![]() |
Ben JIJ de ultieme fan?
:D Hallo allemaal!
Voor een nieuwe rubriek in een landelijk muziekblad ben ik op zoek naar DE ULTIEME FAN van een Nederlandse band of Nederlandse artiest. Dussss - ben jij helemaal _O_ gek van Anouk, Kane, Krezip, Brace, Alain Clark, Jan Smit, Racoon, Pete Philly of een andere Nederlandse band of artiest? - is jouw muur behangen met posters en MOET :evil: je alles van diegene uitknippen uit tijdschriften? - staat je iPod vol met zijn of haar muziek? - ga je altijd naar zijn of haar concerten *O* ? - koop je wel eens t-shirts, wallpapers, stickers, cd's, mokken en andere spullen waar jouw idool :cool: op staat? En vind je het leuk om te vertellen waarom die artiest jouw idool is, wat zijn/haar muziek zo speciaal maakt en lijkt het je leuk om daarbij gefotografeerd te worden te midden van al je spullen van jouw idool? :y Stuur dan NU een berichtje naar tjalondo@hotmail.com! (Fans van Ilse DeLange, Di-rect, Opgezwolle en Yes-R hebben zich al reeds gemeld, dus die artiesten zijn helaas al bezet.) Hoop van je te horen ! :cool: Nancy Tjalondo Freelance Journalist tjalondo@hotmail.com |
De beste Nederlandse popband uit de geschiedenis ontbreekt in je lijst.
|
haha welke is dat dan?
|
Focus natuurlijk.
|
Ah! Natuurlijk!
|
wat een domper, de ts denkt hier natuurlijk allemaal enthousiaste middelbare scholieren aan te treffen.
|
welnee, whahahaha ik werk niet voor een schoolkrant!
|
toch vrees ik dat je hier weinig Anouk, Kane, Krezip, Brace, Alain Clark, Jan Smit, Racoon, Pete Philly-fans aan zult treffen.
Geef het maar op, voor het te laat is. |
"Geef het maar op, voor het te laat is"
... al veel aanmeldingen binnen gehad dus: nee. |
Is Frans van Schaik al bezet?
|
en het kan dus alleen voor de artiesten die je noemt? niet voor anderen?
|
Tuurlijk mogen andere Nederlandse artiesten ook, staat er ook bij.
Mail maar als je je wilt aanmelden. @ DanielC: Graag wel levende artiesten die fysiek nog in staat zijn om concerten te geven :P |
Ik ben an sich wel de ultieme fan, maar niet echt van Nederlandse artiesten. :(
|
Hm, jammer. Mijn kamer hangt namelijk vol met posters van de zingende zwerver.
|
Ik geef me op voor Fransje Bauwert!
|
Zolang je achteraf maar de foto's post met bijbehorende nicknames hou ik dit topic in de gaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ben ik alleen ultieme fan als m'n hele kamer volhangt met posters? anders val ik namelijk direct af....
|
Ik voel mij geen ultieme fan. Sorry.
|
helaas, mijn muren hangen niet vol. en ik heb ook geen tachtig CD's van iemand:P dus:p Sorry, ik ben gemengd fan(van meerdere artiesten)
|
Ik koop wel een cd's waar mijn idool op staat.
|
Is BZN nog beschikbaar?;)
|
waarom gaat iedereen er vanuit dat je een ipod hebt tegenwoordig, kunnen ze niet gewoon:
"...staat je mp3-speler vol met..." neerzeten :/ fok de ipod zeg plz ontopic: brace is het hardst |
Citaat:
|
Ah, ook anno 2008 bestaan er nog mensen die muzikanten als "muziekanten" schrijven. Wat een opluchting!
|
Citaat:
BZN bestaat niet meer:P |
Citaat:
Zeg Tss, aangezien jij ook BZN Fan bent: wat vind jij van de Specials die vorig jaar op DVD verschenen zijn? Een fenomele DVD box als je het mij vraagt. Vooral de Endless Dream special die ze eind jaren 80 in Maleisie opgenomen hebben, om het album met dezelfde titel te promoten, vind ik fantastich. Ik sprong echt een gat in de lucht toen ik dat eens terug kon zien! |
Citaat:
Ja er staan zoveel popartiesten niet bij, de groot, the ex, blabla. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |