Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Kan jij seks hebben met goede vriend(inn)en
Ja en ik ben een jongen 48 38.40%
Nee en ik ben een jongen 20 16.00%
Ja en ik ben een meisje 26 20.80%
Nee en ik ben een meisje 31 24.80%
Aantal stemmers: 125. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2008, 11:17
Muchacha
Muchacha is offline
Uit ervaring weet ik dat meisjes het moeilijker vinden dan jongens om seks te hebben met goede vrienden. Met goede vrienden bedoel ik échte vrienden, geen kennissen of stapmaatjes maar mensen met wie je een hechte basis hebt.

Hoe denken jullie hierover?

TS begint: ik vind het inderdaad moeilijk en zal niet makkelijk seks hebben met iemand die ik altijd al als goede vriend heb gezien.
Oud 24-02-2008, 11:34
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb 1 keer een langere seksrelatie met een vriend van me gehad. Daar was het heel vrijblijvend; we zagen elkaar elke week, maar hadden lang niet elke week seks. Na het uitgaan ofzo gebeurde het meestal.
Dat stopte gewoon op tijden als 1 van ons een vriend/vriendin kreeg, en daarna kon het weer beginnen.
Met een andere vriend heb ik kort zoiets gehad, maar hij kreeg er problemen mee; hij dacht dat ik verliefd op m aan t worden was, en kon dat moeilijk met mij communiceren. na een tijdje praatte hij met me erover, en toen het duidelijk was dat het voor mij ook puur voor de seks was en ik ook gewoon vrienden wou blijven, was het oke - en konden we weer seks hebben.
De jongens in kwestie zijn allebei nog steeds heel erg goede vrienden van me, en ik ga nog steeds met ze om ook al hebben we geen seks meer (ik heb een vriend).
Oud 24-02-2008, 12:19
Verwijderd
Ik val niet op de echte vrienden die ik heb (en zij zijn evenmin geïnteresseerd in mij, geloof ik), dus het is voor mij geen optie. Als ik 'bevriend' raak met een jongen die ik wél heel aantrekkelijk vind, dan speelt er voor mij denk ik altijd een seksueel motief mee. Zelfs al zal het nooit gebeuren, dan nog blijft het als 'optie' tussen ons in staan, denk ik.

En ziedaar de reden waarom ik zelden bevriend ben met jongens...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 13:05
deoxyribose
deoxyribose is offline
Om een of andere reden slaag ik er alleen in om bevriend te worden met jongens maar goed, ik zou het dus wel kunnen en sluit het dus niet uit in de toekomst...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 19:34
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik denk dat t bij mij heel erg afhankelijk is van welke vriend(in) het is. Mits er wel een aantrekkingskracht is maar ik geen "echte gevoelens" heb dan kan het zeker wel wat mij betreft.
Oud 24-02-2008, 19:56
Nona
Nona is offline
Ja, kan ik. Maar seks met verliefdheid is wat mij betreft veel leuker.
Oud 25-02-2008, 12:53
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
Oud 25-02-2008, 13:02
Verwijderd
Nee, want ik ben hetero.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 14:13
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Nee, want ik ben hetero.
Jij hebt alleen vrienden?
Oud 25-02-2008, 14:17
Verwijderd
Met echte vriendinnen zou ik het niet kunnen. Dan word je relatie zo anders en dan drijf je meestal toch uit elkaar. Als het echt iets eenmaligs is dan moet het wel iemand zijn die ik vertrouw en een beetje ken, maar een echte vriendin niet.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 16:55
Verwijderd
Ik heb dat wel vaak gedaan een aantal jaar geleden. Nu zou ik het niet snel meer doen, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken, ik voel me niet seksueel aangetrokken tot mijn huidige vrienden en ik zou dit ook niet willen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt alleen vrienden?
Armoed, je deductief redeneervermogen is ongeëvenaard.

Ik ben heel eerlijk, en vrouwen hebben daar een hekel aan. En ik ben ook te lui om normaal te gaan doen, alleen maar voor een kleine kans dat dat in de toekomst met pussy beloond wordt, zeker aangezien ik toch geen vrijgezel ben.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:32
Verwijderd
Het is me min of meer voorgesteld maar omdat de jongen in kwestie ook gevoelens voor me heeft of in elk geval had ben ik er niet op ingegaan. En mijn andere vrienden vind ik niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:43
Changshan
Changshan is offline
Omdat ik voor mijn vriendinnen sowieso al veel voel, aangezien ze toch vriendinnen zijn, lijkt het me niet heel onlogisch. Komt alleen niet vaak voor.
Oud 26-02-2008, 10:32
Verwijderd
Ik heb het een tijd gehad, en met die jongen ben ik nog steeds goed bevriend, dus sure - mits allebei single en duidelijke "afspraken" Al is seks + verliefdheid toch nog net iets leuker, idd.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 16:24
zoef de haas
zoef de haas is offline
Goeie vrienden worden en daarnaast seks hebben kan dikke prima, maar als ik al bevriend ben met iemand heb ik er uit principe geen seks mee. Vriendschap is me meer waard dan seks.
Oud 27-02-2008, 18:39
Verwijderd
Als we buiten beschouwing laten dat ik getrouwd ben:
Ik denk dat ik er wel aan zou kunnen beginnen, maar dat het in the end teveel kapot maakt. Zoiets zou misschien kunnen met iemand die ik net een beetje leer kennen zonder de echte relatie erbij... of nee, toch niet denk ik. Ik ben wel iemand die echt de verliefdheid erbij wil denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 21:45
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Goeie vrienden worden en daarnaast seks hebben kan dikke prima, maar als ik al bevriend ben met iemand heb ik er uit principe geen seks mee. Vriendschap is me meer waard dan seks.
Dikke pech voor bas
Oud 28-02-2008, 18:11
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Oud 28-02-2008, 18:52
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Armoed, je deductief redeneervermogen is ongeëvenaard.

Ik ben heel eerlijk, en vrouwen hebben daar een hekel aan. En ik ben ook te lui om normaal te gaan doen, alleen maar voor een kleine kans dat dat in de toekomst met pussy beloond wordt, zeker aangezien ik toch geen vrijgezel ben.
Shit, 1-0
Oud 01-03-2008, 20:49
Verwijderd
Ik heb een keer iets gehad met 1 van mijn beste vrienden, sex heb ik uiteindelijk geweigerd, want dat was toch... ik weet het niet... te ver denk ik. Ik vond het toch te raar. Voor de rest zou ik niet (weer) zomaar met een goede vriend in bed duiken want het veranderd toch dingen, tussen mij en die vriend hangt nu nog een soort spanning, al is er verder niet veel veranderd... we weten toch van elkaar dat er iets tussen ons is, het zou me vreemd lijken om dat dus weer te herhalen met een ander.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 11:39
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
In principe zou ik het denk ik kunnen, maar ik kan me geen realistische situatie voorstellen waarin het zou gebeuren. Ik geef erg veel om wat mensen van me denken, en met name dat wat ze denken correct is, en met zoiets leg je dat in de handen van iemand die je niet goed genoeg voor een relatie vindt. Dat die persoon niet goed genoeg voor relatie is wil dan zeggen dat ze dom of onbetrouwbaar is; gezien mijn fysieke eisen aan een partner zeer laag zijn.
Het maakt niet uit welke van de twee er dan mankeert, in beide gevallen kan je verkeerd begrepen worden en heb je kans dat die (verkeerde) informatie gaat lopen.

Dus: nee
Oud 02-03-2008, 14:38
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Dat die persoon niet goed genoeg voor relatie is wil dan zeggen dat ze dom of onbetrouwbaar is; gezien mijn fysieke eisen aan een partner zeer laag zijn.
Eh, er bestaat toch ook zoiets als iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk vinden maar gewoon niet verliefd zijn en daarom geen relatie willen?
Oud 02-03-2008, 15:32
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Eh, er bestaat toch ook zoiets als iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk vinden maar gewoon niet verliefd zijn en daarom geen relatie willen?
Dat geldt alleen maar voor vrouwen. Daarom is jullie sekse ook zo irritant.
Oud 02-03-2008, 16:47
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
In een andere toon dan Changshan...

Ik heb nog nooit iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk gevonden zonder op die persoon verliefd te worden. Alleen als ik relatie heb zou het kunnen maar dan kan het weer niet om andere redenen.
Desondanks, ik zei "in principe wel" en haalde daarna praktische problemen aan. Je hebt gelijk, als iemand slim, betrouwbaar en aantrekkelijk is maar er geen liefde is dan zou het kunnen. Zulke situaties zijn echter nog niet voorgekomen in mijn leven en ik kan me het niet voorstellen gezien 'slim, betrouwbaar en aantrekkelijk' de 'perfecte 3' zijn.

Overigens zeg ik dit niet met smile of wink over mannelijk geslacht. Ik vind dit niet slecht gedrag, logisch zelfs.
Oud 02-03-2008, 18:26
EMMAA
EMMAA is offline
Omg dah doeje toch gwn ni ahjhaa
Seks moete ebbe me u lief ; ni me u vriende s toch simpel !
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
En ik dacht dat ik slecht was
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 19:23
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
En ik dacht dat ik slecht was
En ze doet nog wel Gymnasium
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 23:18
Changshan
Changshan is offline
^ Niet helemaal, ze probeert een Belgisch accent over te brengen op het beeldscherm...
Oud 03-03-2008, 15:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Geen Nederlands kunnen spreken. Kan iemand Verdonk op gequote poster afsturen?
Oud 03-03-2008, 15:22
Mobius
Mobius is offline
Het kind is 14, snijd haar wat slak.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 17:30
Qimm
Qimm is offline
ook op je 14e is correct nederlands niet zo veel gevraagd toch? Wat kleine foutjes zijn wel door de vingers te zijn (mijn nederlands is ook niet zo heel best ) maar 3/4 van de post bestaat niet eens uit echte woorden.

ot:
Ja, ja het kan wel. Maar om in herhaling te vallen, het is leuker als je ook verliefd bent.
Oud 03-03-2008, 18:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ook op je 14e is correct nederlands niet zo veel gevraagd toch? Wat kleine foutjes zijn wel door de vingers te zijn (mijn nederlands is ook niet zo heel best ) maar 3/4 van de post bestaat niet eens uit echte woorden.
Offtopic: Het zijn geen woorden uit het Standaard Nederlands, maar ik ben het met je eens dat ze beter Standaard Nederlands in haar posts kan gebruiken in plaats van Vlaams dialect, al was het alleen maar omdat de forumbezoekers van "boven de rivieren" daar al helemaal niet mee bekend zijn.
Oud 03-03-2008, 19:21
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Als je 't dan perse in het vlaams wilt doen, zeg dan:

"Oh my god, da doe je toch gewoon niet, ah ja Seks moet ge hebben met uw lief; ni met uw vrienden, is toch simpel."
Oud 03-03-2008, 19:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Als je 't dan perse in het vlaams wilt doen, zeg dan:

"Oh my god, da doe je toch gewoon niet, ah ja Seks moet ge hebben met uw lief; ni met uw vrienden, is toch simpel."
dit begreep ik wel in 1x
Oud 03-03-2008, 23:10
Armoed
Armoed is offline
Oh nee iemand typt anders, laten we er snel 9 replies over maken (10 met die van mij erbij).

"elitair"
Oud 04-03-2008, 10:45
Nona
Nona is offline
Jup. En nu dus ontopic.
Oud 18-03-2008, 08:15
Verwijderd
Ik kan het hebben, maar weet ook dat meisjes zich sneller aan je gaan binden.
Maar uiteindelijk is de vriendschap me meer waard dan de seks.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 09:47
heggggje
heggggje is offline
als ik geen vriendin zal hebben zou ik het denk ik wel kunnen, elke dag met jezelf spelen is ook niet wat

maar zie eerst maar iemand te vinden die dat wil
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 13:40
Volk
Volk is offline
Ik vind het juist makkelijker met iemand die echt een goede vriend van mij is dan met iemand die ik maar oppervlakkig ken. Ik vertrouw die vrienden gewoon meer omdat ik ze ken. Wel met de duidelijke afspraak dat we vrienden zijn en meer niet. Is best prettig vind ik.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten