|
|
Bekijk resultaten poll: Kan jij seks hebben met goede vriend(inn)en | |||
Ja en ik ben een jongen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 38.40% |
Nee en ik ben een jongen |
20 | 16.00% |
Ja en ik ben een meisje |
26 | 20.80% |
Nee en ik ben een meisje |
31 | 24.80% |
Aantal stemmers: 125. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als we buiten beschouwing laten dat ik getrouwd ben:
Ik denk dat ik er wel aan zou kunnen beginnen, maar dat het in the end teveel kapot maakt. Zoiets zou misschien kunnen met iemand die ik net een beetje leer kennen zonder de echte relatie erbij... of nee, toch niet denk ik. Ik ben wel iemand die echt de verliefdheid erbij wil denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer iets gehad met 1 van mijn beste vrienden, sex heb ik uiteindelijk geweigerd, want dat was toch... ik weet het niet... te ver denk ik. Ik vond het toch te raar. Voor de rest zou ik niet (weer) zomaar met een goede vriend in bed duiken want het veranderd toch dingen, tussen mij en die vriend hangt nu nog een soort spanning, al is er verder niet veel veranderd... we weten toch van elkaar dat er iets tussen ons is, het zou me vreemd lijken om dat dus weer te herhalen met een ander.
|
![]() |
|
In principe zou ik het denk ik kunnen, maar ik kan me geen realistische situatie voorstellen waarin het zou gebeuren. Ik geef erg veel om wat mensen van me denken, en met name dat wat ze denken correct is, en met zoiets leg je dat in de handen van iemand die je niet goed genoeg voor een relatie vindt. Dat die persoon niet goed genoeg voor relatie is wil dan zeggen dat ze dom of onbetrouwbaar is; gezien mijn fysieke eisen aan een partner zeer laag zijn.
Het maakt niet uit welke van de twee er dan mankeert, in beide gevallen kan je verkeerd begrepen worden en heb je kans dat die (verkeerde) informatie gaat lopen. Dus: nee
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb nog nooit iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk gevonden zonder op die persoon verliefd te worden. Alleen als ik relatie heb zou het kunnen maar dan kan het weer niet om andere redenen. Desondanks, ik zei "in principe wel" en haalde daarna praktische problemen aan. Je hebt gelijk, als iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk is maar er geen liefde is dan zou het kunnen. Zulke situaties zijn echter nog niet voorgekomen in mijn leven en ik kan me het niet voorstellen gezien 'slim, betrouwbaar en aantrekkelijk' de 'perfecte 3' zijn. Overigens zeg ik dit niet met smile of wink over mannelijk geslacht. Ik vind dit niet slecht gedrag, logisch zelfs.
||
Citaat:
|
ook op je 14e is correct nederlands niet zo veel gevraagd toch? Wat kleine foutjes zijn wel door de vingers te zijn (mijn nederlands is ook niet zo heel best
![]() ot: Ja, ja het kan wel. Maar om in herhaling te vallen, het is leuker als je ook verliefd bent.
||
Citaat:
||
Citaat:
"Oh my god, da doe je toch gewoon niet, ah ja ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Friends with benefits Anon12345 | 6 | 03-12-2014 13:49 | |
Liefde & Relatie |
Friends with benefits Tessebezz | 3 | 28-05-2014 06:55 | |
Seksualiteit |
Friends with benefits? Highhumping | 6 | 07-12-2012 14:54 | |
Seksualiteit |
Friends with benefits?! JustEline | 10 | 08-07-2012 13:03 | |
De Kantine |
And You Will Know The Truth s^a^a^i #1646 Spoiler-Dude | 500 | 21-04-2012 00:50 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent +1 Verwijderd | 500 | 09-01-2012 10:45 |