![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij een teken dat ik zo naderhand toch een vriendin nodig heb .. mijn arme handje trekt het niet meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach, ik voel het absoluut niet als iets dwangmatigs. Vind 't gewoon relaxed. Heb er ook wel eens over gedacht (en geprobeerd) af te bouwen, maar dat was eigenlijk dwangmatiger dan niet afbouwen ![]()
||
![]() |
Vrij logisch ja. Test het anders maar 'ns uit (heb ik ook gedaan) en het klopt.
Citaat:
![]()
|
volgens mij zat het zo:
Je krijgt een natte droom als je spermaopslag helemaal vol zit. Dan wordt alles eruit gegooid en zoals vaker bij dergelijke gebeurtenissen wordt er DAARNA binnen 20 seconden een droom gemaakt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Natte droom als je in je kamer twee mensen aant vrijen zijn....
onbewust geluiden gehoord? ennu.... waarom als ik een natte droom heb kan ik nooit herinneren met wie ik het gedaan heb / hoe ze er uit zag... das pas hoogst irritant.... ![]()
||
Verwijderd
|
Sorry voor de up, maar dit is best interessant
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Elk zaadcelletje wordt afgebroken na twee dagen, en dan wordt er weer meteen een nieuwe aangemaakt, sperma hoeft dus niet geloosd te worden. Wel heeft het met masturberen te maken, het gaat namelijk om het doorbreken van een (te?) hoge sexuele spanning.
Voor de rest is masturberen trouwens wel hartstikke gezond ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
die stelling klopt helemaal (iig voor mij dan)
kheb nu geen natte dromen maar als ik bv 2 weken niet s doe ja dan wit ik de binnenkant van me onderbroek ja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Natte droom bij jongens Verwijderd | 53 | 04-08-2005 21:48 |