![]() |
Achterop de fiets
Het is weer Mediarepetoire in Context time! Ik herinner me van vorig jaar dat dit forum toen overspoeld werd met 'ik zoek films met dat en dat motief topics' maar nu ben ik de eerste *O*
Ik zoek mediaproducten waarin het motief 'mensen die samen op een fiets zitten' voorkomt. Zoals het Schnitzelparadijs, Zwartboek, Turks Fruit, La Vita è bella, enzovoort. Alvast bedankt :) |
amelie poulain
|
of is dat een brommertje? hmm nu twijfel ik
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik heb ooit een film gezien die 'de fiets' heet. Hij was een paar jaar geleden te zien bij het rotterdams filmfestival (korte film). De film is van Thijmen van Vlier maar ik kan geen filmfragment vinden.
|
moeten ze trouwens op 1 fiets zitten? want er is natuurlijk ook 'vader en dochter' van Michael Dudok de Wit. maar daar zitten ze elk op hun eigen fiets.
|
E.T.
- Mediarepertoire is zo'n lullig vak; als ik daar niet minimaal een negen voor haal, word ik gek. |
Afblijven (die van dat boek van carry slee)
|
Citaat:
En ze moeten samen op één fiets zitten ja |
Ik heb Noordegraaf. Ik weet natuurlijk niet wat voor een cijfer ik uiteindelijk zal gaan halen, maar de hele inhoud van het vak ziet er nou niet bepaald moeilijk uit. Gewoon alle 25 mediaproducten bij elkaar sprokkelen via topics zoals deze en daarna een verhaaltje aan elkaar lullen wat betreft functietoekenning; meer niet.
|
Moeten jullie niet meer een tweede overeenkomst zoeken in de 25 mediaproducten? :D
|
O ja, in een toegespitste lijst van 10 producten, right. Maar weet jij nu precies wat het doel is van dit vak, Margot? Je leert zogenaamd 'out of the box' te denken, maar verdere vaardigheden verkrijg je er ook niet mee. Het is een simpele manier van ECTS'jes scoren, maar of dat nou leuk is, is een tweede.
|
Citaat:
|
Ik zag in dit topic dat je nog steeds op zoek was.
Summer en Seth in een the O.C. aflevering van seizoen 4 :D De aflevering heet geloof ik "The Earthquake" ofzo. Ze zit wel voorop de fiets.. in het mandje. Súpercute dus. Oh, even opgezocht, het is ep 15 van season 4 en heet "The night moves". http://www.tvguide.com/images/pgimg/oc-bilson92.jpg |
Oja, en in Ratatouille fiets die kerel op een gegeven moment met die Rat naar de rivier om em te dumpen! Niet echt twee mensen, maar die rat praat wel als een mens, dus misschien geldt het wel...
Doe je media en cultuur trouwens? Blijf je het doen? Drie vrienden van mij deden het dit jaar maar 2 zijn er al afgehaakt en de derde stopt na dit jaar. |
|
la vita et bella, aan het begin fietsen ze daar ook dacht ik :D
|
Citaat:
|
In L'auberge Espanole zitten ze ook met z'n tweeen op 1 fiets, leuke scene :)
http://www.imdb.com/title/tt0283900/ |
Op imdb kan je makkelijk op keywords zoeken, misschien heb je daar wat aan? Wist je vast al ;)
|
In "It" ziet geloof ik een scene met een fiets.
En verder...eh.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |