Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Friends with benefits (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1672268)

Muchacha 24-02-2008 12:17

Friends with benefits

Uit ervaring weet ik dat meisjes het moeilijker vinden dan jongens om seks te hebben met goede vrienden. Met goede vrienden bedoel ik échte vrienden, geen kennissen of stapmaatjes maar mensen met wie je een hechte basis hebt.

Hoe denken jullie hierover?

TS begint: ik vind het inderdaad moeilijk en zal niet makkelijk seks hebben met iemand die ik altijd al als goede vriend heb gezien.

tuttebel 24-02-2008 12:34

ik heb 1 keer een langere seksrelatie met een vriend van me gehad. Daar was het heel vrijblijvend; we zagen elkaar elke week, maar hadden lang niet elke week seks. Na het uitgaan ofzo gebeurde het meestal.
Dat stopte gewoon op tijden als 1 van ons een vriend/vriendin kreeg, en daarna kon het weer beginnen.
Met een andere vriend heb ik kort zoiets gehad, maar hij kreeg er problemen mee; hij dacht dat ik verliefd op m aan t worden was, en kon dat moeilijk met mij communiceren.:p na een tijdje praatte hij met me erover, en toen het duidelijk was dat het voor mij ook puur voor de seks was en ik ook gewoon vrienden wou blijven, was het oke - en konden we weer seks hebben.:p
De jongens in kwestie zijn allebei nog steeds heel erg goede vrienden van me, en ik ga nog steeds met ze om ook al hebben we geen seks meer (ik heb een vriend).

Freyja 24-02-2008 13:19

Ik val niet op de echte vrienden die ik heb (en zij zijn evenmin geïnteresseerd in mij, geloof ik), dus het is voor mij geen optie. Als ik 'bevriend' raak met een jongen die ik wél heel aantrekkelijk vind, dan speelt er voor mij denk ik altijd een seksueel motief mee. Zelfs al zal het nooit gebeuren, dan nog blijft het als 'optie' tussen ons in staan, denk ik.

En ziedaar de reden waarom ik zelden bevriend ben met jongens...

deoxyribose 24-02-2008 14:05

Om een of andere reden slaag ik er alleen in om bevriend te worden met jongens :confused: maar goed, ik zou het dus wel kunnen en sluit het dus niet uit in de toekomst...

'I'he Prophet 24-02-2008 20:34

Ik denk dat t bij mij heel erg afhankelijk is van welke vriend(in) het is. Mits er wel een aantrekkingskracht is maar ik geen "echte gevoelens" heb dan kan het zeker wel wat mij betreft.

Nona 24-02-2008 20:56

Ja, kan ik. Maar seks met verliefdheid is wat mij betreft veel leuker.

Sennah 25-02-2008 13:53

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 27094797)

Kazet Nagorra 25-02-2008 14:02

Nee, want ik ben hetero.

Armoed 25-02-2008 15:13

Citaat:

Nee, want ik ben hetero.
Jij hebt alleen vrienden? :D

droppus 25-02-2008 15:17

Met echte vriendinnen zou ik het niet kunnen. Dan word je relatie zo anders en dan drijf je meestal toch uit elkaar. Als het echt iets eenmaligs is dan moet het wel iemand zijn die ik vertrouw en een beetje ken, maar een echte vriendin niet.

Thijsjuh-ijsjuh 25-02-2008 17:12

Citaat:

Pippeloen 25-02-2008 17:55

Ik heb dat wel vaak gedaan een aantal jaar geleden. Nu zou ik het niet snel meer doen, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken, ik voel me niet seksueel aangetrokken tot mijn huidige vrienden en ik zou dit ook niet willen.

Kazet Nagorra 25-02-2008 18:27

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 27098792)
Jij hebt alleen vrienden? :D

Armoed, je deductief redeneervermogen is ongeëvenaard.

Ik ben heel eerlijk, en vrouwen hebben daar een hekel aan. En ik ben ook te lui om normaal te gaan doen, alleen maar voor een kleine kans dat dat in de toekomst met pussy beloond wordt, zeker aangezien ik toch geen vrijgezel ben.

Quis 25-02-2008 18:32

Het is me min of meer voorgesteld maar omdat de jongen in kwestie ook gevoelens voor me heeft of in elk geval had ben ik er niet op ingegaan. En mijn andere vrienden vind ik niet aantrekkelijk.

Changshan 25-02-2008 18:43

Omdat ik voor mijn vriendinnen sowieso al veel voel, aangezien ze toch vriendinnen zijn, lijkt het me niet heel onlogisch. :o Komt alleen niet vaak voor.

Sidhe 26-02-2008 11:32

Ik heb het een tijd gehad, en met die jongen ben ik nog steeds goed bevriend, dus sure - mits allebei single en duidelijke "afspraken" :P Al is seks + verliefdheid toch nog net iets leuker, idd.

zoef de haas 27-02-2008 17:24

Goeie vrienden worden en daarnaast seks hebben kan dikke prima, maar als ik al bevriend ben met iemand heb ik er uit principe geen seks mee. Vriendschap is me meer waard dan seks.

Nala 27-02-2008 19:39

Als we buiten beschouwing laten dat ik getrouwd ben:
Ik denk dat ik er wel aan zou kunnen beginnen, maar dat het in the end teveel kapot maakt. Zoiets zou misschien kunnen met iemand die ik net een beetje leer kennen zonder de echte relatie erbij... of nee, toch niet denk ik. Ik ben wel iemand die echt de verliefdheid erbij wil denk ik :)

Mephisto 27-02-2008 22:45

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 27111876)
Goeie vrienden worden en daarnaast seks hebben kan dikke prima, maar als ik al bevriend ben met iemand heb ik er uit principe geen seks mee. Vriendschap is me meer waard dan seks.

Dikke pech voor bas :P

-SoloWolf- 28-02-2008 19:11

Citaat:

Armoed 28-02-2008 19:52

Citaat:

Armoed, je deductief redeneervermogen is ongeëvenaard.

Ik ben heel eerlijk, en vrouwen hebben daar een hekel aan. En ik ben ook te lui om normaal te gaan doen, alleen maar voor een kleine kans dat dat in de toekomst met pussy beloond wordt, zeker aangezien ik toch geen vrijgezel ben.
Shit, 1-0 :(

Arenda 01-03-2008 21:49

Ik heb een keer iets gehad met 1 van mijn beste vrienden, sex heb ik uiteindelijk geweigerd, want dat was toch... ik weet het niet... te ver denk ik. Ik vond het toch te raar. Voor de rest zou ik niet (weer) zomaar met een goede vriend in bed duiken want het veranderd toch dingen, tussen mij en die vriend hangt nu nog een soort spanning, al is er verder niet veel veranderd... we weten toch van elkaar dat er iets tussen ons is, het zou me vreemd lijken om dat dus weer te herhalen met een ander.

Rerisen Phoenix 02-03-2008 12:39

In principe zou ik het denk ik kunnen, maar ik kan me geen realistische situatie voorstellen waarin het zou gebeuren. Ik geef erg veel om wat mensen van me denken, en met name dat wat ze denken correct is, en met zoiets leg je dat in de handen van iemand die je niet goed genoeg voor een relatie vindt. Dat die persoon niet goed genoeg voor relatie is wil dan zeggen dat ze dom of onbetrouwbaar is; gezien mijn fysieke eisen aan een partner zeer laag zijn.
Het maakt niet uit welke van de twee er dan mankeert, in beide gevallen kan je verkeerd begrepen worden en heb je kans dat die (verkeerde) informatie gaat lopen.

Dus: nee

Fosca 02-03-2008 15:38

Citaat:

Rerisen Phoenix schreef: (Bericht 27132508)
Dat die persoon niet goed genoeg voor relatie is wil dan zeggen dat ze dom of onbetrouwbaar is; gezien mijn fysieke eisen aan een partner zeer laag zijn.

Eh, er bestaat toch ook zoiets als iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk vinden maar gewoon niet verliefd zijn en daarom geen relatie willen?

Changshan 02-03-2008 16:32

Citaat:

Fosca schreef: (Bericht 27133789)
Eh, er bestaat toch ook zoiets als iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk vinden maar gewoon niet verliefd zijn en daarom geen relatie willen?

Dat geldt alleen maar voor vrouwen. :p Daarom is jullie sekse ook zo irritant. :p

Rerisen Phoenix 02-03-2008 17:47

Citaat:

Fosca schreef: (Bericht 27133789)

In een andere toon dan Changshan...

Ik heb nog nooit iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk gevonden zonder op die persoon verliefd te worden. Alleen als ik relatie heb zou het kunnen maar dan kan het weer niet om andere redenen.
Desondanks, ik zei "in principe wel" en haalde daarna praktische problemen aan. Je hebt gelijk, als iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk is maar er geen liefde is dan zou het kunnen. Zulke situaties zijn echter nog niet voorgekomen in mijn leven en ik kan me het niet voorstellen gezien 'slim, betrouwbaar en aantrekkelijk' de 'perfecte 3' zijn.

Overigens zeg ik dit niet met smile of wink over mannelijk geslacht. Ik vind dit niet slecht gedrag, logisch zelfs.

EMMAA 02-03-2008 19:26

Omg dah doeje toch gwn ni ahjhaa :S
Seks moete ebbe me u lief ; ni me u vriende s toch simpel !

Arenda 02-03-2008 20:14

Citaat:

EMMAA schreef: (Bericht 27135251)

:n En ik dacht dat ik slecht was :o

Nonaj 02-03-2008 20:23

Citaat:

Arenda schreef: (Bericht 27135592)
:n En ik dacht dat ik slecht was :o

En ze doet nog wel Gymnasium :|

Changshan 03-03-2008 00:18

^ Niet helemaal, ze probeert een Belgisch accent over te brengen op het beeldscherm...

T_ID 03-03-2008 16:05

Citaat:

Geen Nederlands kunnen spreken. Kan iemand Verdonk op gequote poster afsturen?

Mobius 03-03-2008 16:22

Het kind is 14, snijd haar wat slak.

Qimm 03-03-2008 18:30

ook op je 14e is correct nederlands niet zo veel gevraagd toch? Wat kleine foutjes zijn wel door de vingers te zijn (mijn nederlands is ook niet zo heel best :o) maar 3/4 van de post bestaat niet eens uit echte woorden.

ot:
Ja, ja het kan wel. Maar om in herhaling te vallen, het is leuker als je ook verliefd bent.

mathfreak 03-03-2008 19:36

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 27142205)
ook op je 14e is correct nederlands niet zo veel gevraagd toch? Wat kleine foutjes zijn wel door de vingers te zijn (mijn nederlands is ook niet zo heel best :o) maar 3/4 van de post bestaat niet eens uit echte woorden.

Offtopic: Het zijn geen woorden uit het Standaard Nederlands, maar ik ben het met je eens dat ze beter Standaard Nederlands in haar posts kan gebruiken in plaats van Vlaams dialect, al was het alleen maar omdat de forumbezoekers van "boven de rivieren" daar al helemaal niet mee bekend zijn.

Muchacha 03-03-2008 20:21

Citaat:

Als je 't dan perse in het vlaams wilt doen, zeg dan:

"Oh my god, da doe je toch gewoon niet, ah ja :s Seks moet ge hebben met uw lief; ni met uw vrienden, is toch simpel."

Qimm 03-03-2008 20:22

Citaat:

Muchacha schreef: (Bericht 27143069)
Als je 't dan perse in het vlaams wilt doen, zeg dan:

"Oh my god, da doe je toch gewoon niet, ah ja :s Seks moet ge hebben met uw lief; ni met uw vrienden, is toch simpel."

dit begreep ik wel in 1x :D :o

Armoed 04-03-2008 00:10

Oh nee iemand typt anders, laten we er snel 9 replies over maken (10 met die van mij erbij).

"elitair"

Nona 04-03-2008 11:45

Jup. En nu dus ontopic. :)

Triloxigen 18-03-2008 09:15

Ik kan het hebben, maar weet ook dat meisjes zich sneller aan je gaan binden.
Maar uiteindelijk is de vriendschap me meer waard dan de seks.

heggggje 18-03-2008 10:47

als ik geen vriendin zal hebben zou ik het denk ik wel kunnen, elke dag met jezelf spelen is ook niet wat-O-

maar zie eerst maar iemand te vinden die dat wil:o

Volk 19-03-2008 14:40

Ik vind het juist makkelijker met iemand die echt een goede vriend van mij is dan met iemand die ik maar oppervlakkig ken. Ik vertrouw die vrienden gewoon meer omdat ik ze ken. Wel met de duidelijke afspraak dat we vrienden zijn en meer niet. Is best prettig vind ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.