Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb Noordegraaf. Ik weet natuurlijk niet wat voor een cijfer ik uiteindelijk zal gaan halen, maar de hele inhoud van het vak ziet er nou niet bepaald moeilijk uit. Gewoon alle 25 mediaproducten bij elkaar sprokkelen via topics zoals deze en daarna een verhaaltje aan elkaar lullen wat betreft functietoekenning; meer niet.
|
O ja, in een toegespitste lijst van 10 producten, right. Maar weet jij nu precies wat het doel is van dit vak, Margot? Je leert zogenaamd 'out of the box' te denken, maar verdere vaardigheden verkrijg je er ook niet mee. Het is een simpele manier van ECTS'jes scoren, maar of dat nou leuk is, is een tweede.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag in dit topic dat je nog steeds op zoek was.
Summer en Seth in een the O.C. aflevering van seizoen 4 ![]() Oh, even opgezocht, het is ep 15 van season 4 en heet "The night moves". ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oja, en in Ratatouille fiets die kerel op een gegeven moment met die Rat naar de rivier om em te dumpen! Niet echt twee mensen, maar die rat praat wel als een mens, dus misschien geldt het wel...
Doe je media en cultuur trouwens? Blijf je het doen? Drie vrienden van mij deden het dit jaar maar 2 zijn er al afgehaakt en de derde stopt na dit jaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
In L'auberge Espanole zitten ze ook met z'n tweeen op 1 fiets, leuke scene
![]() http://www.imdb.com/title/tt0283900/
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
haarnestcyste (fistel) ekki | 49 | 29-04-2012 04:42 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
Algemene schoolzaken |
Mijn 'vriend' is de sukkel van de klas... Verwijderd | 89 | 09-12-2007 08:16 | |
Liefde & Relatie |
Stom geweest - Lang verhaal AnOn | 6 | 11-01-2005 10:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Gedicht] Achterop threedoorsdown | 12 | 10-11-2003 10:53 | |
Lifestyle |
emancipatie en rolverdeling Ninnoc | 27 | 01-09-2002 21:41 |