woordje IS in stond, en door al die nummers crashte me computer omdat ie dat niet aankon, en dat had ik ook met 'beastie boys' en 'kool g'..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kan iemand me btw vertellen hoe ik een nummer bij meerdere users tegelijk kan downloaden, net zoals dat ´find more sources´ van kazaa? En btw bij het instaleren wordt je al geholpen bij de complete instellingen(de simpele tenminste) en daarbij moet je ook aangeven wat voor verbinding je hebt. Download anders de nieuwste versie, das 3.22 geloof ik.
|
![]() |
|
![]() |
neo-modus => eng veel sharen, en voor pc, niet voor mac
kazaa => redelijk wat te vinden, maar miniem t.o.v. audiogalaxy. irc => eng blubster => alleen voor pc, niet voor mac imesh => alleen voor pc, niet voor mac winmx => alleen voor pc, niet voor mac soulseek => alleen voor pc, niet voor mac ftp => rommelig, beperkt aanbod zo, er is nog genoeg te verzinnen dus |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
|
|