![]() |
Meer masturberen = minder natte dromen?
Volgens mij is die stelling wel op mij van toepassing, want sinds ik dagelijks masturbeer, heb ik eigenlijk geen natte dromen meer.
Zou ook best logisch zijn, want ik heb weleens begrepen dat een natte droom er is om je zaad te 'verversen'. En daarbij hoef je eigenlijk niet eens over sex te dromen. Herkennen jullie dit ook? |
Kheb nooit natte dromen gehad.....
Kmasturbeer heel veel.... Hmmmmz :D. |
ik heb nog nooit een natte droom gehad
en ik masturbeer ook best veel :) |
In een andere posting hebben we het hier al over gehad, er is inderdaad een verband...
|
Ja, dit werkt.
[edit] Alleen is dagelijks wel een beetje vaak.. |
Citaat:
IDD, wilde ik net zeggen ... En ja, ik herken het ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij een teken dat ik zo naderhand toch een vriendin nodig heb .. mijn arme handje trekt het niet meer ;) :D |
vaag :confused:
beiden heb ik nooit gehad of gedaan |
Citaat:
|
is toch logisch? Als de emmer vol zit en de kraan loopt nog, dan stroomt'ie over.
|
Citaat:
Ach, ik voel het absoluut niet als iets dwangmatigs. Vind 't gewoon relaxed. Heb er ook wel eens over gedacht (en geprobeerd) af te bouwen, maar dat was eigenlijk dwangmatiger dan niet afbouwen :p |
nattedromen? :D Wat zijn dat? :o
|
ik begon op m'n 11de, kwam alleen niet klaar.
na een keer of 6 heb ik 2 keer een natte droom gehad en verder..... denk dat de voorraad leeg was ofzow :D :D |
Natte dromen krijgen meisjes en jongens als hun sexuele behoevdes niet vervuld worden.....
bye 4 now |
Vrij logisch ja. Test het anders maar 'ns uit (heb ik ook gedaan) en het klopt.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik masturbeer bijna nooit meer, heb nooit natte dromen, maar wel veel sex :P
Stelling klopt wel |
volgens mij zat het zo:
Je krijgt een natte droom als je spermaopslag helemaal vol zit. Dan wordt alles eruit gegooid en zoals vaker bij dergelijke gebeurtenissen wordt er DAARNA binnen 20 seconden een droom gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet zeker dat dat het niet is :)
|
Natte droom als je in je kamer twee mensen aant vrijen zijn....
onbewust geluiden gehoord? ennu.... waarom als ik een natte droom heb kan ik nooit herinneren met wie ik het gedaan heb / hoe ze er uit zag... das pas hoogst irritant.... :mad: |
Sorry voor de up, maar dit is best interessant :P :
Citaat:
|
Elk zaadcelletje wordt afgebroken na twee dagen, en dan wordt er weer meteen een nieuwe aangemaakt, sperma hoeft dus niet geloosd te worden. Wel heeft het met masturberen te maken, het gaat namelijk om het doorbreken van een (te?) hoge sexuele spanning.
Voor de rest is masturberen trouwens wel hartstikke gezond:) Mensen met minstens 100 orgasmes per jaar hebben 36 % minder kans op een hartaanval (www.cijfers.net "weetje van de dag", en zij hebben het uit een vakblad, weet niet meer welke), mensen die 2 keer per week of vaker masturberen zijn duidelijk minder vaak overspannen dan mensen die dat niet doen, bij mannen zorgen zaadlozingen idd voor een verminderd risico op prostaatkanker, etcetera:). |
Dat is een stelling die niet echt klopt, ik heb nooit natte dromen gehad en toch speel ik niet elke dag met mezelf :D (om het mooi te zeggen).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die stelling klopt helemaal (iig voor mij dan)
kheb nu geen natte dromen maar als ik bv 2 weken niet s doe ja dan wit ik de binnenkant van me onderbroek ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |