![]() |
|
![]() Voor een nieuwe rubriek in een landelijk muziekblad ben ik op zoek naar DE ULTIEME FAN van een Nederlandse band of Nederlandse artiest. Dussss - ben jij helemaal ![]() - is jouw muur behangen met posters en MOET ![]() - staat je iPod vol met zijn of haar muziek? - ga je altijd naar zijn of haar concerten ![]() - koop je wel eens t-shirts, wallpapers, stickers, cd's, mokken en andere spullen waar jouw idool ![]() En vind je het leuk om te vertellen waarom die artiest jouw idool is, wat zijn/haar muziek zo speciaal maakt en lijkt het je leuk om daarbij gefotografeerd te worden te midden van al je spullen van jouw idool? ![]() Stuur dan NU een berichtje naar tjalondo@hotmail.com! (Fans van Ilse DeLange, Di-rect, Opgezwolle en Yes-R hebben zich al reeds gemeld, dus die artiesten zijn helaas al bezet.) Hoop van je te horen ! ![]() Freelance Journalist tjalondo@hotmail.com Laatst gewijzigd op 18-02-2008 om 15:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg Tss, aangezien jij ook BZN Fan bent: wat vind jij van de Specials die vorig jaar op DVD verschenen zijn? Een fenomele DVD box als je het mij vraagt. Vooral de Endless Dream special die ze eind jaren 80 in Maleisie opgenomen hebben, om het album met dezelfde titel te promoten, vind ik fantastich. Ik sprong echt een gat in de lucht toen ik dat eens terug kon zien!
Laatst gewijzigd op 22-02-2008 om 16:14. |
![]() |
||
Citaat:
Ja er staan zoveel popartiesten niet bij, de groot, the ex, blabla.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Strategisch stemmen op 12 saaiptember #1711 Little Phoebe | 500 | 10-09-2012 11:09 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
Muziek |
Lowlands Tv Evaluatie. FaZ | 148 | 09-09-2003 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |