![]() |
Wat moet je halen om te slagen?
Vorig jaar had je zo'n topic waarin iedereen vertelde wat diegene minimaal moest halen om te slagen. Wat moet jij per vak minimaal halen om te slagen?
|
dat zal ik vertellen als ik alle cijfers heb
|
Voor twee vakken heb ik de cijfers al vaststaan, wat ik daarvoor dus mag halen (uitgaande van alle cijfers minimaal een 5.5):
Biologie 3.4 Engels 3.1 Rest volgt ;) |
Bij mij is het ook uitgaande van minimaal een 5.5:
Nederlands: 3.9 Biologie: 4.3 Filosofie: 4.1 De rest weet ik nog niet, of ga ik nog herkansen. :) |
nederlands: 3,4
biologie: 3,5 engels: 1,7 deze vakken onder voorbehoud, verandert waarschijnlijk nog wat aan: filosofie: 3,3 scheikunde: 4,7 natuurkunde: 4,5 wiskunde: 4,1 op die laatste vakken dus nog even blokken, opdat de benodigde cijfers niet hoger worden :/ |
Uitgaande van 5.5 op eindlijst:
Nederlands: 3.1 Engels: 3.4 Geschiedenis: 2.9 Scheikunde: 2.8 Biologie: 4.5 Wiskunde: 4.1 Natuurkunde: 4.4 |
Voor de vakken waarvan ik de eindcijfers al heb en niets ga herkansen:
Nederlands, 1.9 Engels, 2.3 Scheikunde 12, 2.2 Wiskunde B1, 1.5 (<3333!) Frans 12, 1.5 Economie 12, 2.0 Geschiedenis, 2.0 Tis echt fijn. *O* |
ec 5
wis 5 rest heb ik vorig jhaar al gedaan |
Citaat:
Goedzo:D |
Nederlands: 4.6
Engels: 4.7 Wiskunde B1,2: 5.1 Natuurkunde 1,2: 4.6 Scheikunde 1,2: 4,4 Economie 1: 4,1 |
Citaat:
|
Citaat:
Jij staat dus allemaal 9ens - 9,5en :eek: I envy you |
Roosje is gewoon een held :).
OT: Uitgaande van 5.5 op eindlijst: Nederlands: 2.4 Latijn: 3.5 Engels: 4.0 Wiskunde B1: 3.7 Natuurkunde 1: 4.0 Scheikunde 1: 4.3 (wow dat wordt nog best lastig!) Biologie 1,2: 4.8 (idem) Ik moet in ieder geval nog hard leren. Volgens mij sta ik er helemaal niet zo best voor :(! |
nou mensen.. als ik dit zo lees moet het wel lukken;)
|
Niemand staat onvoldoendes? :| Stelletje nerds.
|
hah! scheikunde is van 4,7 naar 3,6 gegaan *O*
|
Hihi. Mag een 2.2 halen voor Engels. Dat haal ik volgens mij met 2 vingers in m'n neus. ;)
Ps. Roosje.. wil je cijfers ruilen? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow wat staan jullie allemaal hoog :|
Ik ging met bijna alleen maar voldoendes mn vwo examen in.. wel gehaald tho :) |
Citaat:
|
Ik weet nog niet van alle vakken het precieze gemiddelde waarmee ik mijn examens inga, maar als ik op alle vakken een 4 zou halen, zou ik alsnog slagen, dus ik maak me niet zo heel veel zorgen.
|
Ik heb vandaag de uitslag van mijn schoolexamen gehad. Dit is definitief. *O*
Duits12: 1.9 Economie1: 2.0 Engels: 2.0 Filosofie: 2.5 Frans12: 1.5 Geschiedenis2: 2.0 Grieks: 1.8 Latijn: 1.6 Maatschappijleer2: 2.0 Nederlands: 2.6 WiskundeA1: 1.7 |
Citaat:
|
hoge cijfers allemaal !
|
Wauw Morri (y)!
|
Morri, niice! :cool: Die cijfers voor Latijn en Grieks, wat heb je daar in godsnaam voor gedaan? :D Supergoed!
|
NE: 3.8
EN: 2.7 GS: 3.7 AK: 4.7 Wis A totaal: 4.2 BI: 4.3 EC totaal: 4.5 Moet goed te doen zijn :) |
Wiskunde is trouwens van een 5.1 naar 4.9 gegaan :D
Scheelt toch weer 2 tienden |
En ik maar denken dat ik er al zo goed voorstond ;).
Uitgaande van minimaal een 5.5; Nederlands: 4.1 Engels: 4.5 Duits 1,2: 3.8 Economie 1,2: 4 M&O: 3.7 Wiskunde A1,2: 3.3 Geschiedenis: 4.1 Aardrijkskunde: 4.1 Goed te doen dus. Maak me er (nu in ieder geval nog) niet echt druk om. |
@Nienna en Roosje: dankjewel! :) Jullie staan er anders ook niet verkeerd voor hoor. ;) Tja, Latijn en Grieks zijn wel een beetje mijn specialiteiten... Een combinatie van aanleg en werken denk ik. :y Maar ik hoef nu iig niet echt te stressen, slagen doe ik wel! (Hoewel ik het stiekem heel zonde zou vinden om nu al mijn gemiddeldes te verprutsen. :o)
|
Heb vandaag eindelijk al mijn herkansingen teruggekregen en weet nu dus wat ik moet halen, helaas moet ik toch een stuk hoger halen dan de echte slimmerds hier :(
NL: 3,3 EN: 3,3 FA: 4,4 DU: 4,5 GS: 3,9 WI: 4,7 TE: 3,2 (maar da's eigenlijk niet waar want heb de CPE-uitslag nog niet) AK: 3,7 Het is wel te doen en ik ga natuurlijk sowieso voor veel hoger, omdat 'k mijn gemiddelde niet wil verkloten.. Maarja, ik dacht dat ik er héél erg goed voor stond ;) |
Ik vind het een prachtige lijst hoor!
|
Citaat:
Engels 3.0 Nederlands 3.2 Wiskunde 3.9 Natuurkunde 3.9 (moet ik nog herkansen) Scheikunde (morgen mn laatste PO, sta nu een 6.7) dus mag een 4.3 halen |
NL 3.2
EN 2.6 BIO 2.2 NA12 3.1 SK12 1.9 WI moet ik nog ff uitzoeken |
echt topcijfers hier, komen hier alleen de mensen met hoge cijfers ofzo?::p
|
Citaat:
|
Hehe hier ook vrij hoge cijfers, maar dat blijkt dus normaal te zijn. Op school zien ze me aan voor genie:S
Nederlands: 4,0 Engels: 4,4 Aardrijkskunde: 4,0 Geschiedenis: 3,8 Wiskunde: 3,7 Economie: 3,2 M&O: 2,9 Moet wel lukken dus. Engels leestekst haal ik vaak wel een 6,5 dus dat ga ik zeker redden. Aardrijkskunde en geschiedenis nog ff goed doornemen en de rest is een eitje. Alleen Nederlands zou wel 's lastig kunnen worden. Maar ik heb 1 herkansing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg dat er dan bij:hand: anders lijk je net zo'n ontevreden kind!
|
Woei, mn economie-cijfer is nog met een tiende omhoog gegaan. *O* Ophogingen op tentamens de gexte. En voor Natuurkunde moet ik een 1.9 halen. *O*
En Nijn*, maak je es niet zo druk, je haalt het heus wel meis! Je staat er toch hartstikke goed voor? ^^ |
Ik moet dit halen:
Ne: 4,8 Fa2: 3,6 En: 3,1 Gs: 4,5 Ec: 4,4 Ma: 4,5 |
Nederlands: 3,5
Grieks: 3,6 Frans 1,2: 2,3 Engels: 3,8 Wiskunde: 4,3 Natuurkunde: 3,9 Scheikunde: 4,7 Biologie 1,2: 4,6 |
Nederlands: 3.9
Engels: 2.2 Wiskunde: 4.6 Scheikunde: 4.1 Natuurkunde: 4.1 Filosofie: 4.0 Biologie: 4.1 Volgens mij. |
Andere vakken, bijna 100%:
Natuurkunde: 1,9 Biologie: 1,9 Latijn: 2,5 (Olee voor de herkansingen!) |
O mijn god roosje. Je staat gwn een 9.1 voor biologie en natuurkunde. wtf :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |